daewoo espero diže temperaturu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • COKA
    CBC Početnik
    • 30.04.2010
    • 6
    • petrovac

    #16
    Re: daewoo espero diže temperaturu

    Originally posted by Stratos
    Proba li ga sa novim komutatorom(da li je novi ili samo drugi)?
    A gde naći komutator!!!Sto brojeva okrenuh danas,a ljudi još uvek slave PRAZNIK (NE)RADA.One koje sam dobio (uvoznici delova za japanska i korejska vozila) NEMAJU u ponudi komutatore.UVOZNICI!!! Neki tip koji prodaje polovne delove za espero traži 30 € za komutator POLOVAN.Koliko li je nov možda 80€ Tako da danas ništa od popravke.Sačekaću sutra,pa ćemo videti.
    Originally posted by Wayat Erp
    Koliko sam razumeo taj espero dodje do tih 90 i kusur stepeni a onda temperaturu ne odrzava na radnoj temperaturi od tih 90c nego je spusta do nekih 60 pa je opet podize i tako u krug...Jel sam ja dobro razumeo?
    .Pa pazi ja ne znam kolika je njegova radna temperatura,ako termostat otvara na 87C,a na pretposlednjoj crti pokazuje 91-93 neka bude i 95C.Nije valjda da mu je radna temperatura na pretposlednjoj crti?!Zar ne bi trebalo da stoji zakucan na pola.Kad jednom dostigne pola- Ispod pola više ne silazi samo iznad.Ali hajde da sačekamo da sredim komutator pa ćemo videti.Hvala svima što učestvujete u ponudi odgovora.Nadam se da ćemo naći rešenje.Pozdrav do sutra.Još nešto: danas se vozih sa prijateljem njegovom zastavom 101,i gledah kao siromah u onu skalu a ona ZAKUCANA na pola i ako smo gradom vozili nekih 30-tak min na temperaturi od 26-27C koliko je bilo danas.E moj brate,zastava zakucana na pola a moje s***e osciluje.Kad se nisam pojeo od muke.

    Comment

    • Wayat Erp
      CBC Veteran
      • 17.04.2009
      • 121
      • Beograd
      • Hyundai Elantra 2.0 crdi

      #17
      Re: daewoo espero diže temperaturu

      Tom motoru jeste radna temperatura na predposlednjoj crti,recimo 92-93 stepena i on bi trebao da je odrzava na tom nivou,recimo i da dodje do 95-98 u rezimu kreni,stani,vrucina,usponi..itd i onda bi trebao da je spusti na nekih 92-93 i da ostane tu...znaci tvoj auto dostigne normalnu radnu temperaturu za taj motor ali je onda previse spusta....kao da zaglavi termostat,ostaje otvoren...ali kazes da je nov....a meni i buni rezim rada tvog auta pre problema tj.stalno je drzao temperaturu na pola a to nije normalno za tvoj automobil.

      Comment

      • jeronimo
        CBC Senator XXL
        • 27.10.2005
        • 390
        • beograd
        • ваз 21214-20

        #18
        Re: daewoo espero diže temperaturu

        da nije problem u samom konektoru senzora temp za instr.tablu(oksidirao, lose papucice ili previse savijana zica pa ispucala unutar instalacije) raspon temperature deluje u redu...
        prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

        Comment

        • COKA
          CBC Početnik
          • 30.04.2010
          • 6
          • petrovac

          #19
          Re: daewoo espero diže temperaturu

          Originally posted by Wayat Erp
          Tom motoru jeste radna temperatura na predposlednjoj crti,recimo 92-93 stepena i on bi trebao da je odrzava ...
          .Pa zašto onda ventilator isključuje tek kada dođe do pola i zašto to ranije nije bilo tako i da budem iskren nisam do sada video ni na jednom autu da kazaljka stoji na 1 crtu pre crvene.

          Comment

          • BARTONE
            CBC Senator XXL
            • 25.09.2006
            • 398
            • Bor

            #20
            Re: daewoo espero diže temperaturu

            ajde da definitivno utvrdimo tu kazaljku...
            ali hajde da prvo uradis jedan test...ovako...
            -skinuces davac signala za kazaljku sa glave motora
            -na mesto davaca u glavi motora usrfafices odgovarajuci sraf da ti antifriz ne bi iscureo
            -sada ces na davac vratiti njegove konektore i spojiti telo davaca obicnom zicom na masu vozila
            -potopi ga u sud sa vodom i pocni da grejes(najbolje ono cudo za kuvanje kafe na plin)
            -bilo bi odlicno kad bi imao i neki temometar da pratis temeraturu
            -upalices auto samo iz razloga da bi obezbedio uslov od 13.5-14V jer ta kazaljka za temp. moze da pokaze manje na 12V
            -ostaje da zagrevas vodu i da pratis kazaljku u kolima
            -vidi dokle ce da ode kazaljka u trenutku kada voda pocne da kljuca
            i znaj da kada voda kljuca u loncu nemas 100C,vec nekih 98C
            i slikaj tu kazaljku da vidimo kolka je ta jedna crta do crvenog

            Comment

            Working...
            X