Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nnad
    CBC Veteran
    • 16.01.2008
    • 171
    • pancevo

    #46
    Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

    ah to gorivo. uvek ta prica. pa softver. ta prica ide i za pezoe koji trokiraju u garanciji ali i kasnije.

    Comment

    • Ogi
      CBC Senator XXL
      • 07.10.2007
      • 309
      • Beograd
      • Hyundai i30 1,4

      #47
      Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

      Definitivno je problem sa softervom!

      Danas sam bio u drugom Hyundai servisu.

      Otisao sam po misljenje sefa servisa, coveka koji je vrlo korektan, tamo sam bio par puta ali imaju nezgodno radno vreme i nisu mi blizu posla pa zato nisam isao kod njih od samog starta. Ispricao sam moju pricu i rek'o da ti pustim klip, snimio sam, a on kaze ne moras da mi pustas, znam tacno o cemu govoris. Kaze, nije mu se puno ljudi javljalo povodom toga, jedan mu se samo zalio do sada kao ja ali je i on sam to primetio na nekim automobilima. Kaze, sigurno da jos ljudi ima taj problem ali jednostavno ljudi su razliciti pa se neki i ne zale na to. Kacio mi je dijagnostiku, pokazao mi sve parametre i bas lepo sa mnom porazgovarao. Pokazao mi je kako mi dizne savrseno rade, sve 4 su imale isti rezultat, pokazao mi jos neke parametre, kaze sve super...

      Problem je, dakle, kod HLADNOG STARTA motora na visokoj temperaturi i definitivno je u pitanju to da se prilikom takvog paljenja, zbog visoke temperature, softver ili nesto zbuni i komp posalje manje goriva! Posto se prilikom tog prvog paljenja, sistem vec dosta napunio gorivom, vec sledece paljenje i svako sledece ce biti kako treba. Kaze, postoji jedna mapa za razlicita trzista i misli da ce sigurno izaci update. Kaze da je problem pored Accent-a imao i Getz i misli da je vec vreme da izadje update za i30, kontaktirace tog nekog lika koji je zaduzen za komunikaciju sa CCC-om pa da ga zovem u utorak da vidim sta se desava, vec u ponedeljak bi trebalo kaze da dobije odgovor, cim se dobije malo vise prituzbi na CCC-u, Korejci bi trebalo da urade update...

      Tako da sam do tada na cekanju...

      Comment

      • Gavra
        CBC Senator XXL
        • 06.03.2008
        • 2031
        • Beograd

        #48
        Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

        Ako moze pojasnjenje kako da nekima treba update a nekima ne ?!
        Poslednji nek ugasi svetlo

        Comment

        • Lauda
          CBC Senator
          • 24.07.2010
          • 207
          • Zemun

          #49
          Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

          Dobro je, sad bar znaš na čemu si, odnosno šta ne valja, imaš dijagnozu.
          Sad ti preostaje jedino da čekaš da naprave update softvera.
          Najvažnije je da zbog toga ne možeš da ostaneš negde na putu u kvaru, kao što su rekli možeš da ga voziš i na kraj sveta.
          Nemoj više da se nerviraš, nego
          PUŠENJE ILI ZDRAVLJE - ODLUČITE SAMI

          Comment

          • Ogi
            CBC Senator XXL
            • 07.10.2007
            • 309
            • Beograd
            • Hyundai i30 1,4

            #50
            Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

            Originally posted by Gavra
            Ako moze pojasnjenje kako da nekima treba update a nekima ne ?!
            Ne bih znao, pretpostavljam da nemaju svi isti softver odnosno tu neku mapu kako je oni zovu... ne bih vise da se udubljujem! Nadam se da je to to !

            Comment

            • RS-4
              CBC Veteran
              • 29.04.2008
              • 162
              • Norway

              #51
              Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

              Originally posted by Gavra
              Ako moze pojasnjenje kako da nekima treba update a nekima ne ?!
              Na sta si konkretno mislio sa ovim pitanjem?

