Interesuje me sledece.
Pre vise od godinu dana mi je crkla pumpa za gorivo na Cromi 2.0 8v,85kw,95 god.
Prvo je pocela tesko da pali,a onda je i crkla,iako sam imao dovoljno benzina u rezervoaru.
Nazalost,s obzirom da vozim na plin i da sam se snasao da je palim i bez benzina,nisam se nesto mnogo trudio da je popravim.
E sad,posto je dosao i taj dan,i da sam konacno kupio novu pumpu,interesuje me sledece.
Moze li da se desi da sad imam problem sa brizgaljkama,s obzirom da ne rade skoro godinu dana.
Merio sam im otpor juce i sve imaju identican, oko 18 oma,sto znaci da kalemovi nisu pregoreli.One su verovatno zapekle,ali ja planiram da ih skinem i ocistim u svakom slucaju pre nego krenem da ih palim,tj napunim sistem benzinom ponovo,promenim filter goriva.
Kakvo je vase misljenje,da li bi trebao da obratim paznju na jos nesto?
Pre vise od godinu dana mi je crkla pumpa za gorivo na Cromi 2.0 8v,85kw,95 god.
Prvo je pocela tesko da pali,a onda je i crkla,iako sam imao dovoljno benzina u rezervoaru.
Nazalost,s obzirom da vozim na plin i da sam se snasao da je palim i bez benzina,nisam se nesto mnogo trudio da je popravim.

E sad,posto je dosao i taj dan,i da sam konacno kupio novu pumpu,interesuje me sledece.
Moze li da se desi da sad imam problem sa brizgaljkama,s obzirom da ne rade skoro godinu dana.
Merio sam im otpor juce i sve imaju identican, oko 18 oma,sto znaci da kalemovi nisu pregoreli.One su verovatno zapekle,ali ja planiram da ih skinem i ocistim u svakom slucaju pre nego krenem da ih palim,tj napunim sistem benzinom ponovo,promenim filter goriva.
Kakvo je vase misljenje,da li bi trebao da obratim paznju na jos nesto?
Comment