Problem sa 200D motorom :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srle1
    CBC Senator XXL
    • 08.02.2005
    • 320
    • Beograd

    Problem sa 200D motorom :(

    Juče sipam dizel na maloj JP pumpi u Kotežu i auto se potuno razboli
    (MB 123 Diesel)

    Radi nemirno,izgleda da jedan cilindar ne radi...
    Na leru potpuno nemiran,u vožnji izgubio snagu, jedva ide...

    Da li je moguće da se neka dizna potpuno začepila nečistoćom iz nafte?
    Jel ima neko neku ideju...
    Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Istoci to gorivo koje si sipao, pa sipaj nekih desetak litara proverenog disela za pocetak, pa ako ne bude sastavio sledi ti zamena filtera za naftu, i tad bi trebao da radi kako treba. Necistoca bi trebalo da je zadrzana na filterima a ukoliko je bilo vode to taj motor progura bez greske.

    Comment

    • srle1
      CBC Senator XXL
      • 08.02.2005
      • 320
      • Beograd

      #3
      Gorivo je istočeno i prilično je tamno...drugo sa OMV-a je sipano...videćemo šta će biti sutra.

      Meni se čini da je neka od dizni zapušena,a što se tiče zamene filtera to nije problem i verovatno će se sutra-prekosutra odraditi.
      Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

      Comment

      • srle1
        CBC Senator XXL
        • 08.02.2005
        • 320
        • Beograd

        #4
        Dizne proverene - dobre.Majstor kaže da su najverovatnije stradale bakarne podloške na druk-ventilima boš-pumpe i da zbog toga daje neravnomeran pritisak ubrizgavanja...

        Jel zna neko pouzdanog bošistu u Bgd-u?
        Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #5
          Mozda Djole sa Novog Zelanda!!!
          Sala mala.
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6
            Na bosch pumpi (zavisi od modela do modela pumpe) ima jedan mali sitasti filter odmah iza cevi za dotok goriva niskog pritiska, koji zna da zapusi pa motor ne radi kako treba i ne vuce dobro. Mada, boschista ce vec to da odradi kako treba. Ja sam znao jednog, Sveta u Vojvodjanskoj u Zemunu, a imas i kada se spustas prema Mirijevu sa leve strane, ima jedan na ulazu u Juzni Bulevar sa leve strane. To je odavno dobro poznata pumpa tako da ne bi trebalo da bude problema sa bilo kojim.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Za bosch pumpu sacekaj da se Brick pojavi

              A da si sipao benzin ovo ti se nebi deshavalo (shala )
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • srle1
                CBC Senator XXL
                • 08.02.2005
                • 320
                • Beograd

                #8


                Ma možda, ako se smorim sa ovim motorom,ubacim nekog benzinca napred & bojler pozadi
                Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  hm, rece OM 61x motor u pitanju ?

                  Mercedes nije koristio "bos" pumpu kakva je uobicajena na drugim dizelima vec linijsku koja vise vuce na kamionske korene.

                  ono sto znam iz prica je da ta pumpa radi i (izmedju ostaloga) putem vakuuma odnosno da ima creva koja moraju da zaptivaju posto se vakuumom upravlja glavnim dotokom goriva.

                  a taj vakuum je nezgodna fora, sad ga imas a onda odjednom negde popusti spoj ili crevce i nema vakuuma/ nema voznje.


                  ali, da ne bi lomili glavu mogu da preporucim bosistu Peru, kada se prodje ostra lakat krivina na izlazu iz Zemuna na novom putu, odmah sa desne strane ima jedan neugledni neasfaltirani putic, pre benzinske pumpe. sve sa desne strane gledano u smeru ka Batajnici.

                  na tom puticu posle 60tak metara sa leve strane ima jedna velika nedovrsena kuca sa dugackom kliznom kapijom. udje se u to dvoriste i sa zadnje strane (desno uvuceno) kuce se nalazi Pera i radionica.

                  lako ce se videti, obicno je guzva od auta na cekanju.

                  Pera je pre 10 godina dosao iz HR, ima ispitne stolove, i ostalo za remont pumpi i koliko iz iskustva i sto sam cuo od drugih automehanicara pedantno i precizno radi (drugima recima, mora da se ceka, nije brz ali uradi posao kako pravila traze).

                  obicno mora da se zakazuje s obzirom na vecitu guzvu kod njega.

                  ranije se nalazio u Zemunu na cosku Hercegovacke ulice, pa ga neki znaju i po toj lokaciji...


                  drugi majstor za takve poslove se nalazi takodje u Zemunu, u Novom Gradu samo sada ne mogu da se setim naziva ulice, u blizini osnovne skole Gavrilo Princip. ako Pera nije od pomoci, kazi da odem i pogledam tacnu ulicu i broj telefona za tebe.

                  ovaj drugi je narocito dobar za same brizgaljke, ima neku masinu sa kojom pravi/ obradjuje samu diznu i onaj vrh odnosno rupice.
                  moze i da proizvede po tvom nacrtu/zelji tacno odredjenu diznu (ti das rupice, uglove i ostale masinske zahteve a on ti napravi diznu po meri).

                  ne znam kako se zove ta masina, samo su mi rekli da je prilicno retka i vrlo skupa i da relativno malo bosista radi sa njom/ na takav nacin.


                  ali.... iz opisa problema i narocito goriva koje si opisao kao tamne boje (a dizel nije takav, vise plavicast) moze biti da je sipano nesto drugo, ili da je bilo goriva na dnu tanka na pumpi pa je povucen talog...

                  taj MB motor je veoma neosetljiv i lako se popravlja pa se nadam da nece biti posebnih problema da se sve dovede u red....


                  btw, kada si /pre koliko km/ zadnji put justirao brizgaljke na radni pritisak ?

                  to se kod tih starijih brizgaljki mora na svakih 50tak hiljada km, opruge useku tokom godina male sliceve unutar kucista brizgaljke i malo "legnu" pa opadne pritisak otvaranja dizne ispod kriticnog za ispravan rad. za Mercedes OM616 motor je bese to 120 bara +10 -5 bara koliko se secam..

                  vidi da pronadjes Peru pa javi sa si uradio...
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • srle1
                    CBC Senator XXL
                    • 08.02.2005
                    • 320
                    • Beograd

                    #10


                    Bošista nađen,bivši komšija,negde iza Medakovića III,problem otklonjen.
                    Prvobitna dijagnoza je bila ispravna tj. popucale su bakarne podloške na druk-ventilima...Miran rad se povratio,kao i snaga,nije bilo do dizela.

                    Mada,motor je na izdisaju...Moraće nešto da se smisli...

                    Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                    Comment

                    • srle1
                      CBC Senator XXL
                      • 08.02.2005
                      • 320
                      • Beograd

                      #11
                      Što se tiče brizgaljki šteluju se na 115bara i pre dva meseca su remontovane a prekjuče proverene i dobro raspršuju naftu...
                      Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                      Comment

                      Working...
                      X