Imam yugo 1.1 '98 god TNG+benzin,presao 78.000,kupio ga pre 5 meseci,danas nece da zavergla,ostao sam u putu,majstor jedan kaze regler.Ne daje struju u akumulator,a akumulator nov,pre mesec dana promenjen,pali na "gur",ali da "zavergla" normalno-ni u ludilu.Majstor stavio svoj akumulator,pali kao mina.Molio bih i za ubuduce da mi neko objasni sta je alternator,a sta regler.Cale zamenio nove farove-sumnjam na njih isto,da ne vuku previse ili vec sta...Bukvalno sam danas vozio juga 45km bez struje,dok se akumulator nije ispraznio ono sto se kaze dibidus.Sta da radim i koliko ce para da me kostaju ti alternatori,regleri ili vec kako se zove to sto pravi struju.Hvala unapred.
Yugo, alternator - regler
Collapse
X
-
Re: Molio bih za pomoc-savet
Alternator je uredjaj koga pokrece kajis i stvara struju potrebnu vozilu. Akumulator ima struju od 12V, alternator tokom voznje mora da stvara struju oko 13.5 (sa svim elektricnim uredjajima popaljenim, to jest farovi, migavci, grejaci zadnjeg stakla) da auto ne bi crpeo akumulator, vec da ga dopunjava.
Regler regulise napon alternatora i kosta 500-1000 dinara. Ima ih i nekvalitetnih pa brzo oksidisu na kontaktima i bukvalno bivaju beskorisni posle 6 meseci.OPEL Astra 1.6i
OPEL Kadett 1.6
ŠKODA Favorit
-
-
Re: Yugo, alternator - regler
Nije problem sa farovima sigurno, majstor je u pravu,alternator je u pitanju. E sad, u boljem slucaju moze da bude regler,a u gorem sam alternator (najverovatnije diode). Regler ti je oko 500 din,a za cenu dioda nisam siguran, ali ako vec majstor skida alternator pozeljno je da kompletno servisira alternator.
Comment
-
Comment