BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

    Treba mi informacija o instalaciji vezanoj za ugao predpaljenja tj. instalacija od ECU-a do BOS pumpe? Problem je sto je instalacija u prekidu i treba da izvedem novu. Za pocetak mi treba koji pin na racunaru kontrolise ugao predpaljenja na BOS pumpi?

    Inace auto je 1991 godine elektronska bos pumpa, bez sajle gasa. Auto je automatik motor je M21...
    https://t.me/pump_upp
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

    ...imas li na jednoj od zica 12v sa kontakta?

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #3
      Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

      Nemam ni na jednoj i obe su na kratko sa masom spojene bar po unimeru. E sad proverio sam kako si mi rekao. Doveo sam na kratko +9 V sa ispravljaca i auto se smirio i poceo mirnije da radi. Znaci da je deo u pumpi ispravan a da nije ispravna ili instalacija ili izlaz sa ECUa.

      Zato i trazim izlaz, da dovedem zivih +12V i izlaz sa kompjutera pa da vidim da li radi tako pa da onda sredjujem dalje instalaciju.
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • Dalibor Vukić
        CBC Senator
        • 08.09.2009
        • 279
        • Beograd

        #4
        Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

        Ovo bi moglo da pomogne:

        Comment

        • dieselman
          CBC Senator XXL
          • 14.11.2005
          • 833
          • tt

          #5
          Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

          ..zivele C arhive!

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #6
            Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

            Ja ovo gledam, ajd sto sam hendikepiran sto nemam pojma o nemackom ali i ovaj crtez.... Bem ti skolu i nemacke makine...

            Kaze kontrolna jedinica uh

            Mada ako dobro citam to je pin 1 na x1 i pin 2 na X2?
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Goran
              Moderator
              • 06.10.2004
              • 535
              • Vrbas

              #7
              Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

              koliko se ja razumem u crteze 1 na X2 je zajednicko napajanje za Y1, Y2 i Y3 (12V) a 2 na X2 je signal za ventil
              Originally posted by Dora
              Banovao me Goran
              Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #8
                Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

                Originally posted by Goran
                koliko se ja razumem u crteze 1 na X2 je zajednicko napajanje za Y1, Y2 i Y3 (12V) a 2 na X2 je signal za ventil
                Pa to sam i ja napisao. Posto je spulna u pitanju, meni je bitno da joj dovedem +12 posle kontakta i sa pina 2 na X2 signal. Sutra ako nebude kise cu da probam upravo to pa ce mo videti...
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • Goran
                  Moderator
                  • 06.10.2004
                  • 535
                  • Vrbas

                  #9
                  Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

                  Originally posted by djukic
                  Mada ako dobro citam to je pin 1 na x1 i pin 2 na X2?
                  Verovatno si hteo tako da napises

                  nebitno, 12V mozes da skines sa elektro ventila (najblizi ti je), bitno je da je rastumaceno
                  Originally posted by Dora
                  Banovao me Goran
                  Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #10
                    Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

                    Samo da kisa prestane da pada sutra pa da krenemo u kopanje i spajanje...

                    Tomo, s donje strane dve 6mm drze taj elektroventil oslobodim izvucem, sredim zice i vratim nazad kao sto mi rece telefonom...
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • Goran
                      Moderator
                      • 06.10.2004
                      • 535
                      • Vrbas

                      #11
                      Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

                      Zaboravi izvlacenje ventila, sredjuj zice na licu mesta ako imas ikakve sanse za to, a verovatno imas.
                      Originally posted by Dora
                      Banovao me Goran
                      Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                      Comment

                      • dieselman
                        CBC Senator XXL
                        • 14.11.2005
                        • 833
                        • tt

                        #12
                        Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

                        ^^
                        ..ti si kanda zaboravio kako to izgleda na BMW na licu mesta? ...Blazo,ako ne moras da diras te zice tj. ako ima nominalni otpor medju njima, nisu na ti sa masom onda samo povezi sa ECU i resio si stvar...

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          #13
                          Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

                          Evo mislim da je ovo po semama x1 i njegov pin 1 to je samo napajanje?



                          Ovaj nosi oznaku Bosch 0 281 001 080 to je po pinovima x1 i on mi je nebitan? tj on je 12v na pinu 1 posle kontakta?
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            #14
                            Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

                            Evo update situacije:

                            Prvo ventil moram da skinem da bi sredio zice. Tu bi mi od koristi bila ili neka slika pumpe da vidim sta skidam i kako ili skica...





                            Da li mogu da izbegnem skidanje same pumpe i da skinem eventualno cevi pa da nenako se spasem muke?
                            Problem je sto u nekom polozaju imam 15-16 oma a u nekom je spoj na masu ili kratak spoj ta dva izvoda. Nikakvo resenje drugo nevidim osim da skinem i lepo izolujem i namestim.



                            Ovako to izgleda kada se gleda. Levo je racunar koji kontrolise ovaj ventil pinovi 1 i 2 ako sam dobro razumeo a desno je racunar koji kontrolise gas i ostatak...



                            Proverio sam instalaciju od pinova do izvoda ka pumpi i ona je OK. Nema potrebe da se menja. E sad unimerom kada se meri Pin 2 i + dobija se 14stak volti kada je auto upaljen i to konstantno. Pin 1 i masa dobija se +14tak volti kada je auto upaljen. Kada sam spojio +12 i drugi izvod na pin 2 motor je promenio smirio ler gas ali cim sam dodao gas ugasio se. Fora je sto od cimanja dobije spoj na masu a posto sam +12 uzeo sa elektroventila pumpe onda se auto gasi.

                            Za sada je plan sledeci: RESITI ELEKTO ventil i njegove kontakte pa onda povezati sve i probati da li ECU radi.

                            U medjuvremenu ovo je tip malog ECU-a:



                            A ovo je veliki ECU koji je na autu, njega je stavio Alone svojevremeno kada kada auto nije hteo da dodaje gas:



                            E sad ovaj na autu se razlikuje od fabrickog tako sto su kod ovog zadnja tri broja u indentifikaciji bosa 077 a kod originala je 080 ako neko zna u cemu je razlika...
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • dieselman
                              CBC Senator XXL
                              • 14.11.2005
                              • 833
                              • tt

                              #15
                              Re: BMW E34 524td problem sa BOS pumpom

                              ..ajde ga skini na licu mesta pa javni da ti nadjem drugi...

                              Comment

                              Working...
                              X