problem sa brzinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problem sa brzinom

    pozdrav ljudi ovako imam jedan problem u pitanju je nissan cherry n12 1,5 83 god karburatorsko punjenje problem je sledeci do 120 kmh ide lepo ali preko nikako ne moze da predje sve zivo sam proverio posto je auto platinas ubaceno mu je tranzistorsko paljenje auto ima odlican start znaci kida (pise bez problema), proveren je karburator mislim drugo grlo radi otvara kompresija je merena 11 na svim samo na prvom je 11,5 svecice se ngk kupljene u nissanovoj prodavnici vise ne znam sta da mu trazim jer su mu svi parametri u normali potrosnja gasa je 9,5/100

    HVALA UNAPRED NA POMOCI I PREDLOZIMA
  • VVLAJKO
    CBC Senator XXL
    • 23.07.2008
    • 484
    • Nis
    • Audi A4, Primera p12

    #2
    Re: problem sa brzinom

    Kida na startu, a nema krajnju brzinu ukazuje na neodgovarajuci prenos.U prevodu: ko zna sa cega je taj menjac. Nisanovi menjaci iz tog perioda i nisu nesto kvalitetni, a uglavnom su manje vise uz sitnije modifikacije svi kompatibilni, pa cak i sa dizela(blok motora 1.5, 1.6, neki 1.8 i 1.7 dizel su isti)
    Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

    Homer J. Simpson

    Comment

    • pantelijaostojic
      CBC Član
      • 13.11.2009
      • 74
      • Beograd

      #3
      Re: problem sa brzinom

      I meni se cini na mojoj corsi c 1.7 dti iz 2003. slican problem. Menjo sam i protokomer vuce super samo sto radi na visokom broju obrtaja. Vec oko 120 dere sa kao da ide 170! Nznm u cemu je problem!

      Comment


      • #4
        Re: problem sa brzinom

        da pomislio bih i ja oko prenosa ali auto je kod mene od '97 do skora je isao kao besan 150 je vukao kao od sale sada npr mi treba gotovo pun gas da bih drzao 120 tako da mi neke stvari nisu logicne da li mozda postoji mogucnost da on otvori drugo grlo a da ga ne otvori dovoljno ili da kasni sa otvaranjem i da nisam pomenuo lako dostize visoke brojeve obrtaja

        Comment

        • ragazzoni
          CBC Senator XXL
          • 24.02.2009
          • 774
          • Obrenovac i okolina
          • Opel Omega 2.0i-16v

          #5
          Re: problem sa brzinom

          Originally posted by n12
          nisam pomenuo lako dostize visoke brojeve obrtaja
          Pa ako ima obrtaje u vožnji kao i ranije kada je išao, a sada ima obrtaje a ne ide, da nije set spojnice-lamela? Ili merni instrument?? Otpor motoru raste sa porastom brzine i to na kvadrat.
          ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
          Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

          Comment


          • #6
            Re: problem sa brzinom

            ragazzoni ako si mislio na lamelu da proklizava ne proklizava jer bi proklizala i na startu pri velikom broju obrtaja a i zasmrdela bi i da promenjena je prosle godine u u jesen,e sad kako da proverim meri instrument brzinomer ima li ko ideju jer ne znam odnos brzine i obrtaja ali meni na 3000rpm ide oko 115 u 5 brzini da li treba toliki broj rpm za toliko 115kmh?(ali mi se desava da npr kada krenem da ga izvlacim trecom brzinomer ne penje konstantno brzinu nego npr drzi na 60 nekoliko sekundi po odjednom skoci na 80 pa na 100 napominjem da se non stop drzi pun gas po nekoj logici trebao bi ravnomerno da ubrzava juuuuuu pa ko zna koliko sam ja isao ako je neispravan brzinomer )mada trebalo bi da se oseti povecanje brzini i dalje i ako brzinac ne pokazuje tacno ? ako ima jos neko ideju sta bi moglo biti prihvatam sve sugestije

            Comment

            • mexa
              CBC Veteran
              • 13.04.2009
              • 154
              • lazarevac

              #7
              Re: problem sa brzinom

              sad po novom zakonu nece ti trebati vise od te brzine koju vec imas

              Comment

              • aivan
                CBC Senator
                • 28.02.2006
                • 247
                • Bograd, Mirijevo

                #8
                Re: problem sa brzinom

                to skakanje brzinomera u trecoj se cudno, navodi na neispravan brzinomer. 3000 obrtaja pri 115 km/h je sasvim OK. Do koliko obrtaja uspevas u 5-oj da nabijes?
                Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

