Postovanje svima,
u pitanju je Opel Astra sa 2.0 turbo motorom, 2001. godiste, oznaka motora je Z20 LET,
check engine se upalila, uradio sam dijagnostiku, prijavio je gresku o2 sensora, gornje lamda sonde, stavljena je potpuno nova Bosch
sonda, na leru je poceo malko da brljavi, zatim normalno da radi, check se sam ugasio, cim se ugrejao, poceo je da secka pri ubrzanju
pogotovo druga i treca brzina, kao da nema goriva, nekih 100km normalne voznje, sve je bilo ok, (uz prisutno seckanje kad se doda gas, ali ne stalno)
potom je opet upalio MIL lampicu, na dijagnostici je prikazao istu gresku, stavljena je i original GM sonda, i sa njom se isto desava. Svecice nove, sagorevanje savrseno.
Majstor sumnja na zacepljenost katalizatora, auto je presao 109000km, meni vise lici da je neki problem sa ECU-om,
nadam se da mi mozete pomoci u kom smeru da trazim problem?
u pitanju je Opel Astra sa 2.0 turbo motorom, 2001. godiste, oznaka motora je Z20 LET,
check engine se upalila, uradio sam dijagnostiku, prijavio je gresku o2 sensora, gornje lamda sonde, stavljena je potpuno nova Bosch
sonda, na leru je poceo malko da brljavi, zatim normalno da radi, check se sam ugasio, cim se ugrejao, poceo je da secka pri ubrzanju
pogotovo druga i treca brzina, kao da nema goriva, nekih 100km normalne voznje, sve je bilo ok, (uz prisutno seckanje kad se doda gas, ali ne stalno)
potom je opet upalio MIL lampicu, na dijagnostici je prikazao istu gresku, stavljena je i original GM sonda, i sa njom se isto desava. Svecice nove, sagorevanje savrseno.
Majstor sumnja na zacepljenost katalizatora, auto je presao 109000km, meni vise lici da je neki problem sa ECU-om,
nadam se da mi mozete pomoci u kom smeru da trazim problem?
Comment