Problem se javlja samo kod hladnog starta odnosno cak i kad motor dostigne radnu temperaturu,obrtaji ne silaze ispod 1200-1500.Cim motor dostigne neku trecinu radne temperature,ako ga ugasim i ponovo upalim,ler je ok.Svako sledece paljenje koliko toliko zagrejanog motora prolazi bez problema.Problem je identican i na gasu i na benzinu.Na zagrejan i umiren motor (850 o/min) sam otkacio dzek step motora i tada radi kako treba.Da li da menjam taj step ili postoji jos neki faktor koji bi mogao da izazove ovaj problem?TPS sam menjao prosle godine,a lambdu (Bosch) pre par meseci.Misljenja?
Nexia-velik ler
Collapse
X
-
Re: Nexia-velik ler
Kod tebe ili motor lera glavi ili dobija iz ECU komandu koja nije adekvatna momentu.
Trebalo bi da probaš sa pranjem unutrašnjosti kućišta ler motora od nakupljenih masnoća i čađi a zatim podmazivanjem.Koristi neko sredstvo za otapanje koje neće oštetiti plastiku i lak na namotajima(carburator cleaner + wd40).
Inače,mišljenja sam da se ne menjaju delovi napamet,nego tek kada se utvrdi anomalija.
Comment
-
-
Re: Nexia-velik ler
Auto imam neke cetiri godine i za to vreme sam cistio Carb Cleanerom i leptir i step motor vise puta.Poslednjih par puta je promena na bolje bila kratkog daha.Ne volim ni ja da menjam delove napamet (tps i lambdu sam menjao jer su stvarno bili neispravni) pa sam zato i pitao sta bi jos moglo da prouzrokuje ovaj problem.Inace,na step motoru je jedna strana onog konusnog dela istrosena oko pola milimetra.@Stratos podmazivao sam ga sa WD40 (posle ciscenja).
Comment
-
-
Re: Nexia-velik ler
Sledeće što bih ja proverio je senzor temp. motora i koje vrednosti vidi ECU što se tiče pomenutog senzora.
Jesi li probao da resetuješ ECU?
Što se tiče istrošenja konusa,utvrdi pravilan položaj ušica ler motora kao i da li se ose motorića i osa otvora poklapaju. Ako je to u redu,postoji mogućnost da je kriva osovina konusa koja ulazi u ler motorić,i onda je jasno gde je problem
Comment
-
-
Re: Nexia-velik ler
Reset sam probao,isto je.Najbolji efekat ima kad ugasim motor,otkacim step,upalim,obrtaji odu na 3000 pa zatim ugasim i vratim sve nazad.U tom slucaju radi ok nekoliko dana pa onda iz pocetka.Senzor temperature sam proveravao pre nekoliko meseci jer sam imao problema sa termostatom (motor nije mogao se zagreje u voznji),ali nije problem da proverim opet (dijagnostickim uredjajem).Da li kao kandidat dolazi u obzir i senzor temperature usisnog vazduha?
Comment
-
-
Re: Nexia-velik ler
Naravno,na mestu je br.2.
Nebi smeli obrtaji,posle paljenja sa raskačenim ler motorom da idu na 3000.Položaj mora da ostane isti kao prilikom gašenja.Imao sam jednom priliku da me slično zeza iščupana osovina konusa ler motora.Kada skineš ler motor,probaj da pomeriš konus unutra ili napolje.Po mojim saznanjima,ako uspeš-baci ga.
Comment
-
-
Re: Nexia-velik ler
Da odgovorim na tvoju izmenu...Kad je motoric povezan i ugasim motor,zatim ga otkacim i upalim motor,obrtaji se zakucaju na 3000.Ako ga otkacim u toku rada i ugasim pa upalim motor,obrtaji su tamo gde su bili pre gasenja.U svakom slucaju provericu to sto kazes.Hvala
Obradovaće se samo ako ti je legla plata
Comment
-
-
Re: Nexia-velik ler
Nebi smeo da se povuče u položaj za max protok na leru.Nisam siguran 100% za taj tvoj model,ali bi trebalo da bude isto i na svim daewu i opelima: kada isključiš napajanje on ostaje u zatečenom položaju.Treba nam još bar jedno mišljenje oko ovoga.
Ma,poseti majstorapa javi.
Comment
-
Comment