Mazda 626 coupe 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speedym
    CBC Član
    • 20.07.2010
    • 14
    • Beograd

    Mazda 626 coupe 2.0

    Auto nije paljen 3 godine, stajao u dvoristu. Zapekle su kocnice (verovatno zaglavljeni dobosi na zadnjim kocnicama - rucna je stajala podignuta 3 godine), akumulator je crkao/prazan, a kada se spoji kablovima, instrument tabla daje svetlo, a pokusaj verglanja daje samo jedan klik (verovatno je alternator zapekao ili klipovi).

    Da li ima sansi da ga upalim ili mora na kamion do majstora? Mislio sam da probam da odglavim rucnu/dobose, sipam naftu u cilindre da se odkrave, da onda pomerim malo klipove gurkom u brzini pa da probam da ga upalim?

    Unapred hvala na savetima.

    Slike vozila:





  • Gavra
    CBC Senator XXL
    • 06.03.2008
    • 2031
    • Beograd

    #2
    Re: Mazda 626 coupe 2.0

    bolje u servis.....ako imas volje sipaj nafte do cepa i ostavi 3 dana pa ispusti pa rukom okreni nekoliko puta sa skinutim svecicama pa javi kako se okrece
    Poslednji nek ugasi svetlo

    Comment

    • speedym
      CBC Član
      • 20.07.2010
      • 14
      • Beograd

      #3
      Re: Mazda 626 coupe 2.0

      Da li mozda znas koja je velicina kljuca za svecice, 16 ili 25mm? Kola su '87 ili '88 godiste.

      I kako tacno da ispustim naftu, posle 3 dana?

      Hvala unapred!

      Comment

      • milannik
        CBC Senator XXL
        • 23.12.2004
        • 1455
        • Niš

        #4
        Re: Mazda 626 coupe 2.0

        21, mada pitanje je koje su svecice...

        Comment

        • majstorbob80
          CBC Veteran
          • 13.05.2008
          • 184
          • beograd
          • 735E32, 525E39 Mlook

          #5
          Re: Mazda 626 coupe 2.0

          Bolji ti je petrolej nego nafta.
          Čovek se uči dok god je živ!!

          Comment

          • speedym
            CBC Član
            • 20.07.2010
            • 14
            • Beograd

            #6
            Re: Mazda 626 coupe 2.0

            Ok, a kako da ispustim petrolej kada odradi posao?

            Inace, neko je izgleda lupao navrtku sa mehanizmom za zakljucavanje na zadnjem dobosu cekice.m, da bi je 'dodatno' zakljucao. Bila je labava kada sam probao da je odvrnem - hoce da se odvrne/zavrne cetvrt kruga i onda stane. Pitanje je koliko je to bilo bezbedno resenje.. ja to tako ne bih vozio. x_x

            Comment

            • milannik
              CBC Senator XXL
              • 23.12.2004
              • 1455
              • Niš

              #7
              Re: Mazda 626 coupe 2.0

              Nesto me kopka po glavi da je ta matica ista kao kod zastave, ali nisam 100 % nacisto...

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Re: Mazda 626 coupe 2.0

                Takav je sistem, to se ne steže do kraja, samo treba malo bolje osigurati...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • peaveeus
                  CBC Veteran
                  • 24.03.2008
                  • 118
                  • beograd

                  #9
                  Re: Mazda 626 coupe 2.0

                  Ako ti nafta ili petrolej prodru kroz motor, posle okretanja rukom, kada se uveris da je sve ok i da se motor vrti, ispustis ulje iz kartera, a sa njim ce izaci i nafta koju si sipao. zamenis filter, novo ulje i lagano dalje...
                  FixOrRepairDaily

                  Comment

                  • Volvo Ocean Race
                    CBC Član
                    • 15.07.2010
                    • 38
                    • Novi Sad-Srbija, Kamnik-Slovenija, Doha-Qatar, Daka-Bangladesh...

                    #10
                    Re: Mazda 626 coupe 2.0

                    Ajde budi malo ozbiljan, ako je auto toliko stojao, bez rada...bez ikakve zastite i konzervacije,
                    ako vec zelis da ga sredis pocni od pocetka, prvo ga dobro operi, ocisti sve fleke od ulja i
                    pocni od pocetka...kakvo bozje verglanje ljudi...i da ima ulje u motoru to je za bacanje.
                    Ocistiti sve zive kontakte od releja, akumulatora, ajoj imas posla ako hoces da uradis kako
                    treba ako hoces da fusaris onda no comment.

