Od prekjuče po ovim hladnoćama imam čudan problem.
Podjednako se manifestuje kako na benzinu tako i na gasu!
Auto se regularno upali, čak ga nekoliko minuta i zagrejem na leru, ali kada krenem i dam gas, posle nekoliko desetina metara kreće gušenje i moja borba sa njim. Borba se odvija na benzinu.
Auto se ugasi, pa ga ja upalim, pa on radi jedno 10-ak sekundi da bi se opet gušio, pa mu ja dam gas da ode na više obrtaje, a on luduje - obrtaji mu padaju, pa rastu, pa padaju pa rastu, pa se opet skroz uguši, pa ga ja opet verglam, pa se opet guši i dolazi sebi na momente, tako naizmenično radi i guši se sa periodama od po 2 do 30 sekundi. Bitka traje, kažem dakle, jedno 5 do 7 minuta.
Onda u jednom trenutku sve naprasno proradi, kao da nikada problema nije ni bilo! Motor se zalufa kao iz fabrike da je izašao, smiri se potpuno, na leru prede kao maca, ja se prebacim na plin i krećem. Problem se sledeći put manifestuje tek sutradan ujutru ili nakon stajanja od nekoliko sati kada se potpuno ohladi.
Pomoćne informacije - akumulator je očigledno OK pošto ujutru zavergla i upali bez problema, problem počne da se manifestuje tek nakon što krenem s parkinga, dotle na leru sve radi OK. Kablovi su stari oko 6 meseci, svećice oko godinu dana. Svi filteri relativno sveži.
Auto je Mazda 323 1.3 16v karburatorski, god 1990. sa Landi plinskom instalacijom.
Pozdrav,
Bane
Podjednako se manifestuje kako na benzinu tako i na gasu!
Auto se regularno upali, čak ga nekoliko minuta i zagrejem na leru, ali kada krenem i dam gas, posle nekoliko desetina metara kreće gušenje i moja borba sa njim. Borba se odvija na benzinu.
Auto se ugasi, pa ga ja upalim, pa on radi jedno 10-ak sekundi da bi se opet gušio, pa mu ja dam gas da ode na više obrtaje, a on luduje - obrtaji mu padaju, pa rastu, pa padaju pa rastu, pa se opet skroz uguši, pa ga ja opet verglam, pa se opet guši i dolazi sebi na momente, tako naizmenično radi i guši se sa periodama od po 2 do 30 sekundi. Bitka traje, kažem dakle, jedno 5 do 7 minuta.
Onda u jednom trenutku sve naprasno proradi, kao da nikada problema nije ni bilo! Motor se zalufa kao iz fabrike da je izašao, smiri se potpuno, na leru prede kao maca, ja se prebacim na plin i krećem. Problem se sledeći put manifestuje tek sutradan ujutru ili nakon stajanja od nekoliko sati kada se potpuno ohladi.
Pomoćne informacije - akumulator je očigledno OK pošto ujutru zavergla i upali bez problema, problem počne da se manifestuje tek nakon što krenem s parkinga, dotle na leru sve radi OK. Kablovi su stari oko 6 meseci, svećice oko godinu dana. Svi filteri relativno sveži.
Auto je Mazda 323 1.3 16v karburatorski, god 1990. sa Landi plinskom instalacijom.
Pozdrav,
Bane
Comment