Lada 112 1600 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • banche1986
    CBC Početnik
    • 08.01.2011
    • 4
    • Rudovci

    Lada 112 1600 16V

    Ovako!
    Tecnost iz posude non stop iscuri na cepu?
    Napunim posudu do odredjene crte i kada radi na leru sve je OK ,ali koko se doda veci gas tecnost se "uzbudi" i pocne da izlazi na cepu?

    Sta je u pitanju?
  • ragazzoni
    CBC Senator XXL
    • 24.02.2009
    • 774
    • Obrenovac i okolina
    • Opel Omega 2.0i-16v

    #2
    Re: Lada 112 1600 16V

    Dešava se to kod tog tipa auta, ne valja čep posude, puca posuda. kao i prelivna creva prema posudi, ima ih dva ako se ne varam?
    ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
    Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

    Comment

    • banche1986
      CBC Početnik
      • 08.01.2011
      • 4
      • Rudovci

      #3
      Re: Lada 112 1600 16V

      Da,da! Prvo je pukla posuda pa je zamenjena novom posudom ali je ponovo pustalo na cepu pa kupljen novi cep i opet pustalo.
      A problem nove posude je bio sto navoj za cep nije dovoljno zbrusen pa nije dobro dihtovalo.Sada je sve OK!

      Ova Lada ima bas visoku temperaturu cesto ide preko 90 stepeni ,jel to OK ?

      Comment

      • ragazzoni
        CBC Senator XXL
        • 24.02.2009
        • 774
        • Obrenovac i okolina
        • Opel Omega 2.0i-16v

        #4
        Re: Lada 112 1600 16V

        Jeste, kao i kod većine NOVIJIH vozila, 92,96..stepeni. Pucanje boca isl. kod LADA je posledica lošeg kvaliteta uglavnom. Ima dosta razloga zašto je povećana temperatura, ali upravo iz tih razloga rashladni sistem mora biti u TOP formi. Koristiti odgovarajući antifriz i sve MORA besprekorno dihtovati. Kod porasta temperature raste i pritisak u sistemu (0,3-0.7BARA), samim tim i tačka ključanja, te je kod novijih vozila crveno polje temp. znatnije preko 100 C stepeni. Ukoliko sistem ne DIHTUJE, izlažete se riziku da oborite tačku ključanja do radne temperature, a samim tim upropastite motor. Poodavno je gotovo sa sistemima tipa, malo curi, držim labavo čep i sl. Tako se samo uništavaju motori iako temp. na pokazivaču ne ulazi u crveno polje, događaju se lokalna pregrevanja stvaranje parnih čepova i ometanje normalne cirkulacije.
        ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
        Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

        Comment

        • banche1986
          CBC Početnik
          • 08.01.2011
          • 4
          • Rudovci

          #5
          Re: Lada 112 1600 16V

          Hvala na informacijama. Ja nisam toliko upoznat sa nekim stvarima pa ce mi dobrodoci komentari sa ovog foruma.
          Inace ova lada za 6 godina koliko je kod mene radi bez greske i sto je naj vaznije nema velikih kvarova i cena odrzavanja je relativno pristupacna.Pre nje smo imali Samaru koja se dobro pokazala pa se tradicija nastavila.

          Comment

          • banche1986
            CBC Početnik
            • 08.01.2011
            • 4
            • Rudovci

            #6
            Re: Lada 112 1600 16V

            Ovako.Nekad se desi da se ugasi u voznji , verovatno se radi o pumpi za gorivo ?
            Sta bi sve trebalo da zamenim na predjenih 50000 km ?

            Comment

            • jeronimo
              CBC Senator XXL
              • 27.10.2005
              • 390
              • beograd
              • ваз 21214-20

              #7
              Re: Lada 112 1600 16V

              poveriti kais i pumpu za vodu, promeniti fitere i ulje. svecice bi trebalo na 10- 15 000 i i videti kablove za struju, ako je vozena uglavnom u gradskoj voznji ne bi bilo lose ocistiti klapnu gasa u usis od masnoce i garezi... radna temperatura tog motora je od 85 do 107c i sitem mora biti dobro zadihtovan...antifriz zameniti na 60 000 .
              prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

              Comment

              Working...
              X