Imam dilemu koja bas i nije.
Zadatak je da ohladim vazduh koji kompresor ubacuje u usisnu granu. Problem je u tome sto moj kompresor ima klasicnu poziciju- izmedju blokova cilindara. Na kompresoru stoji razvodnik sa kablovima za svecice. Kada se spusti hauba razvodnik se upire u zvucnu izolaciju haube. Ako bi se skinuo razvodnik sa kompresora i pomerio na drugo mesto (onda moram da zakazujem custom kablove) dobio bih 5cm, ako izrezem izolaciju iznad kompresora mogu da dobijem jos oko 3-4 cm. Problem je u tome sto to nije cistih 3-4cm zbog usiljenja haube i sto hauba ima nagib. Sve ovo verovatno nije dovoljno za komotno ugradjivanje interkulera koji po mojim proracunima treba da ima min. 6cm
E sada, obicno je najbolje praviti klasican IC sistem na principu Voda/vazduh. S'obzirom da je rezultat nejasan da li ce sve moci da stane pod haubu a da se ona ne modifikuje raznim "grbama" ja sam sklon da umesto IC stavim WI (vodeno ubrizgavanje u usisnu granu). Da li neko zna licno ili je sam imao iskustva sa WI i kakva su? citao sam mnogo sajtova i reklama (svaki "ciga" svoga konja hvali) i jos nisam nacisto da li je toliko eikasno u ekstremalnim situacijama-kada je napolju +30 ili vise Celzijusa (s'obzirom da se i voda za ubrizgavanje nalazi pod haubom i zagreva se od motora).
Takodje s'obzirom da sam podigao nadpritisak sa 0.45 Bara na 0.6 povecale su se i temperature pa razmisljam o ugradnji Oil kulera za motor i/ili Tiptronik. Kakva su misljenja?
Zadatak je da ohladim vazduh koji kompresor ubacuje u usisnu granu. Problem je u tome sto moj kompresor ima klasicnu poziciju- izmedju blokova cilindara. Na kompresoru stoji razvodnik sa kablovima za svecice. Kada se spusti hauba razvodnik se upire u zvucnu izolaciju haube. Ako bi se skinuo razvodnik sa kompresora i pomerio na drugo mesto (onda moram da zakazujem custom kablove) dobio bih 5cm, ako izrezem izolaciju iznad kompresora mogu da dobijem jos oko 3-4 cm. Problem je u tome sto to nije cistih 3-4cm zbog usiljenja haube i sto hauba ima nagib. Sve ovo verovatno nije dovoljno za komotno ugradjivanje interkulera koji po mojim proracunima treba da ima min. 6cm
E sada, obicno je najbolje praviti klasican IC sistem na principu Voda/vazduh. S'obzirom da je rezultat nejasan da li ce sve moci da stane pod haubu a da se ona ne modifikuje raznim "grbama" ja sam sklon da umesto IC stavim WI (vodeno ubrizgavanje u usisnu granu). Da li neko zna licno ili je sam imao iskustva sa WI i kakva su? citao sam mnogo sajtova i reklama (svaki "ciga" svoga konja hvali) i jos nisam nacisto da li je toliko eikasno u ekstremalnim situacijama-kada je napolju +30 ili vise Celzijusa (s'obzirom da se i voda za ubrizgavanje nalazi pod haubom i zagreva se od motora).
Takodje s'obzirom da sam podigao nadpritisak sa 0.45 Bara na 0.6 povecale su se i temperature pa razmisljam o ugradnji Oil kulera za motor i/ili Tiptronik. Kakva su misljenja?
Comment