Molim sve koji se razumeju u motoristiku, a narocito u JTD motore da probaju da mi objasne sledeci kvar.
Kada je motor hladan, pali kao mina. Dobro vuce, ne gasi se u voznji, ponasa se normalno.
Kada se zagreje na radnu temperaturu i ugasim ga, neposredno po tome nece da upali kako treba. Upali, ali se trese kao da radi na 2 cilindra. Tada ga odmah ugasim jer hoce da se raspadne. Tako vruceg nekako uspem da ga upalim iz nekog broja pokusaja (5-6). Cim prodje neko vreme (motor se malko ohladi) opet hoce da upali kako treba. Ne prijavljuje nikakve greske na displeju ni u toklu rada ni u toku neuspesnog paljenja.
Moram da pomenem da se to pocelo dogadjati nakon uradjenog velikog servisa (zamenjen zupcasti, spaner, lezaj, v. pumpa, i ostalo sta se vec menja na velikom servisu).
U pokusaju resavanja problema, do sada promenjen MAF senzor i senzor radilice RPM. Bez rezultata.
EGR ventil je blokiran. Kleme na akumulatoru ociscene. Prednji nosac motora malo nacet.
Zahvaljujem se na svakom misljenju, bice mi dragoceno.
Kada je motor hladan, pali kao mina. Dobro vuce, ne gasi se u voznji, ponasa se normalno.
Kada se zagreje na radnu temperaturu i ugasim ga, neposredno po tome nece da upali kako treba. Upali, ali se trese kao da radi na 2 cilindra. Tada ga odmah ugasim jer hoce da se raspadne. Tako vruceg nekako uspem da ga upalim iz nekog broja pokusaja (5-6). Cim prodje neko vreme (motor se malko ohladi) opet hoce da upali kako treba. Ne prijavljuje nikakve greske na displeju ni u toklu rada ni u toku neuspesnog paljenja.
Moram da pomenem da se to pocelo dogadjati nakon uradjenog velikog servisa (zamenjen zupcasti, spaner, lezaj, v. pumpa, i ostalo sta se vec menja na velikom servisu).
U pokusaju resavanja problema, do sada promenjen MAF senzor i senzor radilice RPM. Bez rezultata.
EGR ventil je blokiran. Kleme na akumulatoru ociscene. Prednji nosac motora malo nacet.
Zahvaljujem se na svakom misljenju, bice mi dragoceno.
Comment