Kratka istorija:
Auto kupljen nedavno iz uvoza (italija), 2002 godište, prešao oko 100k.
Odmah po kupovini urađen veliki servis (servis Fiatino NS). Posle toga probio dihtung glave, opet servis u istom servisu (ravnanje i hidrotest glave, itd).
Sada, neki 3k kilometara kasnije, jedno posle podne iz čista mira počinje da pali crvenu lampicu za ulje, najčešće kada obrtaji padnu u ler. Odvežen u isti servis, promenili davač (senzor) pritiska ulja, dešava se opet ista stvar, sada već lampica ulja se upali posle cirka 5 min voženje, praktično se ne gasi. Ako ugasim auto na minut, opet 3 minuta vožnje i onda se opet upali.
Da li je moguće da je u motoru koji je prešao cirka 100k riknula uljna pumpa, da li se to uopšte često dešava u ovim motorima, i da li ima neko neki savet ili preporuku šta je najpametnije raditi dalje? ž
Čovek u servisu je rekao da oni (posle probijanja dihtunga glave) nisu menjali ulje (što je bezveze mogli su me makar obavestiti da bi trebalo) i da postoji mogućnost da je tada ulje razređeno sa vodom i da zbog toga sada pali...
P.S. ako neko iz iskustva zna da preporuči neki servis u NS ili okolini (a da nije Fiatino ili ovlašćeni) bio bih zahvalan.
Hvala, Z.F.
Auto kupljen nedavno iz uvoza (italija), 2002 godište, prešao oko 100k.
Odmah po kupovini urađen veliki servis (servis Fiatino NS). Posle toga probio dihtung glave, opet servis u istom servisu (ravnanje i hidrotest glave, itd).
Sada, neki 3k kilometara kasnije, jedno posle podne iz čista mira počinje da pali crvenu lampicu za ulje, najčešće kada obrtaji padnu u ler. Odvežen u isti servis, promenili davač (senzor) pritiska ulja, dešava se opet ista stvar, sada već lampica ulja se upali posle cirka 5 min voženje, praktično se ne gasi. Ako ugasim auto na minut, opet 3 minuta vožnje i onda se opet upali.
Da li je moguće da je u motoru koji je prešao cirka 100k riknula uljna pumpa, da li se to uopšte često dešava u ovim motorima, i da li ima neko neki savet ili preporuku šta je najpametnije raditi dalje? ž
Čovek u servisu je rekao da oni (posle probijanja dihtunga glave) nisu menjali ulje (što je bezveze mogli su me makar obavestiti da bi trebalo) i da postoji mogućnost da je tada ulje razređeno sa vodom i da zbog toga sada pali...
P.S. ako neko iz iskustva zna da preporuči neki servis u NS ili okolini (a da nije Fiatino ili ovlašćeni) bio bih zahvalan.
Hvala, Z.F.
Comment