Postovani posetioci imam sledeci problem, honda mi se malo teze pali, ali ok to sam vec navikao, ali je problem, cini mi se da je temperatura motora inace veca nego sto bi trebalo, razmisljam da li to ima veze sa uglom paljenja iz toga proizilazi prvo pitanje KAKO PRAVILNO PODESITI UGAO PALJENJA. Onda kada radi radi ok, mozda malo na vecem broju obrtaja na leru, ali kad stojim na leru pa nekad i dok vozim osetim trzanje motora iliti nemiran rad, cak ume da se ugasi u voznji. Jos nesto sto sam primetio je uzeo sam jedno crevce od vakuma i stavio na vakum membranu ili kako se zove na razvodniku paljenja, i bilo da vucem ili duvam vazduh, ne pruza nikakav otpor, pa razmisljam da li nije probusena membrana na tom delu, pa sam onda uzeo i poskidao sem sa auto gasa vakum creva i zatvorio ih, dobio sam poboljsanje da se malo manje gusi pri naglom dodavanju gasa, ali nemiran rad je i dalje prisutan. sta li moze biti problem! Hvala svima!
Honda Civic 83. god - Problemi sa radom motora
Collapse
X
-
Re: Honda Civic 83. god - Problemi sa radom motora
Uzmeš stroboskop, isključiš vakum crevo sa razvodnika i zapušiš ga, (što si ti već uradio), i podesiš repere.
Jedino tako si siguran u pravilan ugao, (ako je motor dobro uzupčen), a ako ti tada ne radi lepo, ideš dalje. Obično prljav ili razdešen karburator dovede do toga da motor ne radi lepo na leru, pa kad okreneš razvodnik podigne se broj obrtaja i misliš da je to pravi ugao.
Onda imaš te simptome kao kod tebe.
Jesi li čistio nekad karburator, ili bar neko od 83. godine
Pravila foruma
Svako pitanje koje traži rešenje problema, a koje ne sadrži u naslovu teme: model auta, godinu proizvodnje,tip ubrizgavanja (SPI, MPI) zapreminu, snagu motora, biće obrisano bez opomene. U poruci napisati kratak i sažet problem."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
-
Re: Honda Civic 83. god - Problemi sa radom motora
pa moze jedno 20 stvari....
svecice, kablovi, dizne, bobina, razvodnik, motor ler gasa, ....
paljenje se steluje sa razvodnikom i gledanjem na remenici tdc-a....
mzoda da napises koji je motorI'm not caucasian, I'm championship white
Comment
-
-
Re: Honda Civic 83. god - Problemi sa radom motora
Auto je na TNG, ima obican karburator, kubikaza je 1300 ccm. Sad me interesuje da li ako je auto na gas moze da bude problem sa karburatorom, a kao sto sam rekao VAKUM NA RAZVODNIKU, kad probam ustima da izvlacim vazduh da vidim da li ne pusta , on PUSTA VAZDUH!
Comment
-
-
Re: Honda Civic 83. god - Problemi sa radom motora
Svašta ćemo saznati o tvome autu do kraja, i oznaku motora i da imaš plin, a čudio si se kako ti niko odmah nije ponudio rešenje.
Taj vakumski korektor ne pravi tolike probleme, to su pre simptomi lošeg predpaljenja. Samo zapuši crevo da ne vuče falš vazduh preko njega. A mogao si i napisati da li su ti problemi i naplinu i benzinu."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
-
Re: Honda Civic 83. god - Problemi sa radom motora
Evo sada sam imao priliku da malo bolje pogledam auto uvece tj po mraku i vidim sledece, da to trokiranje potice iz KABLOVA jer su svecice mnove. Uzmem upalim auto i detaljno pogledam i imam sta da vidim, mislio sam da radi na 3 klipa, a znaci kablovi prskaju na nekim mestima i to se lepo vidi gde rasipa, izgleda da je to problem, al najgore je sto se vezalo i to i fals vazduh ... a zanimljivo je da se danaskad je pala kisa ista li se desilo nemam pojma, radio je odlicnoznaci nema sta samo menjanje kablova, a da li neko zna koliko mogu kostati kablovi za nju! Pa kolege sta cu najveci je problem sto izgleda ne postoji vise od 10 u srbiji ustih auta, cak sta vise ovakav izgleda da nema ni jedan jbg raritet
Comment
-
-
Re: Honda Civic 83. god - Problemi sa radom motora
Originally posted by comi 1342Svašta ćemo saznati o tvome autu do kraja, i oznaku motora i da imaš plin, a čudio si se kako ti niko odmah nije ponudio rešenje.
Taj vakumski korektor ne pravi tolike probleme, to su pre simptomi lošeg predpaljenja. Samo zapuši crevo da ne vuče falš vazduh preko njega. A mogao si i napisati da li su ti problemi i naplinu i benzinu.
upali se auto, i kao on to je to uredu je, i krenem ja na bazen i nisam mogao vise od 40 km/sat da se krecem kao idiot, i kad sam dosao kuci posle te mucne voznje od 20 km koja je trajala pola sata, uzmem knjizicu i vidim da je pogresio polozaj paljenja i eto namucih se! A iskreno i plasim se da posvetim neke poslove "majstorima" kojih je sve vise i svi su i hirurzi i onkolozi, i ginekolozi ma sve u jednom majstori! A rad na benzinu i plinu se nesto i ne razlikuje sem snage auta inace karburator je malo losiji mislim na dizne, dihtung ... pa ni ne koristim benzin! A da li probl;em sa grejanjem mogu predstavljati
i ti kablovi koji rasipaju?
Comment
-
-
Re: Honda Civic 83. god - Problemi sa radom motora
Postoje univerzalni kablovi, samo pazi kako se kače na razvodnik i da li su dovoljno dugački, i da su silikonski. Ako motor konstantno brlja redosled paljenja, mogao bi se i zbog toga pregrevati. Ne videh da si objasnio kako si podesio ugao predpaljenja ?"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
-
Re: Honda Civic 83. god - Problemi sa radom motora
Pa da vidim da prskaju kablovi! A kako sam podesio, pa posto je majstor onako podesio, ja sam uzeo i stavio repere u 0 polozaj ili kako se to kaze i onda razvodnik postavio na sredinu paljenja 1. klipa
Comment
-
Comment