Prvo, pozdrav svima. Moj prvi post na ovom forumu je na žalost vezan za problem koji me blago rečeno izludjuje. Unapred se izvinjavam na opsežnom opisu problema.
Trojčica koju vozim inače ima ugradjen plin...E sad, o problemu tj. problemima. Auto je do oktobra prošle godine radio savršeno a onda su počele da se dešavaju čudne stvari.
- Otežano paljenje - trokiranje
Do oktobra auto je palio savršeno - na pola ključa što se kaže, a onda odjednom tek posle sumanutog verglanja, tj neće da upali iz prve. Kad uspem da ga upalim prvih par sekundi (5'10) kao da se budi iz zimskog sna...broj obrtaja je oko 500 - 600...onda polako počinje da diže na 1000 i tu dolazimo do drugog problema - trokiranje odnosno krajnje čudan rad motora (nemiran) i cimanje celog vozila napred-nazad. To može da potraje par minuta. Onda se smiri i sve je kao ok. Doduše mogu i ranije da ga smirim prebacivanjem na plin. U par navrata sam odlučio da ga vozim malo na benzin i nije mogao da predje 2000 obrtaja što je na kraju rezultovalo gašenjem motora. U trenutku očaja palo mi je napamet da se možda dizna zaprljala pa sam sipao STP fuel injector cleaner i malo duže ga vozio na benzin. Moram da priznam da je to kao pomoglo. Medjutim...sledi nastavak
- Povećana potrošnja benzina
Posle gore opisanih problema i navodnog otklanjanja istih primetio sam da se potrošnja benzina povećala. Šta više ne baš stručnom metodom (gurni nos u auspuh
) prmetio sam da se izduvni gasovi osećaju na nesagoreli benzin. Probao sam sa resetovanjem računara (skidanje kleme sa akumulatora...) i primetio sam da prilikom davanja jačeg gasa izbacuje crn dim, kao neki dizelaš nedaj bože
. Da li je izbacivao neki užas iz sistema ili nešto slično uglavnom više ne dimi ali se i dalje oseća nesagorelo gorivo.
Kapiram da su do sada navedeni problemi usko povezani...moguće da vuče više goriva...ima lošu smešu pa zato teže pali, trokira i troši više nego što bi trebalo.
Uglavnom, zamenio sam svećice (NGK ne mogu da se setim tačno koji model), filter vazduha Mann...sve bez nekog rezultata...osim što sada kao malo lakše pali.
Inače sada se ne gasi na benzinu i vuče kao da ga sam djavo juri
I na gasu vuče kao blesav samo što isto tako i troši...ali to je priča za drugi deo foruma.
Elem kako je golfić prešao tričavih 320000 km + još neki kusur savetovano mi je da zamenim dihtung glave. Znam da mu to do sada nije menjano...tako da mozda nije loše da to uradim. Dihtung je negde oko 50e u AK-u a majstor mi je tražio 100e za ruke plus kako je rekao u najgorem slučaju još 150...zavisi u kakvom je stanju glava tj da li treba da se vari ili ko zna šta još. Revizijom stanja u novčaniku došao sam do zaključka da će to ipak malo morati da sačeka...osim ako gore navedeni problemi nemaju neku vezu sa tim dihtungom? Moram da napomenem da auto ne troši ulje kao ni antifriz-vodu.
Svaki savet, preporuka su dobro došli.
Trojčica koju vozim inače ima ugradjen plin...E sad, o problemu tj. problemima. Auto je do oktobra prošle godine radio savršeno a onda su počele da se dešavaju čudne stvari.
- Otežano paljenje - trokiranje
Do oktobra auto je palio savršeno - na pola ključa što se kaže, a onda odjednom tek posle sumanutog verglanja, tj neće da upali iz prve. Kad uspem da ga upalim prvih par sekundi (5'10) kao da se budi iz zimskog sna...broj obrtaja je oko 500 - 600...onda polako počinje da diže na 1000 i tu dolazimo do drugog problema - trokiranje odnosno krajnje čudan rad motora (nemiran) i cimanje celog vozila napred-nazad. To može da potraje par minuta. Onda se smiri i sve je kao ok. Doduše mogu i ranije da ga smirim prebacivanjem na plin. U par navrata sam odlučio da ga vozim malo na benzin i nije mogao da predje 2000 obrtaja što je na kraju rezultovalo gašenjem motora. U trenutku očaja palo mi je napamet da se možda dizna zaprljala pa sam sipao STP fuel injector cleaner i malo duže ga vozio na benzin. Moram da priznam da je to kao pomoglo. Medjutim...sledi nastavak

- Povećana potrošnja benzina
Posle gore opisanih problema i navodnog otklanjanja istih primetio sam da se potrošnja benzina povećala. Šta više ne baš stručnom metodom (gurni nos u auspuh


Kapiram da su do sada navedeni problemi usko povezani...moguće da vuče više goriva...ima lošu smešu pa zato teže pali, trokira i troši više nego što bi trebalo.
Uglavnom, zamenio sam svećice (NGK ne mogu da se setim tačno koji model), filter vazduha Mann...sve bez nekog rezultata...osim što sada kao malo lakše pali.
Inače sada se ne gasi na benzinu i vuče kao da ga sam djavo juri

I na gasu vuče kao blesav samo što isto tako i troši...ali to je priča za drugi deo foruma.
Elem kako je golfić prešao tričavih 320000 km + još neki kusur savetovano mi je da zamenim dihtung glave. Znam da mu to do sada nije menjano...tako da mozda nije loše da to uradim. Dihtung je negde oko 50e u AK-u a majstor mi je tražio 100e za ruke plus kako je rekao u najgorem slučaju još 150...zavisi u kakvom je stanju glava tj da li treba da se vari ili ko zna šta još. Revizijom stanja u novčaniku došao sam do zaključka da će to ipak malo morati da sačeka...osim ako gore navedeni problemi nemaju neku vezu sa tim dihtungom? Moram da napomenem da auto ne troši ulje kao ni antifriz-vodu.
Svaki savet, preporuka su dobro došli.