              Pozdrav

              Comment

              • Wayat Erp
                CBC Veteran
                • 17.04.2009
                • 121
                • Beograd
                • Hyundai Elantra 2.0 crdi

                #52
                Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                Pratim temu od pocetka i moram da ti odam priznanje na debelim zivcima.Voleo bih zbog tebe da je problem u softveru...Ja ne bih izdrzao dodao bih neki oktan plus u gorivo i proverio bih koliko prica servisera drzi vodu...Jel ti se uvopste javio neko sa istim problemom? Nemoguce da samo ti imas problem a greska je u softweru,sta je sa ostalima?

                Comment

                • Ogi
                  CBC Senator XXL
                  • 07.10.2007
                  • 309
                  • Beograd
                  • Hyundai i30 1,4

                  #53
                  Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                  Ne, sada sam definitivno siguran da problem sa kompjuterom (softverom) nema veze sa gorivom. Inace, s obzirom da sam ovaj problem izlozio na nekoliko foruma srpskih i hrvatskih, javilo se nekoliko ljudi sa istim problemom, nekima se desava redje, nekima cesce, u servisu mi takodje kazu da neki ljudi imaju takav problem, znaci definitivno nisam jedini. A problem je ocigledno prisutan na NEKIM automobilima odredjenog godista koji se koriste u NEKIM zemljama i proizvedeni su u NEKOJ seriji, dakle nisu svi isti, mozda nemaju ni svi isti softver, istu mapu... Za Accent je bila ista prica, vozilima odredjenog godista je instaliran update softvera i problem je nestao medjutim taj problem je bio daleko veci nego ovaj, auto je trzao prilikom kretanja nakon hladnog starta, nije mogao neko vreme da dodje k sebi, ovde je stvar sto se sasvim sigurno mnogi i ne javljaju da ovo prijave, verovatno vele ako upali i vozi normalno nije mu nista, ali ja posto sam bolestan kada je u pitanju auto ja prijavljujem svaki sumnjiv zvuk na autu...

                  Evo copy/paste sa jednog hrvatskog foruma vezano za moj problem:

                  "Ma kakvo gorivo.. Evo ja sam postavio pitanje o ovom problemčiću na Hrv. hyundai forumu i stavio sam filmić od Ogisha-e, i zamisli, odmah se pojavilo nas 5-6 sa istim problemom.. Uglavnom svi sa 1.4 benz, ali ima jedan sa 1.6 benzincem, kao i onih koji voze na plin, ali i onih bez plina.. Čak i se javio i jedan kolega koji vozi accenta.. svim je zajedničko jedno, a to je HYUNDAI..Za sad nitko ništa ne zna, čak i serviseri nagađaju..."

                  Sa domaceg:

                  Ogi, moram da ti kazem da sam i ja kod mog i30 primetio slican "problem", odmah upali, u prvoj i drugoj sekundi obrtaji nalaze ispod 500 i onda skoce na 1000 i u te maksimalno dve sekunde pre nego sto skoce na 1000 se motor nekako cudno zatrese i u tih dve sekunde i meni sija ona zuta lampica u desnom uglu. Samo sto ja toliko ne brinem o tome.

                  Ogi nit' si lud nit' ti noge smrde.
                  Kada sam video klip nisam mogao da verujem, ista stvar se i meni desila, jeste samo 2 do 3 puta do sada,
                  ali identicno. Mozda samo malo manje vremena mu je trebalo da upali, ali sve, visoka temeratura napolju,
                  trokiranje, pa nekako povuce. Ja sam se tripovao da nije nesto do paljenja na benzin, a voznje na plin,
                  pa sam ga ko idiot ovih dana cepao na benzin po autoputu.
                  Inace meni je presao samo 5000km...
                  Medjutim sta je interesantno, kolega ima Hyundai Accent, mator vec gotovo 10god, al ono cuvanje, garaziranje
                  i slicno, nebitno, i ima isti problem samo jos kao malo izrazeniji od tvog i on gleda klip i ne veruje. Tako da tipujem
                  na neki starozavetni Shyundai bug. Ja radim na poslu sa kojekakvim senzorima, pa tako i temperature,
                  tako da prvo na njih tipujem, mislim znam ih!
                  To da te neko ubedjuje da je to normalno, nema sanse, vozio sam 10 razlicitih sluzbenih automobila,
                  nikad to nisam ni video ni cuo.
                  I da, ja nisam primetio nikakav crni dim iza ili slicno.
                  Svaka ti cast za upornost, javni sta su ti rekli, uskoro cu i ja da ih "konsultujem", mada znajuci likove iz Shyundai
                  Auto, bice svega garant.

