dihtung nosaca filtera za ulje na Cirokiju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bluealek
    CBC Član
    • 10.11.2004
    • 85
    • Beograd

    dihtung nosaca filtera za ulje na Cirokiju

    Otkako sam kupio auto dihtung nosača filtera za ulje pomalo curka, ali je sada počeo da curi toliko da mi se uopšte ne isplati da zbog toga dolivam ulje (svaki put kad parkiram ispod auta ostane značajna barica ulja na mestu gde se sliva od njega).

    Majstor #1 (aka "lenjivac") kaže "nabavi iz Amerike novi nosač filtera, pa dođi da ti zamenim". Majstor #2 (aka "american genius") tvrdi kako ume to da reparira uz pomoć starih filtera od ulja, ali je trenutno u zavadi sa svojom firmom, a u svom privatnom alatu ne poseduje torax ključ odgovarajućih dimenzija, bez koga ne može da odvrne dotični nosač filtera.

    Po nekoj zdravoj logici, to bi trebalo da može da mi uradi bilo koji dobar majstor sa opremljenim servisom, malo improvizatorskog umeća i malo više sivih ćelija, zar ne? Moje pitanje ovdašnjem trustu mozgova glasi...

    Da li je možda neko od vas radio reparaciju tog dihtunga na Jeep 4.0 šestaku i ima li neke preciznije instrukcije na šta treba skrenuti pažnju majstoru od koga bih eventualno tražio da mi to uradi? Malo je nepristupačno, ali majstor #2 tvrdi kako je sat vremena (uz odgovarajući alat i znanje) sasvim dovoljno da se to sredi tako da ne pravi probleme bar narednih nekoliko godina.

    Jasno je pretpostavljam da to želim da uradim kvalitetno, ali i jeftino, slično kako sam rešio i problem lambda sonde ugradivši sondu sa Yuga (pre svega zahvaljujući informacijama od Valenta i Uroša i naravno Dore).
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Imas li neku skicu tog dela? Ja nemam predstavu kako to izgleda, a verujem ni vecina clanova.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • bluealek
      CBC Član
      • 10.11.2004
      • 85
      • Beograd

      #3
      S obzirom da je tamo negde duboko dole sa strane bloka nemam ni ja predstavu, jedino što znam jeste da je to nešto što se montira na blok na šta se posle šrafi filter ulja. Pretpostavljam da u Haynes-u postoji nekakav crtež toga, pa ću sledeći put kad budem silazio do kola da ga pokupim iz auta i odskeniram.

      Zar je to deo koji je toliko neuobičajen i ne postoji na drugim motorima???

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Loctite 5972 bakarna baza.
        Drzi do 315 stepeni i 350 bar.

        Ceo moj motor je ulepljen sa njim, isto tako i dekle kuda prolazi ulje.

        To sa dihtunzima je stara konstrukcija dok hemija nije bila na nashoj strani, sad vishe niko nestavlja dihtunge, svi lepe.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • bluealek
          CBC Član
          • 10.11.2004
          • 85
          • Beograd

          #5
          Jel ima dotična Loctite bakarna baza da se kupi negde u Srbiji?

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6


            Postoji sa sintetichkim kauchukom takodje, ista svojstva, samo ekoloshki zakoni od zemlje do zemlje namecu bazu.. sta god da uzmesh kod ovih i sluzi za ravno zaptivanje, OK je.

            5972 >> http://www.alta.co.yu/rz1.gif
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • bluealek
              CBC Član
              • 10.11.2004
              • 85
              • Beograd

              #7
              Ok Boost hvala, čini mi se da imam sve potrebne informacije. Naći ću servis u kome poseduju ključ u odgovarajućoj dimenziji da se odvrne taj nosač i sugerisaću da mi to predihtuju Loctite bakarnom bazom.

              Nego, pade mi na pamet još nešto - kolika je temperatura na spoju glave motora i izduvne grane? Dihtung izduvne grane mi takođe sitno pućka otkako imam auto, čime nikako da nađem za shodno da se pozabavim. Da li bi možda dotična bakarna baza mogla da se iskoristi i da se predihtuje izduvna grana?

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #8
                To mi je prvo palo na pamet ali se pitam kako ce se ponasati ako se na tom mestu koristi debeo gumeni dihtung u svom kanalu. Zato sam trazio skicu.


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Uroshe, 5972 zahteva izbacivanje postojeceg dihtunga.
                  Na pitanje koje si postavio: FANTASTICHNO
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #10
                    Znaci moze da zameni i debeo gumeni o-ring precnika 5mm, recimo?


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      da.. moze, to kod mene i radi, dekla , kucishte uljane pumpe je imalo zljeb za dihtung (gumeni) izbacheno.


                      ====================

                      Za izduvnu granu nisam siguran, vidi kad odesh kod njih sta imaju na asortimanu. Da postoje postoje, ovaj se obichno koristi kad tuniramo motore, ne samo po flenshnama vec i izmenom dihtunga glave u bakarni, zamazemo i glavu i blok sa njim a bakarni fihtung izmedju. Drzi ludachki .. a ima tu i temperature no ne i toliko kao sto je na izduvnoj grani.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Odlicno, to mi je trebalo
                        Pretpostavljam da Loctite u ponudi ima i neko sredstvo za ciscenje tih nanosa za dihtovanje?


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Ima
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Vidi, gledam ovde i vidim da ovi nemaju 5920?
                            Probaj da nadjesh taj, uvek je Coppar (bakarna baza)

                            ========================================

                            Urose >> do 0,2" popunjava, dakle 6mm

                            http://www.loctite.com/int_henkel/locti ... CF1803.pdf

                            Dakle 5920 je preporuka.
                            Bio sam u garazi malopre i gledao koji sam koristio, 5920 je u pitanju.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • bluealek
                              CBC Član
                              • 10.11.2004
                              • 85
                              • Beograd

                              #15
                              Uroše, evo jedine fotke u Haynes-u na kojoj se barem iz daljine vidi ovaj redni šestak s te strane sa koje ide filter za ulje:



                              Nisam siguran da se o dotičnom nosaču filtera na osnovu nje može bilo šta pametno zaključiti, ali sećam se da mi je i ovaj moj konsultant svojevremeno pominjao gumice koje i ti pominješ i rekao da to može jako lepo da se napravi tako što se skine sa iskorišćenih filtera. No ako je bakarna baza još pouzdanije i dugotrajnije rešenje, svakako ću ići na tu varijantu.

                              Ono što me čudi jeste što se ni u jednom poglavlju Haynes-a ne pominje reparacija nosača filtera, s obzirom da knjiga recimo u detalje daje instrukcije kako uraditi generalnu motora, kako servisirati automatski menjač ili kako rasturiti glavčinu zarad zamene lagera, sve bogato ilustrovano fotografijama i shemama.

                              Comment

                              Working...
                              X