Re: Opel astra G 1.6 (classic) 2007. kontakt brava zaglavila
Jedino pravo resenje je da ti bravar izvadi onaj deo koji zaglavljuje. Time se modifikuje funkcija brave i ona pocne da funkcionise na sledeci nacin:
- nema zadrske kljuca u prvoj poziciji (kad ubacujes kljuc) - tu je ranije kljuc ostajao u bravi i odmah davao kontakt za stakla, radio,...
- kad ga gasis, okrenes kljuc u taj krajnji (nulti ili prvi) polozaj, kljuc se ne zadrzi unutra, tako da nemas kontakt (recimo za elektro stakla)
- sve ostalo radi isto (znaci samo taj prvi / poslednji polozaj menjaju funkciju)
Malo je drugacije, ali vise ne moze da te zezne.
Pozdrav.
PS. Inace, to je munjin problem jos od Kadetta. Zato nova brava sa dva kljuca kosta 1000din, jer ce te sigurno u naredne 2-3 godine izdati.
Jedino pravo resenje je da ti bravar izvadi onaj deo koji zaglavljuje. Time se modifikuje funkcija brave i ona pocne da funkcionise na sledeci nacin:
- nema zadrske kljuca u prvoj poziciji (kad ubacujes kljuc) - tu je ranije kljuc ostajao u bravi i odmah davao kontakt za stakla, radio,...
- kad ga gasis, okrenes kljuc u taj krajnji (nulti ili prvi) polozaj, kljuc se ne zadrzi unutra, tako da nemas kontakt (recimo za elektro stakla)
- sve ostalo radi isto (znaci samo taj prvi / poslednji polozaj menjaju funkciju)
Malo je drugacije, ali vise ne moze da te zezne.
Pozdrav.
PS. Inace, to je munjin problem jos od Kadetta. Zato nova brava sa dva kljuca kosta 1000din, jer ce te sigurno u naredne 2-3 godine izdati.
Comment