Kolege imam problem sa antifrizom i neznam sta ce vise da me strefi vezano oko toga. Pre nekoliko nedelja u Renault 5 1.1 TL 1990god. sam zamenio antifriz i naravno sipao (po preporuci drugara) Total Glacelf Plus Semi-organic G11 Zeleni u odnosu 1:1 sa destilovanom vodom merio -37c i posto Renault 5 ima AL hladnjak procureo je, sipam ja ono tecno srestvo za zapusivanje ali mi nije resilo stvari tako da sam zamenio hladnjak i naravno antifriz ali ovog puta sam uzeo Total Glacelf Auto Supra Organic G12 kako se ovakve stvari ne bih vise ponavljale. Negde sam citao da se G11 i G12 ne podnose pa sam isprao rashladni sistem vodom od starog antifriza i onog tecnog lepka za hladnjak, povezao creva nasuo novi antifriz ali mi je ostalo oko 600-700ml cesmuse u motoru koju nisam uspeo da izbacim napolje a ukupna zapremina tecnosti u motoru je 5l po service manual. Novi antifiz G12 sam merio i u odnosu 1:1 sa vodom imao sam tacku smrzavanja oko -27c (ono sto je ostalo kao visak) u cemu je stos kada na pakovanju pise da treba da bude -37c dali je to neka fora sa G12 ili? i jos sam hteo da pitam dali ce da smeta onih 700ml obicne vode cesmuse sto je ostalo u motoru na oko 4.5l antifriza? Izvinite sto je post podugacak ali morao sam da krenem od pocetka da bih bili upceniji u problem, Hvala na odgovorima!
Problem sa Antifrizima
Collapse
X
-
Re: Problem sa Antifrizima
Nije tebi procureo hladnjak od G11, vec od starosti. G11 se isto koristi i za Alu varijante. Samo si trebao da promenis hladnjak i dopunis sa G11. Antifrizu ne smeta cesmusa, jer u sebi ima aditive izmedju ostalog i za kamenac i tvrdu vodu. Naravno najbolje je destilovana, ali 700gr nije nikakav problem.Lancia Kappa 2.0 20v
-
-
Re: Problem sa Antifrizima
Ali cudna svar je ta da sa starim antifrizom nije cureo hladnjak, doduse bio je podosta razblazen, ako se secem tacka mrznjenja je bila na -15c, posto sam kupio skoro hteo sam da zamenim antifriz za svaki slucaj , sa movim je procureo, vidno je curelo, nasuo sam onu tecnost za zapticanje i nije pomoglo, ini mi se da sam citao da jak koncentrat antifriza dovodi do curenja u sistemu, sada nisam sigran da je to tako. Pozdrav!"Never drive faster than your guardian angel can fly"
Comment
-
-
Re: Problem sa Antifrizima
Naravno da je tako. Jos je gore ako nisi prvo spremio mesavinu za sipanje nego si nasuo prvo antifriz pa onda vodu.EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Re: Problem sa Antifrizima
Pa nije bas tako jer ja u mom autu imam cist 100% G12 od prvog dana i nista ne curi....nije dodata destilovana jer cesto odemo na planinu gde zna da bude po -25C sa vetrom od 19M/s to sto curi curi jer je dotrajaloPoslednji nek ugasi svetlo
Comment
-
-
Re: Problem sa Antifrizima
Promesao sam pre nego sto sam sipao u hladnjak bas zbog toga, po meni jednino logicno objasnjenje je to da je imao kamenac jer u njemu je bio antifriz ko zna kakav i koliko star i kada sam sipao novi verovatno su onu aditivi protiv stvaranja kamenca razbili isti i eto rupa, nista drugo ne moze da bude ili meni ne pada na pamet."Never drive faster than your guardian angel can fly"
Comment
-
-
Re: Problem sa Antifrizima
Verovatno jeste tako bilo (sad dal je kamenac ili neke druge naslage nebitno) ali isto bi se najverovatnije desilo koji god antifriz da si sipao (nov), sto rece neko .. dotrajalo ..Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )
Comment
-
Comment