Ovo je problema koji me je mucio 3 godine i nikako da se uhvatim u kostac sa njim. O cemu se radi?
Tek pre 2 meseca sam sa sigurnoscu utvrdio da kod mene na autu nema katalizatora, izgoreo ili izvadjen, nemam pojma. I konacno sam realizovao pricu koju sam nasao na netu jos davno davno. U pitanju je Peugeot 206 1.6 16v, kod koga je katalizator izveden kao nastavak na izduvnoj grani, sto iskljucuje mogucnost ugradnje univerzalnog katalizatora.
Da bi resio problem sa paljenjem check engine, zbog neimanja katalizatora, napravljen je jedan mali distancer ili kako to kazu u engleskoj "Lambda sleeve" i on je navrnut na mesto gde stoji druga lambda sonda a onda na njega i sama sonda i time je stvar resena. Poenta je da se sonda izvuce iz izduvne cevi i time se obezbedi da nisu ista ocitavanja na prednjoj i zadnjoj sonti, zbog cega se i pali lampica.
Evo par fotografija kako to izgleda i kako treba napraviti.
Ovi crtezi su iz AutoCad-a ja ih pravio prema dimenzijama koje je koristio metalostrugar.



A ovako to izgleda uzivo

Posle ove intervencije prosao sam oko 3000km i nije se upalila lampica, a obicno se palila posle 100-200km.
Nadam se da ce ovo pomoci svima koji imaju problema sa katalizatorom sto zbog neimanja istog ili ako je ostareo ili je ostecen.
Interesuje me vase misljenje u vezi ovakvog resenja.
Tek pre 2 meseca sam sa sigurnoscu utvrdio da kod mene na autu nema katalizatora, izgoreo ili izvadjen, nemam pojma. I konacno sam realizovao pricu koju sam nasao na netu jos davno davno. U pitanju je Peugeot 206 1.6 16v, kod koga je katalizator izveden kao nastavak na izduvnoj grani, sto iskljucuje mogucnost ugradnje univerzalnog katalizatora.
Da bi resio problem sa paljenjem check engine, zbog neimanja katalizatora, napravljen je jedan mali distancer ili kako to kazu u engleskoj "Lambda sleeve" i on je navrnut na mesto gde stoji druga lambda sonda a onda na njega i sama sonda i time je stvar resena. Poenta je da se sonda izvuce iz izduvne cevi i time se obezbedi da nisu ista ocitavanja na prednjoj i zadnjoj sonti, zbog cega se i pali lampica.
Evo par fotografija kako to izgleda i kako treba napraviti.
Ovi crtezi su iz AutoCad-a ja ih pravio prema dimenzijama koje je koristio metalostrugar.



A ovako to izgleda uzivo

Posle ove intervencije prosao sam oko 3000km i nije se upalila lampica, a obicno se palila posle 100-200km.
Nadam se da ce ovo pomoci svima koji imaju problema sa katalizatorom sto zbog neimanja istog ili ako je ostareo ili je ostecen.
Interesuje me vase misljenje u vezi ovakvog resenja.
Comment