Nissan Primera P11, 2000. godiste, 2.0 16V 140k sa CVT automatik/tiptronik menjacem.
Vec vise od pola godine pokusavam da popravim ovaj menjac, ali neuspesno. Kvar je u tome sto menjac "zakuca" nakon 20ak minuta voznje. Odnosno sto je toplije vreme ili sto ga vozite na vecim obrtajima on ce pre stati, odnosno prebaciti u servisnu brzinu a to je prva! Pokusao sam kod auto Gage, kod HIT AUTA, i kod jos nekoliko majstora i radionica, ali su svi ili rekli da ne znaju ili su pokusali i onda mi ispostavili potencialni racun od 1500 evra. Dakle ne popravka nego remont, odnosno sve vade i ubacuju novo. Od silnih majstora kola su pocela da vuku kao da imaju 70ks, a posle HIT AUTA mogu samo u prvoj brzini da vozim. Receno mi je i da je prelaz na manuelni menjac jako tezak zbog razlicitih racunara za menjac...
Mnogo para sam potrosio pokusavajuci da popravim ovaj auto
Ako neko ima neki savet ili moze da pomogne bio bih zahvalan...
Vec vise od pola godine pokusavam da popravim ovaj menjac, ali neuspesno. Kvar je u tome sto menjac "zakuca" nakon 20ak minuta voznje. Odnosno sto je toplije vreme ili sto ga vozite na vecim obrtajima on ce pre stati, odnosno prebaciti u servisnu brzinu a to je prva! Pokusao sam kod auto Gage, kod HIT AUTA, i kod jos nekoliko majstora i radionica, ali su svi ili rekli da ne znaju ili su pokusali i onda mi ispostavili potencialni racun od 1500 evra. Dakle ne popravka nego remont, odnosno sve vade i ubacuju novo. Od silnih majstora kola su pocela da vuku kao da imaju 70ks, a posle HIT AUTA mogu samo u prvoj brzini da vozim. Receno mi je i da je prelaz na manuelni menjac jako tezak zbog razlicitih racunara za menjac...
Mnogo para sam potrosio pokusavajuci da popravim ovaj auto

Comment