Auto po meni previse trosi ne prijavljuje nikakve greske na board kompjutreru. Auto ide normalno ne trza lepo vuce nema nikakve probleme u voznji. Zanima me dali je ovolika potrosnja od 11 lit po gradu iskljucivo normalna ili ne za ovaj motor ???
Peugeot 307 2.0 Hdi 110ks - prevelika potrosnja ~11l/100
Collapse
X
-
Re: Peugeot 307 2.0 Hdi 110ks - prevelika potrosnja ~11l/100
To sto se tice otvorenog puta je provereno i to je recimo po ovoj da kazem zimi potrosnja 6-6.5 litara. Raspitivao sam se po gradu od ljudi i covek sa Citroenom C5 karavan kaze da mu ne prelazi 9 lit po gradu isti motor.Ne postoji izgubljeno vreme, postoje samo izgubljeni zivoti
Comment
-
-
Re: Peugeot 307 2.0 Hdi 110ks - prevelika potrosnja ~11l/100
A softver u motornom računaru ti je original, ili je čipovan, ili ne znaš ?"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
-
Re: Peugeot 307 2.0 Hdi 110ks - prevelika potrosnja ~11l/100
Koliko ja znam softver bi trebalo da nije cackan nista trebalo bi da je originalan u njemu. Nisu mi na dijagnostici rekli nista na tu temu samo znam da su mi rekli da su parametri tipa duplo veci od uobicajenih. Zna li neko postoji li neko stelovanje rada motora tj motornog kompjutera ili on radi kako mu volja ???Ne postoji izgubljeno vreme, postoje samo izgubljeni zivoti
Comment
-
-
Re: Peugeot 307 2.0 Hdi 110ks - prevelika potrosnja ~11l/100
Trebalo bi sutra ili prekosutra da odem do majstora da zamenim akumulator posto trenutno imam na kolima 45Ah Somborski znaci auto pali ne daj boze sa njim ... pa cu videti sa majstorom sta je tacno koliko vece ... ima li neki savet na sta da konkretno obratim paznju od parametara !!!
Ovako je stanje sto se tice parametara nisu duplo veci, recimo da su neki ok a neki malo povecani nego sto bi trebalo da budu. u medjuvremenu je prijavio jednu gresku koju je vrlo brzo ugasio vezanu za protokomer vazduha tj isti je pokazao dosta veci protok vazduha nego sto treba. Ocena majstora je da je protokomer (SIEMENS-ov) kad smo ga pogledali dosta bio masan sto kaze da nije bas ok ocistio ga je nekim sprejom i izduvao. Takodje u gumenom rebrastom crevu koje ide od protokomera ka motoru ima dosta ulja sto kaze da opet nije dobro. Probace da mi nadje neki protokomer da ga zamenimo na par dana pa da vidimo sta ce biti sa tim drugim ili cu morati da kupim novi jer je moj po njegovoj proceni dosta los. Eto to je to sto smo danas otkrili.Ne postoji izgubljeno vreme, postoje samo izgubljeni zivoti
Comment
-
-
Re: Peugeot 307 2.0 Hdi 110ks - prevelika potrosnja ~11l/100
Videcu kako ce da se zavrsi ova prica oko protokomera dali ce se tu nesto promeniti na boljea to ulje su mi rekli da steti i samom protokomeru pa i njegovom pravilnom radu ... A da tuga bude jos veca izgleda da i kompresija nije bas sjajna jer na gadnim nizbrdicama hoce da preskoci u 1 ili rikvercu
Meni na satu pise oko 150k ali ovaj motor je ubio bar duplo vise ...
Ne postoji izgubljeno vreme, postoje samo izgubljeni zivoti
Comment
-
-
Re: Peugeot 307 2.0 Hdi 110ks - prevelika potrosnja ~11l/100
Proveri da li ima ulja i u izduvnoj grani pre turbine, ako ima onda su klipni prstenovi (ili možda i nešto više), pa karike na turbini ne mogu da zadrže veliku količinu ulja i ubacuju je u usis. Možda i ne moraš da radiš turbinu, ako je taj slučaj.
Comment
-
-
Re: Peugeot 307 2.0 Hdi 110ks - prevelika potrosnja ~11l/100
Nisi napisao neke osnovne podatke, kao što je odziv na gas, dim iz auspuha, potrošnja ulja..... Taj motor pri toj kilometraži ne bi trebalo da troši ni malo ulja. A uz normalno održavanje prelazi preko pola miliona km. Nemoj se zaletati sa popravkama, dok ne eliminišeš neke banalne stvari. Nije svejedno koje gume imaš, (o pritisku u njima da ne govorim), gde sipaš gorivo itd. Meni je takođe u zadnje vreme povećana potrošnja, ali ja mislim da je to zahvaljujući "braći" Rusima. Nekako mi se to poklapa sa vreminom kad počeše da nam prodaju "evro 5"
. Koliko znam NIS nema tehničke mogućnosti da proizvodi ni "evro 350". Pre privatizacije NIS a, "evro dizel" je ovožen, baš zbog toga. Otkud sad odjednom "evro 5", a uvoz derivata je u međuvremenu zabranjen? No ovo je za neku drugu temu. Izvznjavam se
. U nadi da sam nesto ipak pomogao, poz.
Comment
-
Comment