Motor teško upali kada je hladan. Na grejačima nema struje, a relej koji "pušta" struju prema grejačima, ne dobija "masu" od kompjutera. Prijatelj koji se razume u elektroniku rekao je da je možda otkazao neki od senzora za toplotu na motoru, pa komjuter nema podatak da je motor hladan. Ja sam vizuelno našao dva davača temperature, jedan na glavi motora , sa jednom žicom, i drugi ispod njega na bloku motora, sa dve žice, oba su na strani motora okrenutoj ka menjaču. Na ju tjubu sam video u jednom klipu da se na dislpeju kilometar sata mogu obaviti neka testiranja, mogu da shvatim testiranje obrtomera, kontrolnih lampi ali, bez čitača grešaka ne mogu da razumem da li se na ovaj način može otkriti rešenje i problema sa grejačima, odnosno komjuterom koji sam na početku opisao.Kada uradim test kilometar sata, blinka oznaka dtc i nešto kao POPE (ali su slova P ćirilična) Hvala unapred, Dragan.
ford fokus 1,8 TDI, 66 kw, 2001.g.
Collapse
X
Comment