Varijanta 1: Upalim auto, radi normalno, vozim, ostanem bez gasa, a u leru radi normalno. Pali se engine lampica. Ugasim auto, dodjem za 10 minuta, startujem ga, radi normalno, ne svetli engine lampica. Nakon odredjenog vremena sve ispocetka
Varijanta 2: Upalim auto, radi normalno, vozim, ostanem bez gasa, a u leru radi nenormalno. Broj obrtaja poraste na 2,5k, odmah posle par trenutaka padne na 1,5k i tu ostane. Dok je u leru, stisnem gas papucicu do kraja, a motor pocne povecavati broj obrtaja, ali sporo i samo do 2,5k. Kad ubacim u brzinu, nema snagu. Pali engine lampicu. Ugasim auto, dodjem za 10 minuta, startujem ga, radi normalno, ne svetli engine lampica. Nakon odredjenog vremena sve ispocetka.
Bio u servisu 2 puta. Ko za inat tad je radio OK (kao kod zubara kad odes). Dijagnostika kaze b.o.
EGR?
Pumpa goriva?
Protokomer?
Racunar?
Gremlin?
Nesto deseto?
Pomoc.
Varijanta 2: Upalim auto, radi normalno, vozim, ostanem bez gasa, a u leru radi nenormalno. Broj obrtaja poraste na 2,5k, odmah posle par trenutaka padne na 1,5k i tu ostane. Dok je u leru, stisnem gas papucicu do kraja, a motor pocne povecavati broj obrtaja, ali sporo i samo do 2,5k. Kad ubacim u brzinu, nema snagu. Pali engine lampicu. Ugasim auto, dodjem za 10 minuta, startujem ga, radi normalno, ne svetli engine lampica. Nakon odredjenog vremena sve ispocetka.
Bio u servisu 2 puta. Ko za inat tad je radio OK (kao kod zubara kad odes). Dijagnostika kaze b.o.
EGR?
Pumpa goriva?
Protokomer?
Racunar?
Gremlin?
Nesto deseto?
Pomoc.