Prvo, pozdrav svima!
Vozim Renault 19 vec cetvrtu godinu, kupljen sa ugradjenim plinom, koji sam ja atestirao. Sve sto sam na njemu radio mahom je vezano za struju, ali nista preskupo. Najbolji deo auta je definitivno motor; presao 217000, od kojih je mojih 32000 km; kako stvari stoje, jos dugo cemo se druziti
.
Od skora imam cudan problem sa lerom. Palim ga normalno, kad se ugreje dodje na nekih 600-700 obrtaja, i tako stoji bar neko vreme. Namerno sam malo spustio ler, objasnicu i zasto.
Dakle, auto je ugrejan, i ja ulecem u ovu svakodnevnu gradsku guzvu, mic po mic voznja. Kad se igla termometra priblizi gornjoj granici (tacka gde se pali ventilator), obrtaji pocnu postepeno da se dizu. Cak mi se cini da sa svakim gazenjem kocnice (kad to pocne), obrtaji rastu. Tako ler dodje do 1300 obrtaja (zato sam spustio ler na karburatoru, jer bude i vise), i nikako ne silazi.
E sad, nekoliko puta sam zaustavljao auto, i cackao ler sraf na karburatoru, uz cimanje sajle za gas. Nekad pomogne, ali cesce ne; kad pomogne, samo tako se vrate obrtaji na normalu. A ponekad mi je uspevalo i jednostavno gasenje, pa ponovno paljenje auta; nema pravila. Trenutno sam digao ruke od podesavanja, i vozim ga kako jeste; kapiram da ne znam sta je problem.
Kad vozim na otvorenom, ovo se ne desava, ler je uvek korektan, nije visok, niti se auto gasi prilikom naglog otpustanja gasa, ma nikakvih problema nemam.
Dalje, ovo se desava i na plinu i na benzinu; kapiram da je nesto na motoru. I da, dovod toplog vazduha sam zatvorio, klapnu zaglavio na hladno, zarad plina, i to je to.
Ima li neko ideju sta mi je ciniti?
Hvala unapred
Rajko
P.S. Auh, sad videh pravila foruma... joj. Auto je Renault 19, 1989. 1.4 TSE, 57kW, benzinac... ako moze neko da stavi u naslov teme, pls...?
Vozim Renault 19 vec cetvrtu godinu, kupljen sa ugradjenim plinom, koji sam ja atestirao. Sve sto sam na njemu radio mahom je vezano za struju, ali nista preskupo. Najbolji deo auta je definitivno motor; presao 217000, od kojih je mojih 32000 km; kako stvari stoje, jos dugo cemo se druziti

Od skora imam cudan problem sa lerom. Palim ga normalno, kad se ugreje dodje na nekih 600-700 obrtaja, i tako stoji bar neko vreme. Namerno sam malo spustio ler, objasnicu i zasto.
Dakle, auto je ugrejan, i ja ulecem u ovu svakodnevnu gradsku guzvu, mic po mic voznja. Kad se igla termometra priblizi gornjoj granici (tacka gde se pali ventilator), obrtaji pocnu postepeno da se dizu. Cak mi se cini da sa svakim gazenjem kocnice (kad to pocne), obrtaji rastu. Tako ler dodje do 1300 obrtaja (zato sam spustio ler na karburatoru, jer bude i vise), i nikako ne silazi.
E sad, nekoliko puta sam zaustavljao auto, i cackao ler sraf na karburatoru, uz cimanje sajle za gas. Nekad pomogne, ali cesce ne; kad pomogne, samo tako se vrate obrtaji na normalu. A ponekad mi je uspevalo i jednostavno gasenje, pa ponovno paljenje auta; nema pravila. Trenutno sam digao ruke od podesavanja, i vozim ga kako jeste; kapiram da ne znam sta je problem.
Kad vozim na otvorenom, ovo se ne desava, ler je uvek korektan, nije visok, niti se auto gasi prilikom naglog otpustanja gasa, ma nikakvih problema nemam.
Dalje, ovo se desava i na plinu i na benzinu; kapiram da je nesto na motoru. I da, dovod toplog vazduha sam zatvorio, klapnu zaglavio na hladno, zarad plina, i to je to.
Ima li neko ideju sta mi je ciniti?
Hvala unapred
Rajko
P.S. Auh, sad videh pravila foruma... joj. Auto je Renault 19, 1989. 1.4 TSE, 57kW, benzinac... ako moze neko da stavi u naslov teme, pls...?
Comment