problem sa brzinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: problem sa brzinom

    Dalibore samo na gas mada na benzin ga retko vozim jer na benzinu ide lepo i vuce ali mi kad ga poteram uz neko vece brdo lupaju ventili ne nesto preteranoali se cuju pomalo iz nekog razloga a na gasu ne, ali kada si vec pomenuo mozda bude klapna sauga jer me veec neko vreme zeza automatski saug te hoce da ga ukljuci te nece da li mozda bude oko toga nesto? mugos odgovor na tvoje pitanje ja ga ne vozim skoro nikad preko 110 samo u izuzetnim sitacijam kada hvatam zalet za brdo ili tako nesto inace kako rece Dalibor vozilo uvek drzim u stanju odlicne ili zadovoljavajuce tehnicke ispravnosti uredjaji za upravljanje, zaustavljanje...i svetlosna signalizacija moraju biti uvek u ispravnom stanju (podatak sa vanrednog tehnickog da su se zacudili ljudi da auto 83 godiste ima samo 5stepeni lufta u volanu od dozvoljenih 21 stepen) da ne odemo u off samo jos jedan podatak da na putevima srbije je preko 90% udesa sa novim ili vozilima ne starijim od 5 godina,mislite li da je mala potrosnja gasa od 9,5l u gradu za auto od 1.5 mada mi je potrosnja benzina bila oko 6,5-7 pre gasa,da ga ne muci mozda to da nije ustrojen mnogo posto se oko stelovanja gasa slabo razumem

    Comment

    • Dalibor Vukić
      CBC Senator
      • 08.09.2009
      • 279
      • Beograd

      #17
      Re: problem sa brzinom

      Sad su već neke stvari malo jasnije. Mogao bi neko od moderatora da premesti temu u gasnu sekciju, kako bi se uključili i profesionalci.

      Da pročešljam malo konstrukciju karburatora, pa ću odgovoriti.

      Kao što sam i mislio karburator je gotovo isti kao kod mene na Mikri. Male su šanse da se klapna zatvara kad se motor zagreje, ali ako hoćeš, mogu da ti pošaljem u pdf deo uputstva koji se odnosi na karburator, pa da prečešljaš sve po njemu, mislim da nosi nekih 10-ak MB.

      Lupanje ventila na benzinu je zapravo odzvanjanje detonacija i to znači da je paljenje prerano. Na gasu se ne manifestuje, jer je gas otporniji na detonacije, ali prerano paljenje smanjuje snagu i povećava potrošnju. Ovo može da bude deo uzroka problema i trebalo bi to da rešiš. Bilo da sam podešavaš, bilo da ti neko podešava, u praznom hodu predpaljenje je 2°, a treba proveriti i na 3200rpm (17-19°) i na 5400rpm (27-29°), da bi se videlo da li radi korekcija predpaljenja.

      Drugi deo uzroka može da bude siromašna smeša. Za štelovanje ću citirati Doru, samo da dodam, da se prvo odvrne slavina prilično, pa se onda pristupa postupku:
      Originally posted by Dora
      Kad se auto ugreje držiš ga konstantno na 3000 obrtaja ili onoliko koliko najčešće voziš i zavrćeš polako slavin uza gas (onu na crevu od isparivača do motora) kad počne gubiti obrtaje, polako odvrćeš dok ne prestane da diže obrtaje, to jest kad se ustali na tih 3000 ili koliko si izabrao. Zatim odvrneš još četvrt ili pola kruga, zavisi od motora i onda našteluješ ler na isparivaču.
      Ako hoćeš dobro, onda to ponoviš još jednom.
      Probaj sve ovo, pa ćemo videti za dalje. Mene je recimo neko vreme mučio začepljen katalizator i nisam mogao preko 110km/h.
      Eh da, potrošnja je normalna, a i inače se potrošnja ne može značajno smanjiti zavrtanjem slavine u odnosu na optimalno (Dorino) štelovanje.

      Comment


      • #18
        Re: problem sa brzinom

        Dalibore hvala na ovako iscrpnom odgovoru za paljenje stvarno ne znam sta se desava ja ga nisam stelovao skoro ali majstor koji mi odrzava masinu je iskusan mehanicar tako da ne verujem da bi toliko promasio paljenje a i stelovan je na strobo lampi konsultovao sam se sa njim sto se tice ventila kaze da je u pitanju benzin na toj pumpi i da se dosta ljudi zali na njih a za karburator ako bi mogao da mi posaljes pdf dokumenat bio bih ti zahvalan jer su nasi tzv majstori me terali na pranje karburatora jer je motor sam od sebe zaletao do 8000rpm i svi su bili ubedjeni da je u pitanju karb a u stvari je bio zapusen filter vazduha (tada sam i promenio mehanicara i dosao kod ovog coveka) i dan danas vodim borbu sa nekim glupostima oko karburatora voleo bih i ja sam da vidim sta je jos pomereno na njemu da vratim na fabricki,elem gas mi je ustelovan pre oko mesec dana kod ortaka koji radi u servisu u Bg-u malo mi je popeo potrosnju na 13l pa ga je on malo ustrojio na 9,5-9,7 ako je ok tng naravno nisam primetio neku razliku u preformansama masine


        VELIKI POZDRAV I HVALA NADAM SE DA CEMO SE VIDETI NA NEKOM SKUPU NISSANA

        Comment

        Working...
        X