Otvaram ovu temu sa nadom da ce epilog biti drugaciji od prethodnog pokusaja (viewtopic.php?f=326&t=52706). Doduse, tada sam preterao sa detaljima, sada cu biti kraci i jasniji, a imam i jos par iskustava.
Imam ugradjen plinski pogon, vakuumski, Lovato isparivac, ugradjen pre 40 000 km - dve i po godine, karburator jednako star - 'kecev', sva struja je u dobrom stanju, motor u pristojnom, nedavno zamenjen lanac...
Dakle, problem je sledeci:
Zimi - pri niskim temperaturama slabije vuce, ne moze da postigne veliki broj obrtaja. Prima dobro gas, ali bez efekta. Cim temperatura predje preko 2-3 stepena, to je potpuno drugi auto, znacajno veca snaga.
Leti - pri velikim vrucinama, narocito u gradskim guzvama imam problem sa onim 'kliktanjem' - detonacijama, samim tim ne smem da jako pritiskam gas... A cim temperatura malo padne (vec predvece), a narocito ako je malo vlaznije, magla - detoniranja uopste nema, motor radi perfektno.
Znaci, da zivim u Keniji ili Zimbabveu (vecito prolece) ne bih vam dosadjivao, ali, eto, ovako moram...
Jos jedna stvar: letos sam skinuo crevo koje ide sa karburatora na vakuumski korektor pretpaljenja na razvodniku jer sam time znacajno smanjio detonacije. Mislio sam da je problem u razvodniku, ali kad sam zatvorio rupicu na karburatoru (lepljivom trakom, ne crevom), kliktanje je opet pocelo. Cudno, hteo sam da mu sprecim uvlacenje vazduha gde ne treba, a on mi vratio kliktanjem. Pre neki dan sam ponovo pokusao da vratim crevce, ali se vratilo i kliktanje. Sada ga na plinu nema uopste, narocito posle zamene lanca, a na benzinu ga ima vrlo malo.
Dakle, zbog svega navedenog mislim da je problem ''u vazduhu''. Pomagajte, predlazite sta da radim, ili kazite ako eventualno moze da bude neki drugi problem... I sam znam da bi ''najjednostavije'' bilo da se razmontira karburator i zamene sva creva koja idu sa usisne grane ka kocionom servu i plinskoj instalaciji, sve ponovo sklopi, ali...
Inace, na leru radi odlicno, ujutru pali iz prve i na plinu, filter za vazduh izgleda dobro, potrosnja na otvorenom je oko 7.5 l plina, u gradu oko 11l... Eto, toliko od mene... Sta kazete?
Imam ugradjen plinski pogon, vakuumski, Lovato isparivac, ugradjen pre 40 000 km - dve i po godine, karburator jednako star - 'kecev', sva struja je u dobrom stanju, motor u pristojnom, nedavno zamenjen lanac...
Dakle, problem je sledeci:
Zimi - pri niskim temperaturama slabije vuce, ne moze da postigne veliki broj obrtaja. Prima dobro gas, ali bez efekta. Cim temperatura predje preko 2-3 stepena, to je potpuno drugi auto, znacajno veca snaga.
Leti - pri velikim vrucinama, narocito u gradskim guzvama imam problem sa onim 'kliktanjem' - detonacijama, samim tim ne smem da jako pritiskam gas... A cim temperatura malo padne (vec predvece), a narocito ako je malo vlaznije, magla - detoniranja uopste nema, motor radi perfektno.
Znaci, da zivim u Keniji ili Zimbabveu (vecito prolece) ne bih vam dosadjivao, ali, eto, ovako moram...

Jos jedna stvar: letos sam skinuo crevo koje ide sa karburatora na vakuumski korektor pretpaljenja na razvodniku jer sam time znacajno smanjio detonacije. Mislio sam da je problem u razvodniku, ali kad sam zatvorio rupicu na karburatoru (lepljivom trakom, ne crevom), kliktanje je opet pocelo. Cudno, hteo sam da mu sprecim uvlacenje vazduha gde ne treba, a on mi vratio kliktanjem. Pre neki dan sam ponovo pokusao da vratim crevce, ali se vratilo i kliktanje. Sada ga na plinu nema uopste, narocito posle zamene lanca, a na benzinu ga ima vrlo malo.
Dakle, zbog svega navedenog mislim da je problem ''u vazduhu''. Pomagajte, predlazite sta da radim, ili kazite ako eventualno moze da bude neki drugi problem... I sam znam da bi ''najjednostavije'' bilo da se razmontira karburator i zamene sva creva koja idu sa usisne grane ka kocionom servu i plinskoj instalaciji, sve ponovo sklopi, ali...

Inace, na leru radi odlicno, ujutru pali iz prve i na plinu, filter za vazduh izgleda dobro, potrosnja na otvorenom je oko 7.5 l plina, u gradu oko 11l... Eto, toliko od mene... Sta kazete?
Comment