Pozdrav
Potrosih mnogo sati trazeci nesto na ovu temu, ali slaba vajda. Zato sam resio da pitam ovde u nadi da ce mi odgovriti Dora, IvanT ili neki strucnjaci njihovog kalibra. Auto je Bmw 520 e12 6 cil. 2000cc sa cetvorogrlim solax karburatorom. Iznad njega je mikser sa cetiri velike rupe, jednom malom (koja ne znam cemu sluzi), i dva ulaza za plin.
E sada, ja u stvari nemam nikakvih problema sa autom bez obzira na tip goriva, jer godinama na ovom forumu pratim Dorina i Ivanova uputstva i sve mi je perfektno podeseno i utegnuto i na svom mestu. Potrosnja je 18-20l po gradu i 12 otvoreno. Jedino mi je zelja da skinem slavinu i ugradim lcs, ali to kada bude novca.
Mene interesuje da ne postoji neki specijalni sistem stelovanja plina kod ovakvih karburatora i miksera.
P.S. Ne bih da lupam, ali zar ne bi bilo dobro da mikser ima cetiri ulaza za plin ili eventualno dva isparivaca.
Unapred hvala
Potrosih mnogo sati trazeci nesto na ovu temu, ali slaba vajda. Zato sam resio da pitam ovde u nadi da ce mi odgovriti Dora, IvanT ili neki strucnjaci njihovog kalibra. Auto je Bmw 520 e12 6 cil. 2000cc sa cetvorogrlim solax karburatorom. Iznad njega je mikser sa cetiri velike rupe, jednom malom (koja ne znam cemu sluzi), i dva ulaza za plin.
E sada, ja u stvari nemam nikakvih problema sa autom bez obzira na tip goriva, jer godinama na ovom forumu pratim Dorina i Ivanova uputstva i sve mi je perfektno podeseno i utegnuto i na svom mestu. Potrosnja je 18-20l po gradu i 12 otvoreno. Jedino mi je zelja da skinem slavinu i ugradim lcs, ali to kada bude novca.
Mene interesuje da ne postoji neki specijalni sistem stelovanja plina kod ovakvih karburatora i miksera.
P.S. Ne bih da lupam, ali zar ne bi bilo dobro da mikser ima cetiri ulaza za plin ili eventualno dva isparivaca.
Unapred hvala
Comment