                    Idemo prvo generalno ciscenje, podmazivanje mascu svih zglobova, lezajeva, WD 40, mazanje gumenih trakova
                    oko vrata, menjanje svih trulih cevi itd... Sretno.

                    p.s. Ja sam davne 1986 g. kod prijatelja u NJemackoj blizu Amberga vozio Mazdu 929 sto je za ona vremena
                    bila avion sa regulacijom amortizera...na dugmic. Ajoj kad se setim...
                    Najvece bogatstvo na ovom svetu je imati prijatelje...Familiju nemozemo birati...Ali prijatelje itekako... Branko
                    Volvo for Life Lexus Forever

                    Comment

                    • speedym
                      CBC Član
                      • 20.07.2010
                      • 14
                      • Beograd

                      #11
                      Re: Mazda 626 coupe 2.0

                      @milannik: Matica ima isti mehanizam, samo je pitanje da li je istog promera. Kada je budem skinuo, izmericu nonijusom pa cu videti, trebalo bi da moze da se nadje.

                      @volvo ocean race: Da, da, perem/sredjujem ga, smirglam & prskam elektro vodove tamo gde je patiniralo/zardjalo. U sustini ucim sta je gde i kako na mazdi, dok to radim, pa ne ide bas prebrzo.

                      Plan mi je da:
                      1. Otvorim / odglavim zadnje kocnince (prednji tockovi se okrecu normalno, osim sto paknovi, trenutno, kace rdju)
                      2. Startujem motor
                      3. Zamenim sve tecnosti
                      4. Odvezem ga kod nekog dobrog limara da proceni koliko bi kostalo kompletno sredjivanje limarije
                      5. Odvezem ga kod mehanicara da izmeri kompresije u cilindrima, proveri stelovanja i da procenu trenutnog stanja motora

                      Pitam se da li postoji neki nacin da prodrmam sajlu od rucne, mozda je ona zardjala / zapekla, a dobos unutra funkcionise.

                      Hvala svima na konstruktivnim savetima do sada!

                      Comment

                      • milannik
                        CBC Senator XXL
                        • 23.12.2004
                        • 1455
                        • Niš

                        #12
                        Re: Mazda 626 coupe 2.0

                        Za pocetak je otkaci, pa ces videti kako radi bez nje

                        Comment

                        • Vlada_nbgd
                          CBC Senator XXL
                          • 11.09.2005
                          • 1066
                          • Novi Beograd/Topcider
                          • ford focus sport pack

                          #13
                          Re: Mazda 626 coupe 2.0

                          Jedan mali savet,nemoj mnogo da se bakces sa merenjem kompresije.Neces sigurno dobiti u startu realnu sliku o motoru,zapekle karike,prljavi ventili itd.Za pocetak uradi to sto si planirao i po mogucstvu uzmi neko sredstvo za ispiranje motora.Obavezno skini karter i prekontrolisi/promeni pumpu za ulje.
                          Pricam ti iz iskustva jer sam i ja "ozivljavao" auto koji je staja skoro 2god.I naravno kad pocnes da ga vozis stalno proveravaj nivo svih fluida.Za ocekivati je da propisa na sve starne
                          FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                          Comment

                          • gorans
                            CBC Senator XXL
                            • 09.03.2010
                            • 1525
                            • Beograd

                            #14
                            Re: Mazda 626 coupe 2.0

                            Pre startovanja motora OBAVEZNO zameni ulje i filter.Ja sam posle 5 god. stajanja upalio Audi 100 iz 1972god. i reko samo da ga probam pa cu da menjam ulje i posle 2km mi je uhvatio radilicu.Dao sam ga drugovima sto skupljaju staro gvozdje.

                            Comment

                            • speedym
                              CBC Član
                              • 20.07.2010
                              • 14
                              • Beograd

                              #15
                              Re: Mazda 626 coupe 2.0

                              Ok, razumem, zamenicu ulje i filter pre paljenja. Nisam ni planirao da ga vozim sa starim uljem, vec samo da ga startujem, ali koliko vidim, bolje je ne rizikovati.

                              Comment

                              Working...
                              X