Lupanje u motoru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #16
    Ako ostavljas auto sebi bolje ga uradi kako treba.Premeri radilicu,ako stavis nove lezaje a rajka ti shebana,nece ti dugo ici sve to,pash sve jopet da delash.To ti vazi i za klipnjace,znaci ako su ostecene-cupaj sve napolje...

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      Dfast je došao iz Holandije specijalno za ovu priliku. On ima više iskustva od mene tako da je stručnim pregledom ustanovio da će stvar ići . Svi ležaji i klipnjače su OK jedino 2 cilindar odnonso ležaj je spaljen i bukvalno crn. E sinoć smo postavili ležaje i sklopili donji deo (klipnjače, pumpu i karter). Kupio sam ulje ali sam zaboravio filter tako da danas ostaje da ga upalim i oslušnem
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • djukic
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2005
        • 2526
        • Beograd

        #18
        Stručno pitanje: Iz kog razloga je nastradao najviše (vidno) ležaj baš na drugom cilindru?
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #19
          Originally posted by djukic
          Dfast je došao iz Holandije specijalno za ovu priliku.
          Napravi covek specijalca od mene , nisam bas leteci Duch-er; Neverovatno da je motor radio duze vreme sa samo 100grama ulja u sebi.
          Obrada radilice bi vise nego dobro dosla, ima riseva na svakom lezaju a narocito na drugom koji je krenuo da zaribava. Na srecu je samo dovezen do kuce (nekih 1km) tako da nije ostetio klipnjacu osim sto je vidno pregrejana. Posto nije bila namera da se auto dovodi u tip-top stanje nego samo vozno, sklopljen je, pa ce se videti koliko ce to da traje.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Crn i spaljen.. kam.. kako izgleda velika pesnica klipnjace, da li se vide traovi grejanja na njoj. Obrati paznju, VRLO VAZNO da mi odgovoris.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              OK.. eto dobio sam odgovor, da je klipnjacha vidno pregrejana.

              Pazi sad, 99% radionica na svetu znaju da naprave gresku i da postave klipnjacu u tom stanju.

              Sta je problem? Pa, jednostavno, prilikom pregrejavanja klipnjaca se skuplja , dakle steze lezaj sve vishe i vishe. Dakle odatle i konstantno pregrejavanje jer se unutrasnji promer klipnjace smanjuje. To se desava posle svakog hladjenja klipnjache, dakle dok se vozi sa povecanom frikcijom ona se rasiri od toplote, ali se posle hladjenja smanji na manju unutrasnju dimenziju nego sto treba.

              Ta klipnjacha je trebala da se kontrolise pod obavezno.

              Zazor lezaja je trebao biti kontrolisan sa "plastigagen"


              i u sluchaju da je pretegnut, dakle smanjen, klipnjacha je trebala da se razbusi nazad na svoju dimenziju koju treba da ima.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #22
                Bilo kako bilo radi vec 40min. u leru bez ikakvih problema...
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #23
                  lepo reko BOOST montirati ali nisam ga poslusao (kasno sam viudeo). Danas je ponovo prolupao sta ces. Nego sta sad da radim:

                  1. Varijanta stranac pa da cupam motor i stavim u moj auto
                  2. Varijanta Da radim postojeci motor (leteci, lezeci, klipnjace...)
                  3. Varijanta da idem u servis

                  Za koju bi ste se vi odlucili
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • don
                    CBC Senator XXL
                    • 13.04.2005
                    • 483
                    • Beograd

                    #24
                    Varijanta br. 1
                    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #25
                      U varijanti 1 kupujes macku u dzaku... sta ako i on ubrzo prolupa?
                      Ja bih sredio klipnjace kako dolikuje i obradio radilicu. Kada vec skidas klipove, zasto ne ugraditi i nove karike? A moze malo i glava da se sredi... Kad bolej razmislim, mozda je sve to lakse raditi kada je motor van vozila. Ali onda nije problem ni odneti blok na honovanje i ugraditi nove klipove... Hmmmm....

                      Za klipnjace i radilicu sam ozbiljan, ako mozes da si priusis i ostalo, samo napred.


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        #26
                        A neeeeeeee nece te me navuci malo po malo i ode 600, 700.... eura
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • Delkan
                          CBC Senator XXL
                          • 14.06.2005
                          • 829
                          • 60 km From BG,West

                          #27
                          Ovo sa tvojim motorom i uljem me podseca na onaj vic sa ciganom i konjem:taman ga naucili da ne jede i on crk`o! NHF ok?
                          Ako hoces da ustedis pare uzmi u obzir varijantu 1(vec ti rekao don).
                          Mada,sta ces uzeti to je pitanje...

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Nadam se da sad imas vremena da odradis i netrcis.
                            Pretpostavljam da si omanuo sluchajno pa da probamo opet.

                            Alternativa 1!

                            Uzmes 1 motor. Izvadis sve iz njega. Oznacis gde je sta bilo.

                            Izvadis svoj motor, rasturis ga i sve na sto.

                            Onda, lepo nazad na forum, otvoris temu, i krenemo sa merenjima gde sta ide najbolje.

                            Siguran sam da cemo sklopiti motor koji ce da ide dugo posle toga.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Delkan
                              CBC Senator XXL
                              • 14.06.2005
                              • 829
                              • 60 km From BG,West

                              #29
                              Nesto kao "on-line" generalna?Sjajna ideja

                              Comment

                              • dfast
                                CBC Senator XXL
                                • 26.05.2005
                                • 1302
                                • Hoofddorp NL /Bgd

                                #30
                                Varijanta 2, kako Uros rece, sad kad si se vec malo izveštio posto si vec jednom umazao ruke, obrada radilice, jedna klipnjaca (ona podgrejana ), set lezajeva, ravnjanje glave i dihtung glave ti je minimum. To je cena nekontrolisanja nivoa ulja ali je.iga desava se. Drugo i kada mu sredis ovo navedeno to vise nece biti ono pravo jer je motor radeci na tih 100-200g ulja napravio haos u svakom mogucem lezaju, slicno kao oni risevi na lezajevima radilice i radilici koji nisu spaljeni a prilicni su, tako ti je i na lezistima bregaste koje jos nisi video i lezistima svake osovine u bloku. To ne znaci da motor nece raditi i da nece preci jos dosta ali ce vremenom postati bucniji i mogucnost kvara je veca. Tako da odradi to sto se mora i u oglas.

                                Comment

                                Working...
                                X