U pitanju je Citroen AX 1.1 karb.
Auto vozim već nekoliko godina na gas, a samo povremeno na benzin, kao i svi, pretpostavljam. Sada, kad su ovakve zime, problem se više ispoljava jer češće i vozim na benzin.
Dakle, upitanju je problem u vožnji na benzinu.
E sad, problem. Ne postoji mogućnost da dam gas malo veći, do daske ili sl. a da auto krene istog momenta, već se odmah počne gušiti, jedno sekund dva, pa tek onda krene (primi gas), tako da ukoliko hoću da krenem na semaforu, ne smem dati ni milimetar gasa već lagano pritiskam gas koliko da se ne ugasi i krećem kao puž. Isto važi i kad prebacujem dalje u veće stepene prenosa, samo mali gas i tako kreće. Kasnije, kada dobije dovoljno ubrzanje, ide normalno. Doduše, i dalje ukoliko pritisnem naglo veći gas, auto "štucne" na sekund dva i krene da se zaustavlja, pa čim (valjda) dobije gorivo trzne. Zamenio sam filter benzina, pumpu za gorivo, i izmenjao sam neke membrane na karburatoru, iako se ovaj problem javljao i pre i posle svih tih zamena.
Interesantno je da ukoliko držim saugh malo povučen, auto ide normalno i pun gas prima normalno, samo što onda na leru urla
. A i tada se i potrošnja poveća osetno.
Ono što me interesuje, jeste kako da rešim problem. Da li je neko imao sličan slučaj? Da li je u pitanju neka dizna koja treba da se očisti i koja ili nešto slično?
Hvala unapred
Auto vozim već nekoliko godina na gas, a samo povremeno na benzin, kao i svi, pretpostavljam. Sada, kad su ovakve zime, problem se više ispoljava jer češće i vozim na benzin.
Dakle, upitanju je problem u vožnji na benzinu.
E sad, problem. Ne postoji mogućnost da dam gas malo veći, do daske ili sl. a da auto krene istog momenta, već se odmah počne gušiti, jedno sekund dva, pa tek onda krene (primi gas), tako da ukoliko hoću da krenem na semaforu, ne smem dati ni milimetar gasa već lagano pritiskam gas koliko da se ne ugasi i krećem kao puž. Isto važi i kad prebacujem dalje u veće stepene prenosa, samo mali gas i tako kreće. Kasnije, kada dobije dovoljno ubrzanje, ide normalno. Doduše, i dalje ukoliko pritisnem naglo veći gas, auto "štucne" na sekund dva i krene da se zaustavlja, pa čim (valjda) dobije gorivo trzne. Zamenio sam filter benzina, pumpu za gorivo, i izmenjao sam neke membrane na karburatoru, iako se ovaj problem javljao i pre i posle svih tih zamena.
Interesantno je da ukoliko držim saugh malo povučen, auto ide normalno i pun gas prima normalno, samo što onda na leru urla

Ono što me interesuje, jeste kako da rešim problem. Da li je neko imao sličan slučaj? Da li je u pitanju neka dizna koja treba da se očisti i koja ili nešto slično?
Hvala unapred
Comment