Pozdrav svima.
Auto nije vožen oko 1g ako to ima veze sa problemom. Vožen je veoma retko ali je motor startovan svremena na vreme da radi po par minuta ili je kratko vožen. Auto pali besprekorno ali se dešava da prilikom paljenja vuče vazduh u Bosch pumpu, što se vidi po mehurićima na providnom crevu. Auto upali i nakon doga se lagano i ugasi. Tako par puta i krene da radi bez problema dok ga neugasim nakon vožnje. Kad se motor ugasi vidno se primeti na providnom crevu za gorivo da vraća gorivo ka rezervoaru sa mehurućima vazduha. Nakon toga pri paljenju uvek ista priča. Dok nepovuče tj. nenavuče gorivo u Bosch pumu auto se gasi nakon paljenja, ne odmah ali lagano prestane da prima gas i tako par minuta dok sve neproradi i auto ide bez problema. Filter goriva je promenjen, creva za dovod goriva su kako treba, dizne su nedavno menjane, grejači novi. Auto pali praktično iz prve. Nadam se da sam jasno opisao problem.
Molim vas za savet oko rešavanja problema.
Pozdrav.
Auto nije vožen oko 1g ako to ima veze sa problemom. Vožen je veoma retko ali je motor startovan svremena na vreme da radi po par minuta ili je kratko vožen. Auto pali besprekorno ali se dešava da prilikom paljenja vuče vazduh u Bosch pumpu, što se vidi po mehurićima na providnom crevu. Auto upali i nakon doga se lagano i ugasi. Tako par puta i krene da radi bez problema dok ga neugasim nakon vožnje. Kad se motor ugasi vidno se primeti na providnom crevu za gorivo da vraća gorivo ka rezervoaru sa mehurućima vazduha. Nakon toga pri paljenju uvek ista priča. Dok nepovuče tj. nenavuče gorivo u Bosch pumu auto se gasi nakon paljenja, ne odmah ali lagano prestane da prima gas i tako par minuta dok sve neproradi i auto ide bez problema. Filter goriva je promenjen, creva za dovod goriva su kako treba, dizne su nedavno menjane, grejači novi. Auto pali praktično iz prve. Nadam se da sam jasno opisao problem.
Molim vas za savet oko rešavanja problema.
Pozdrav.
Comment