Nov sam ovde pa prvo pozdravljam sve. Imam problem sa ozloglasenim k-jet sistemom (a i ostatkom),radi se o vw 1.8 16v kr motoru koji nema dzek za dijagnostiku vec se mora raditi od komponente do komponente
. problem je sto se dokumentacija za ovaj mot. nalazi jako tesko npr. auto data sadrzi podatke o svim mod. ali fale neke stvari. Meni bi najvise trebao opis komponenata i njihovo testiranje (otpor u ohm-ima,protok i slicno). Za pocetak vw cod 1919195210 nazvan "thermo time switch" koliki bi otpor trebao da ima i cemu tacno sluzi??? i vw cod 035133965 (moja pretpostavka VAF senzor) to je jedan mali vakum nakoji ide crevo koje zavrsava u usisnoj grani a sam vakum ima dzek sa dva kabla,cemu sluzi??? Molim za pomoc ako neko zna ista o ovome jer pretrazio net i nigde nicega o ovome. Ocajan sam
Dijagnostika K-JET sistema
Collapse
X
-
Re: diagnostika na motorima bez prikljucka
Trebao bi da uljucuje petu diznu dok je hladan motor.Ima verovatno 4 izlaza,2 su prekidac za diznu a druga 2 su strujni grejac za isti,nebi li iskljucio petu diznu da ne radi predugo.Za hladan motor bi termoprekidac trebao ostati uljucen od 5 do 15 sec.,zavisno od hladnoce motora."thermo time switch" koliki bi otpor trebao da ima i cemu tacno sluzi???
Za ovo nisam siguran,ako ima Lsonda moze biti regulator finog doziranja goriva...Malo slika ne bi bilo na odmeti vw cod 035133965 (moja pretpostavka VAF senzor) to je jedan mali vakum nakoji ide crevo koje zavrsava u usisnoj grani a sam vakum ima dzek sa dva kabla,cemu sluzi??? Molim za pomoc ako neko zna ista o ovome jer pretrazio net i nigde nicega o ovome. Ocajan sam
-
-
Re: Dijagnostika K-JET sistema
Radi se o vw corradu 1.8 16v '90 kr motor sa bosch-ovim k-jetronic sistemom za ubrizgavanje goriva (i pratecim senzorima vakum itd.). Nije radjen samo za odredjeno trziste,bilo ih je prodavano po celoj evropi u passatima,glfovima druge serije. Motor koji je kod mene je 100kw 136hp (mozda gresim za koji kw,hp su tacni).
Comment
-
-
Re: Dijagnostika K-JET sistema
Ovde bi u pitanju trebao biti KE jetronik.
Na slici pod B je ventil koji iz nekog razloga treba da izjednaci pritisak iznad i ispod klapne,tj.da iskljuci ubrizgavanje.Najverovatnije se radi o cut of rezimu.Znaci da u trenutcima oduzimanja gasa nema ubrizgavanja.Isto tako moze sluziti i za iskljucenje goriva na max obrtajima.Manje vise,ako se sumnja na njegovu neispravnost,moze se jedan vod zacepiti i probati bez.Kada se ostatak sistema dovede u rad moze se pokusati sa dovodjenjem ovog sistema u ispravno stanje a i ne mora.Bar je tako moje vidjenje sa ove slike...
Comment
-
-
Re: Dijagnostika K-JET sistema
Dobro bre prijatelju, koji je smisao ove teme da nam postavljas pitanja koja komponenta cemu sluzi ili da das opis problema koji imas sa tim autom pa da neko proba da ti pomogne? Ako je ovo prvo onda treba da se oformi nova sekcija koja bi nosila naziv "PROVERA ZNANJA" a ako je ovo drugo onda reci brate u cemu je problem i sta to boli tog tvog corada.
Pozdrav
Comment
-

Comment