ovako... auto u pitanju je Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 2002.g.
vise pitanja, pa idemo redom:
1. auto je dugo vozen sa ubacenom obicnom cevkom umesto katalizatora, auto ima po lambda sondu pre i posle katalizatora...
racunar nije javljao nikakvu gresku, kako na kontrolnoj tabli tako ni na dijagnostici, kako je to moguce?
da nije onda u pitanju kvar lambda sonde?
2. da li je rad ler gasa normalan ako auto ide 'sam od sebe' u drugoj brzini? odnosno, krecem se malom brzinom i ucini mise da ima povecan ler gas, sklonim obe noge sa pedala, menjac u drugoj i auto plovi bez trzaja...
takodje, kada tokom voznje naglo sklonim nogu sa papucice gasa, obrtaji motora ne padaju odmah vec sa zadrskom od recimo do jedne sekunde.
desavalo mi se i da mi se papucica gasa zaglavi... kada sam prvi put to osetio, a isao sam za Beograd, pa tamo u ovlasceni servis gde su me jedva primili i kao resili problem tako sto su ocistili malo sistem... dijagnostika je javila gresku u smeshi...
a drugi put sam osetio posle nekog perioda u par navrata, ali je pritisak na papucicu resavao problem.
3. uopste mi ne radi pokazivac nivoa goriva u rezervoaru (digitalni je u pitanju, cela tabla je takva) - kad mu sipam do vrha, racunar pokazuje da ima pola rezervoara.
vozim normalno i kada racunar pokaze da nemam vise goriva, ja u stvari imam jos pola rezervoara!
Resio sam da polako vidim sta je ovde problem, pa sam prvo resio da umesto one cevke ubacim univerzalni katalizator.
Receno - ucinjeno.
Motor je tisi, kada je bas hladan hoce da ima poneku knedlu (ipak ga malo guse katalizator za razliku od situacije sa cevkom)...
Nivo goriva u rezervoaru je poceo cini mi se da realno pokazuje stanje goriva.
Ostali problemi su ostali...
Sta moze da bude i kako da ih resim?
vise pitanja, pa idemo redom:
1. auto je dugo vozen sa ubacenom obicnom cevkom umesto katalizatora, auto ima po lambda sondu pre i posle katalizatora...
racunar nije javljao nikakvu gresku, kako na kontrolnoj tabli tako ni na dijagnostici, kako je to moguce?
da nije onda u pitanju kvar lambda sonde?
2. da li je rad ler gasa normalan ako auto ide 'sam od sebe' u drugoj brzini? odnosno, krecem se malom brzinom i ucini mise da ima povecan ler gas, sklonim obe noge sa pedala, menjac u drugoj i auto plovi bez trzaja...
takodje, kada tokom voznje naglo sklonim nogu sa papucice gasa, obrtaji motora ne padaju odmah vec sa zadrskom od recimo do jedne sekunde.
desavalo mi se i da mi se papucica gasa zaglavi... kada sam prvi put to osetio, a isao sam za Beograd, pa tamo u ovlasceni servis gde su me jedva primili i kao resili problem tako sto su ocistili malo sistem... dijagnostika je javila gresku u smeshi...
a drugi put sam osetio posle nekog perioda u par navrata, ali je pritisak na papucicu resavao problem.
3. uopste mi ne radi pokazivac nivoa goriva u rezervoaru (digitalni je u pitanju, cela tabla je takva) - kad mu sipam do vrha, racunar pokazuje da ima pola rezervoara.
vozim normalno i kada racunar pokaze da nemam vise goriva, ja u stvari imam jos pola rezervoara!
Resio sam da polako vidim sta je ovde problem, pa sam prvo resio da umesto one cevke ubacim univerzalni katalizator.
Receno - ucinjeno.
Motor je tisi, kada je bas hladan hoce da ima poneku knedlu (ipak ga malo guse katalizator za razliku od situacije sa cevkom)...
Nivo goriva u rezervoaru je poceo cini mi se da realno pokazuje stanje goriva.
Ostali problemi su ostali...
Sta moze da bude i kako da ih resim?
Comment