Potreban savet u vezi hladjenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    Potreban savet u vezi hladjenja

    Imam dilemu koja bas i nije.

    Zadatak je da ohladim vazduh koji kompresor ubacuje u usisnu granu. Problem je u tome sto moj kompresor ima klasicnu poziciju- izmedju blokova cilindara. Na kompresoru stoji razvodnik sa kablovima za svecice. Kada se spusti hauba razvodnik se upire u zvucnu izolaciju haube. Ako bi se skinuo razvodnik sa kompresora i pomerio na drugo mesto (onda moram da zakazujem custom kablove) dobio bih 5cm, ako izrezem izolaciju iznad kompresora mogu da dobijem jos oko 3-4 cm. Problem je u tome sto to nije cistih 3-4cm zbog usiljenja haube i sto hauba ima nagib. Sve ovo verovatno nije dovoljno za komotno ugradjivanje interkulera koji po mojim proracunima treba da ima min. 6cm
    E sada, obicno je najbolje praviti klasican IC sistem na principu Voda/vazduh. S'obzirom da je rezultat nejasan da li ce sve moci da stane pod haubu a da se ona ne modifikuje raznim "grbama" ja sam sklon da umesto IC stavim WI (vodeno ubrizgavanje u usisnu granu). Da li neko zna licno ili je sam imao iskustva sa WI i kakva su? citao sam mnogo sajtova i reklama (svaki "ciga" svoga konja hvali) i jos nisam nacisto da li je toliko eikasno u ekstremalnim situacijama-kada je napolju +30 ili vise Celzijusa (s'obzirom da se i voda za ubrizgavanje nalazi pod haubom i zagreva se od motora).

    Takodje s'obzirom da sam podigao nadpritisak sa 0.45 Bara na 0.6 povecale su se i temperature pa razmisljam o ugradnji Oil kulera za motor i/ili Tiptronik. Kakva su misljenja?
    Boost or bust...
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Reci ti meni Nenade kad je bre u Moskvi 30+ celzijusa

    Bila je tema negde, malo sam trazio i nisam nasao. Izgleda da je neki off u nekoj od tema. Neko sigurno zna pa ce ti postaviti link.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      Bogami moze ponekad k'o i u Bgd da se asfalt topi pod nogama- ali retko. Ja k'o velim, ko se cuva i bog ga cuva.
      Boost or bust...

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Nenade >> Koja ti je teperatura usisnog vazduha iza kompresora?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #5
          Originally posted by BOOST
          Nenade >> Koja ti je teperatura usisnog vazduha iza kompresora?
          Jos nisam ugradio dodatni IAT tako da ne znam moje temperature ali kod momka koji ima isti set up kao ja pri spoljnoj temperaturi od 27-30 C posle aktivne voznje i voznje u guzvi temperatura se dize do 90 C.
          Boost or bust...

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Stavi IC tipa Vazduh/vazduh, nemas problema sa dimenzionisanjem istog.

            Kod TuRbina se standardno na benzincima temperatura ispred ICa vrti na max opterecenju turbine na oko 140-160C dok iza ICa je na oko 60-80C.
            Dakle bilo koja varijanta standardnog ICa ti je vishe nego dovoljna.

            Najefikasniji ICi koji se postavljaju retko kad imaju temperaturu od spoljna temperatura + 30 stepeni.

            Ovo sa vodom, zaboravi, SAAB je imao na USA trzistu pre nego li je APC dosao standardno water injection, zahteva remapiranje paljenja takodje dok se voda ubrizgava.

            Idi slobodno sa nekim ICom koji je klasika danas. Jedino sto treba da mislis je da imas dobar protok krzoz IC da nestvaras protivpritisak i pad pritiska kroz njega.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            Working...
            X