                  Comment

                  • Gavra
                    CBC Senator XXL
                    • 06.03.2008
                    • 2031
                    • Beograd

                    #54
                    Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                    @RS4
                    Kako da najprodavaniji model kod nas u zadnje 2 godine samo nekolicini pravi problem a svi ostali ne zahtevaju update.

                    @Ogi
                    Bilo bi mnogo lepo kad bi ti iscitao koja je verzija softvera sad i da se pregelda mapa ubrizgavanja pre i posle update-a pa da se onda komentarise da li je stvarno nesto promenjeno. HEX ne laze
                    Poslednji nek ugasi svetlo

                    Comment

                    • RS-4
                      CBC Veteran
                      • 29.04.2008
                      • 162
                      • Norway

                      #55
                      Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                      Problemi koje prouzrokuju software-i su obicno minimalni i dosta vozaca ih ne shvata kao problem sto se vidi i iz ove teme, neki likovi su prepoznali problem na svom autu tek kad su pogledali Ogi-jev snimak pa rekli ''cekaj pa i meni se isto desava''.
                      Ne radi se opoziv musterije za update nego se isti radi prilikom svakog servisa odnosno prilikom svake posete auta servisu se proveri zadnja verzija software-a pa ako postoji novija automatski se osvezi tako da su na taj nacin mnogi prosli i da ne znaju da imaju taj i taj problem.

                      Sto se tice iscitavanja sadrzaja software-a mislim da ni Ogi ni oni u servisu nemaju adekvatan alat da to iscitaju jer im jednostavno nije potreban.

                      Moram da naglasi jednu ruznu stvar koju sam zapazio u ovoj temi a to je '' takvo PLJUVANJE po majstorima i tog servisa BEZ ikakve osnove da je to degutantno''!

                      Poooozdrav

                      Comment

                      • Ogi
                        CBC Senator XXL
                        • 07.10.2007
                        • 309
                        • Beograd
                        • Hyundai i30 1,4

                        #56
                        Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                        Kako ih ne pljuvati, bio sam dve nedelje skoro svaki dan u servisu, pored toga sto ne daju dovoljne informacije, ne daju nikakav papir i ti nikada nisi siguran da li je bilo sta zaista uradjeno ili nije navodno su mi odradili 4 radnje (pranje dizni, ciscenje kuciste filtera za gorivo, zamena ventila sauga i zamena senzora temp. motora) BEZ RAZLOGA ODNOSNO NAPAMET pri cemu ako su mi zaista ocistili dizne i filter - super, da bi na kraju, ne znam kako, dosli do zakljucka da je u pitanju softver!?? Pri tome mi je zivot skracen par godina od nerviranja, potrosio sam nekoliko hiljada dinara na taksi, problem mi nije resen pri cemu su od starta kao papagaji ponavljali GORIVO, GORIVO da bi se ispostavilo da nema veze sa time (mozda i ima ali ne sa kvalitetom istog vec sa kvantitetom ubrizgavanja prilikom hladnog starta na visokoj temperaturi) i vredjali mi inteligenciju govoreci mi KAKO JE TO NORMALNO DA SE TAKO PALI AUTO I KAKO SE 90% AUTOMOBILA TAKO PALI !!! Kada bih imao neki mail za koji znam da bi otisao nekom baji u Koreji, odmah bih napisao zalbu. Imam jos vise od 3 i po godine garancije pa cu ih pustiti malo (mesec, dva) inace za mene je auto NEISPRAVAN i kao takav oni ce morati to ili da poprave ili... jer ja svoja prava na ispravan automobil ima da ostvarim ovako ili onako...

