Otkako sam kupio auto dihtung nosača filtera za ulje pomalo curka, ali je sada počeo da curi toliko da mi se uopšte ne isplati da zbog toga dolivam ulje (svaki put kad parkiram ispod auta ostane značajna barica ulja na mestu gde se sliva od njega).
Majstor #1 (aka "lenjivac") kaže "nabavi iz Amerike novi nosač filtera, pa dođi da ti zamenim". Majstor #2 (aka "american genius") tvrdi kako ume to da reparira uz pomoć starih filtera od ulja, ali je trenutno u zavadi sa svojom firmom, a u svom privatnom alatu ne poseduje torax ključ odgovarajućih dimenzija, bez koga ne može da odvrne dotični nosač filtera.
Po nekoj zdravoj logici, to bi trebalo da može da mi uradi bilo koji dobar majstor sa opremljenim servisom, malo improvizatorskog umeća i malo više sivih ćelija, zar ne? Moje pitanje ovdašnjem trustu mozgova glasi...
Da li je možda neko od vas radio reparaciju tog dihtunga na Jeep 4.0 šestaku i ima li neke preciznije instrukcije na šta treba skrenuti pažnju majstoru od koga bih eventualno tražio da mi to uradi? Malo je nepristupačno, ali majstor #2 tvrdi kako je sat vremena (uz odgovarajući alat i znanje) sasvim dovoljno da se to sredi tako da ne pravi probleme bar narednih nekoliko godina.
Jasno je pretpostavljam da to želim da uradim kvalitetno, ali i jeftino, slično kako sam rešio i problem lambda sonde ugradivši sondu sa Yuga (pre svega zahvaljujući informacijama od Valenta i Uroša i naravno Dore).
Majstor #1 (aka "lenjivac") kaže "nabavi iz Amerike novi nosač filtera, pa dođi da ti zamenim". Majstor #2 (aka "american genius") tvrdi kako ume to da reparira uz pomoć starih filtera od ulja, ali je trenutno u zavadi sa svojom firmom, a u svom privatnom alatu ne poseduje torax ključ odgovarajućih dimenzija, bez koga ne može da odvrne dotični nosač filtera.
Po nekoj zdravoj logici, to bi trebalo da može da mi uradi bilo koji dobar majstor sa opremljenim servisom, malo improvizatorskog umeća i malo više sivih ćelija, zar ne? Moje pitanje ovdašnjem trustu mozgova glasi...
Da li je možda neko od vas radio reparaciju tog dihtunga na Jeep 4.0 šestaku i ima li neke preciznije instrukcije na šta treba skrenuti pažnju majstoru od koga bih eventualno tražio da mi to uradi? Malo je nepristupačno, ali majstor #2 tvrdi kako je sat vremena (uz odgovarajući alat i znanje) sasvim dovoljno da se to sredi tako da ne pravi probleme bar narednih nekoliko godina.
Jasno je pretpostavljam da to želim da uradim kvalitetno, ali i jeftino, slično kako sam rešio i problem lambda sonde ugradivši sondu sa Yuga (pre svega zahvaljujući informacijama od Valenta i Uroša i naravno Dore).
Comment