Poštovani forumaši,nadam se da možete da me posavetujete šta može da se preduzme povodom ovog problema.
U pitanju je vozilo Opel Astra f 1997 godište ,motor 1,6 8v monopoint ubrizgavanje,ima ugrađen plinski uređaj landirenzo od 2007 godine.
Problem se manifestuje kada je motor u ugrejanom stanju i to naročito leti kada je i povišena temperatura motora u toku gradske vožnje.
Prilikom dužeg zadržavanja na semaforu motor počinje da gubi obrtaje pa ga kratkim turiranjem vratim na normalu.
Drugi problem se javlja kada posle kraćeg vremena npr dolivanja goriva na pumpi i sličnih zadržavanja prilikom kojih gasim motor po ponovnom paljenju na benzin motor normalno startuje i kada dodam gas radi prebacivanja na rad TNG uređaja motor poveća broj obrtaja i ne smanjuje je pa tek posle par kilometara vožnje u takom stanju naglo vrati normalan broj obrtaja.
Napominjem i da sam isključivao dovod TNG ali se motor isto ponašao i na benzinu.
Nadam se da sam dovoljno jasno izneo svoj problem i da mi možete pomoći vašim savetima.
Srdačan pozdrav svim forumašima
U pitanju je vozilo Opel Astra f 1997 godište ,motor 1,6 8v monopoint ubrizgavanje,ima ugrađen plinski uređaj landirenzo od 2007 godine.
Problem se manifestuje kada je motor u ugrejanom stanju i to naročito leti kada je i povišena temperatura motora u toku gradske vožnje.
Prilikom dužeg zadržavanja na semaforu motor počinje da gubi obrtaje pa ga kratkim turiranjem vratim na normalu.
Drugi problem se javlja kada posle kraćeg vremena npr dolivanja goriva na pumpi i sličnih zadržavanja prilikom kojih gasim motor po ponovnom paljenju na benzin motor normalno startuje i kada dodam gas radi prebacivanja na rad TNG uređaja motor poveća broj obrtaja i ne smanjuje je pa tek posle par kilometara vožnje u takom stanju naglo vrati normalan broj obrtaja.
Napominjem i da sam isključivao dovod TNG ali se motor isto ponašao i na benzinu.
Nadam se da sam dovoljno jasno izneo svoj problem i da mi možete pomoći vašim savetima.
Srdačan pozdrav svim forumašima

Comment