                        Comment

                        • ///M_Power
                          CBC Senator XXL
                          • 05.05.2008
                          • 335
                          • Beograd - Minhen

                          #57
                          Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                          Pre svega, odmah da kazem da se nadam da ces uspeti da resis problem. Iz svega sto si naveo, problem bi mogao biti jedna stavka (kao softver) ili kombinacija vise stvari.
                          Sto se same garancije tice, mislim da proizvodjac u garanciji mora resiti problem - ukoliko nije sposoban da to uradi u razumnom broju pokusaja mora refundirati punu sumu automobila ili obezbediti novi automobil - u nekim zemljama postoji takav zakon o zastiti potrosaca (za srbiju nisam siguran kako stoje stvari).
                          U svakom slucaju, gledaj da imas sve procedure i objasnjenje osnovnog problema od samog pocetka na papiru. Znaci radne naloge ili sta vec kod nas postoji.

                          E sad, nevezano za konkretno tvoj problem - ponekad ni sami proizvodjaci ne znaju zasto se neki problemi jave u pojedinim serijama. Ponekad je u pitanju promena specifikacije delova, ponekad sam transport delova, ponekad materijal ili procedura pa cak i na najmanjim komponentama (onim na stampanoj ploci elektronskih sklopova).

                          Comment

                          • ///M_Power
                            CBC Senator XXL
                            • 05.05.2008
                            • 335
                            • Beograd - Minhen

                            #58
                            Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                            BTW, ja licno bih proverio relej, ili sta vec kontrolise benzinsku pumpu. To bi bili najjednostavnije.
                            Do sada simptomi koje imas mogu biti neispravan relej ili sta vec kontrolise pumpu da obezbedi pritisak kada palis auto.
                            Isto tako, postoje senzori koji prekidaju napajanje goriva u nekim situacijama. Ne znam sta je sve povezano sa kontrolom pumpe na tvojim kolima.
                            Cini se da dolazi do pada pritiska u jednom momentu paljenja.

                            Poz.

                            Comment

                            • Ogi
                              CBC Senator XXL
                              • 07.10.2007
                              • 309
                              • Beograd
                              • Hyundai i30 1,4

                              #59
                              Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                              Pitao sam ovog momka u drugom Hyundai servisu za relej, kaze on moze ili da radi ili da ne radi.... ja cujem zujanje kada dam kontakt sto znaci da pumpa radi...

                              U stvari, sto mi rece jedan poznavalac automobila, motora i elektrike, vrlo je moguce da je kvar zapravo konstrukcijske, mehanicke prirode pri cemu gorivo jednostavno ispari u jednom momentu u nekom delu sistema i da se sada to moze popraviti jedino softverom koji ce nabiti vise goriva prilikom hladnog starta, ali on kaze da se ne moze napraviti razlika izmedju startova znaci on bi uvek drukao vise goriva sto, kaze, moze dovesti do nekih drugih kvarova i kraceg veka motora jer bi benzin "prskao" prekomerno.

                              Ja ipak mislim da mogu da naprave da se samo prilikom visih temperatura ubrizga vise goriva a u ostalim slucajevima da ostane isto, ipak je to samo program, siguran sam da mogu...

                              Comment

                              • ///M_Power
                                CBC Senator XXL
                                • 05.05.2008
                                • 335
                                • Beograd - Minhen

                                #60
                                Re: Hyundai i30, 2008 god. 1,4 - problem sa paljenjem

                                Originally posted by Ogi
                                Pitao sam ovog momka u drugom Hyundai servisu za relej, kaze on moze ili da radi ili da ne radi.... ja cujem zujanje kada dam kontakt sto znaci da pumpa radi....
                                Slazem se da pumpa radi kada das kontakt - ono na sta ja sumnjam jeste da prestane da radi u jednom kratkom periodu kada palis auto po toplom vremenu. Prvo bih to proverio.
                                Znaci svi elementi koji kontrolisu pumpu tokom rada motora (na nekim kolima to su inercioni prekidac, senzor pritiska ulja, relej pumpe...).
                                Na svaki od tih elemenata temperatura ima uticaj i menja njihove parametre - narocito ako nisu 100% ispravni.

                                Druga stvar, proveri akumulator - toplo vreme i visoke temperature mogu biti problem za akumulator, a tokom paljenja on mora da isporuci dosta struje. Ovo je opet direktno povezano sa ovim gore, jer je sasvim moguce da neki delovi sistema na trenutak ostanu bez dobrog napajanja strujom.

                                To je neki dijagnosticki redosled kojim bih ja isao.

                                poz.

                                Comment

                                Working...
                                X