Posle dosta majstora do probam jos ovde da potrazim pomoc
Imam peugeot partner 1.4 bezninac sa ugradjenim plinom TU motor.Vec mesecima imam problem sa paljenjem na beznin a u posledenje vreme i u voznji na benzin.U pocetku se to manifestovalo tako sto nije palio iz prve negi iz treceg puta pa sve gore i gore da bi sada dosao do toga da pali po pola sata.Sada se gusi i u voznji na benzin.On ujutru upali auto i odmah ga ugasi.Posle pola sata paljenja i pokusaja turiranja,upali se us povremene detonacije kod turiranja i mora ili da se dodaje gas dok se ne zagreje da se ne bi ugasio ili ako imam srece da ga prebaci na plin malo ranije.Na plinu je do sada radio oko,sad je i tu poceo da zeza.
Evo sta sam sve radio
1.dijagnostika za benzin-rekli su mi da je sve ok sa benzinom da je problem do plina...-3700 din
2.odem kod majstora za plin kaze 2 dizne plinske su pri kraju,zamenim te dve dizne,auto radi na plin odlicno,na beznin nema promena-100 eur.Posto se i dalje isto ponasao na beznin zovnem tog majstora on kaze mozda je lose gorivo-izgubi oktansku vrednost dok stoji posto se vise vozi na plin,ispraznim rezervoar do kraja sipam novo gorivo,sve isto.
3.odem kod drugog majstora na dijagnostiku,kaze verovatno je kontakt brava ili neki relej temperature,odem od elektricara on kaze brava ako ne radi ne radi,ne moze samo povremeno da ne radi...-bez napalate
4.odem kod novog majstora on proveri kako kaze skoro sve sto je povezano sa paljenjem(kaze da grejao relej ili sta vec treba da bi se dovelo u stanje kao u voznji ali isti porbelm)-kaze 99% su bezninske dizne-1000 din
5.odem na ciscenje bezninskih dizni u ultrazvucnoj kadici,isti problemi-3400 din
6.odem kod novog majstora,kaze to je nesto do ben.instalacije ali resicemo mi to,auto bio tri dana kod njih,kazu mora da se menjaju ben. dizne bacaju 24bara(ili sta vec posto se ne razumem) umesto 36 bara-2000 din
7.zamenim ben.dizne i dalje isti problem,auto sada radi jos gore,pocinje i na plin da zeza-12800 dizne+1000 din zamena
8.odem kod novog majstora on kaze,kao da auto izbacuje kompresiju na auspuh,skinuti glavu i proveriti da nije otisao neki ventil...
Postajem polako ocajan,mnogo izgubljenog vremena i para bez resenog problema,a svi uredno naplacuju svoje usluge,po principu za trud,a to sto problem nije resen nema veze.
Ako neko ima neki savet,bio bih beskrajno zahvalan
Imam peugeot partner 1.4 bezninac sa ugradjenim plinom TU motor.Vec mesecima imam problem sa paljenjem na beznin a u posledenje vreme i u voznji na benzin.U pocetku se to manifestovalo tako sto nije palio iz prve negi iz treceg puta pa sve gore i gore da bi sada dosao do toga da pali po pola sata.Sada se gusi i u voznji na benzin.On ujutru upali auto i odmah ga ugasi.Posle pola sata paljenja i pokusaja turiranja,upali se us povremene detonacije kod turiranja i mora ili da se dodaje gas dok se ne zagreje da se ne bi ugasio ili ako imam srece da ga prebaci na plin malo ranije.Na plinu je do sada radio oko,sad je i tu poceo da zeza.
Evo sta sam sve radio
1.dijagnostika za benzin-rekli su mi da je sve ok sa benzinom da je problem do plina...-3700 din
2.odem kod majstora za plin kaze 2 dizne plinske su pri kraju,zamenim te dve dizne,auto radi na plin odlicno,na beznin nema promena-100 eur.Posto se i dalje isto ponasao na beznin zovnem tog majstora on kaze mozda je lose gorivo-izgubi oktansku vrednost dok stoji posto se vise vozi na plin,ispraznim rezervoar do kraja sipam novo gorivo,sve isto.
3.odem kod drugog majstora na dijagnostiku,kaze verovatno je kontakt brava ili neki relej temperature,odem od elektricara on kaze brava ako ne radi ne radi,ne moze samo povremeno da ne radi...-bez napalate
4.odem kod novog majstora on proveri kako kaze skoro sve sto je povezano sa paljenjem(kaze da grejao relej ili sta vec treba da bi se dovelo u stanje kao u voznji ali isti porbelm)-kaze 99% su bezninske dizne-1000 din
5.odem na ciscenje bezninskih dizni u ultrazvucnoj kadici,isti problemi-3400 din
6.odem kod novog majstora,kaze to je nesto do ben.instalacije ali resicemo mi to,auto bio tri dana kod njih,kazu mora da se menjaju ben. dizne bacaju 24bara(ili sta vec posto se ne razumem) umesto 36 bara-2000 din
7.zamenim ben.dizne i dalje isti problem,auto sada radi jos gore,pocinje i na plin da zeza-12800 dizne+1000 din zamena
8.odem kod novog majstora on kaze,kao da auto izbacuje kompresiju na auspuh,skinuti glavu i proveriti da nije otisao neki ventil...
Postajem polako ocajan,mnogo izgubljenog vremena i para bez resenog problema,a svi uredno naplacuju svoje usluge,po principu za trud,a to sto problem nije resen nema veze.
Ako neko ima neki savet,bio bih beskrajno zahvalan
Comment