prvo da pozdravim sve ljude sa foruma
posto dugo nisam imao ne resiv problemmorao sam se ovde obratiti
dakle da pocnem:
u pitanju je audi 200 turbo benzin..onaj 2.2 motor (K-glava
)...auto je 1990. godiste...presao je 500k KM
1 vlasnik ga vozi od prvog dana
e sad sta se desava...auto je 2008.godine parkiran POTPUNO ISPRAVAN ...paljen je za godinu dana i to je jedva upalio...i sada je upaljen ponovo i doslo vreme da se malo provoza ...jeli da se podsetimo kako je to islo
-auto jedva ide...znaci dodje do nekih 4 000 RPM i tu pocinje da brlja trokira,kada se gas popusti onda povuce malo bolje jedno 500 rpm i tu je kraj svih desavanja
i tu pocinje igranka,trokiranje i tako dalje, kada upali i kada radi ima ogroman ler,kada je vruc i kada se ugasi...treba mu 10 min da se ohladi da bi ponovo upalio i to jedva,vozen je ovako 100 km ne greje se ali slabo poteze kao da ima 500ccm
- zamenjeni su SVI FILTERI,senzor radilice,warm-up regulator,senzori temperature,razvodna kapa,kablovi,svecice,menjao sam 3 K-glave,ciscena pumpa u rezervoaru,provereni SVI vakumi,proveren interkuler i sve ostalo vezano za pritisak turbine...sve je stavljeno NOVO sem k glava ...
sta mislite o ovom problemu i kako ga resiti


dakle da pocnem:
u pitanju je audi 200 turbo benzin..onaj 2.2 motor (K-glava



e sad sta se desava...auto je 2008.godine parkiran POTPUNO ISPRAVAN ...paljen je za godinu dana i to je jedva upalio...i sada je upaljen ponovo i doslo vreme da se malo provoza ...jeli da se podsetimo kako je to islo

-auto jedva ide...znaci dodje do nekih 4 000 RPM i tu pocinje da brlja trokira,kada se gas popusti onda povuce malo bolje jedno 500 rpm i tu je kraj svih desavanja
i tu pocinje igranka,trokiranje i tako dalje, kada upali i kada radi ima ogroman ler,kada je vruc i kada se ugasi...treba mu 10 min da se ohladi da bi ponovo upalio i to jedva,vozen je ovako 100 km ne greje se ali slabo poteze kao da ima 500ccm

- zamenjeni su SVI FILTERI,senzor radilice,warm-up regulator,senzori temperature,razvodna kapa,kablovi,svecice,menjao sam 3 K-glave,ciscena pumpa u rezervoaru,provereni SVI vakumi,proveren interkuler i sve ostalo vezano za pritisak turbine...sve je stavljeno NOVO sem k glava ...
sta mislite o ovom problemu i kako ga resiti
Comment