                Comment


                • #9
                  Re: problem sa brzinom

                  aivan plafon 3200-3500 rpm i nece dalje ni da mrdne,a za zakon ste u pravu veci motor o fice ili pegle nam nece ni trebati

                  Comment

                  • aivan
                    CBC Senator
                    • 28.02.2006
                    • 247
                    • Bograd, Mirijevo

                    #10
                    Re: problem sa brzinom

                    Malo je verovatno da lazu i brzinomer i obrtomer tako da izgleda da stvarno slabo ide auto ... e sad sta je ... to ce neko drugi, ali bar smo utvrdili da zaista lose ide.
                    Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #11
                      Re: problem sa brzinom

                      N 12, koliko imaš najviše obrtja u prvoj, drugoj i trećoj?

                      Comment

                      • Dalibor Vukić
                        CBC Senator
                        • 08.09.2009
                        • 279
                        • Beograd

                        #12
                        Re: problem sa brzinom

                        Pošto ide na gas, postoji par mogućnosti. Jedna je da na 120km/h strujanje vazduha u usis počne naglo da se uvećava i remeti smešu, to ćeš rešiti tako što ćeš okrenuti usisni vod prema zemlji. Druga mogućnost je da nema dovoljno vazduha, to ćeš rešiti zamenom filtera za vazduh i skidanjem redukcije na usisnom vodu, ako je postavljena. Treća mogućnost je da smeša gasa nije dobro podešena. Četvrta mogućnost je da gasni sistem ne odgovara datom automobilu ili da isparivač ne radi kako treba. Većinu ovih mogućnosti možeš da isključiš, ako ti je auto ikada išao preko 120km/h na gas. I peta i po meni najverovatnija mogućnost je da je prljav filter za gas koji se nalazi u ventilu, njega možeš da zameniš u većini gas servisa.

                        Comment


                        • #13
                          Re: problem sa brzinom

                          ovako u prvoj drugoj i trecoj bez problema razvija 5000rpm,sto se tice filtera ni jedan ni drugi nisu presli ni po 5000 hiljada stari gasni filter kada je skinut bio je cist ko suza vazdusni filter je promenjen pre mozda mesec dva,e sad ostaje mi da probam ovo sa usisom da mu zatvorim klapnu na ulazu u filter jer mi se desava posle vece turaze kada oduzmem gas da mi naglo padne broj obrtaja gotovo da se ugasi motor za to zatvarnje mi i jedan moj ortak rece pokusacu i to bar to nije problem pomeriti polugicu klapne

                          Comment

                          • Dalibor Vukić
                            CBC Senator
                            • 08.09.2009
                            • 279
                            • Beograd

                            #14
                            Re: problem sa brzinom

                            Nisi rekao je l to oduvek tako na gas, je l samo na gas ili i na benzin...? Nešto mi pada još na pamet ako je samo na gas da ga zeza saug klapna na karburatoru.

                            Comment

                            • Dalibor Vukić
                              CBC Senator
                              • 08.09.2009
                              • 279
                              • Beograd

                              #15
                              Re: problem sa brzinom

                              To što si rekao je neviđeno generalisanje i zabluda. Prvo, najveći deo rizika je na vozaču i njegovoj proceni kojom brzinom, kojim autom i na kojoj deonici može da se vozi. Drugo, tehničke karakteristike vozila ne zavise od godine proizvodnje nego od kvaliteta konstrukcije, pa bilo koji ispravan sportski auto star 20-30 i više godina lako ima bolje vozne osobine nego novi citycar. Treće, tehnička ispravnost apsolutno nema veze sa starošću vozila, već sa tehničkom kulturom, odgovornošću i materijalnim stanjem vlasnika. Moj Nissan možda nije u baš sjajnom stanju, ali je svetlosna signalizacija, sistem za upravljanje, sistem za kočenje i sistem za oslanjanje ili u besprekornom ili u zadovoljavajućem stanju. Što ne bih rekao za jedan dobar broj novijih vozila koja su prošla kroz servis u kome sam trenutno. I konačno, svi ste naseli na priče da stara vozila zbog neispravnosti izazivaju veliki broj udesa. To uopšte nije tačno i samo je izgovor da se uvede dodatni tehnički, a sve kako bi naterali populaciju da kupi ono iz Kragujevca. Ta konstatacija je jedino tačna za autobuse i kamione, jer kod njih sigurnost pretežno zavisi od održavanja, a ja nešto ne vide da se GSP namenjao autobusa.

                              Comment

                              Working...
                              X