Automobil Astru 1.7 dti, kupio sam polovnu pre oko mesec dana sa predjenih 150 000 km(provereno je da je toliko, uvezen iz Italije, sa urednom servisnom knjižicom proverenom u zvaničnom opel servisu u Nisu, gde je uradjena i dijagnostika, koja je pokazala samo problem sa protokomerom koji je tad zamenjen).
Primetio sam da automobil trosi antifriz (rashladnu tecnost). Ako ga vozim u gradu manjim brzinama potrosnja antifriza je manja, ali ako ga vozim autoputem potrošnja je prilično velika, tj. nakon predjenih 350 km, morao sam da dolijem skoro 1 litar antifriza u odgovarajuću posudu. Antifriz nigde ne curi iz sistema, proveravao sam, nikakvih kapljica niti barica nema ispod motora, ili oko creva.
Obratio sam se majstoru, gde su mi rekli da nije dihtung glave, već da motor izbacuje antifriz u vidu vodene pare na iberlauf i da treba da se on izvuče sa strane da ne bi ta para ulazila u turbinu da je ne bi ostetila.
Takodjer, rečeno mi je da trebam da se pomirim sa time jer je to problem tih motora, jer im se u servisu ranije dešavalo da menjaju dihtunge na sličnim motorima i da oni posle i dalje troše antifriz.
Zaključak je da trebam da dolivam antifriz i da se ne izlažem trošku otvaranja motora.
Molim za pomoć ili mišljenje, jer bih voleo da rešim ovaj problem ako je moguće.
Ivan
Primetio sam da automobil trosi antifriz (rashladnu tecnost). Ako ga vozim u gradu manjim brzinama potrosnja antifriza je manja, ali ako ga vozim autoputem potrošnja je prilično velika, tj. nakon predjenih 350 km, morao sam da dolijem skoro 1 litar antifriza u odgovarajuću posudu. Antifriz nigde ne curi iz sistema, proveravao sam, nikakvih kapljica niti barica nema ispod motora, ili oko creva.
Obratio sam se majstoru, gde su mi rekli da nije dihtung glave, već da motor izbacuje antifriz u vidu vodene pare na iberlauf i da treba da se on izvuče sa strane da ne bi ta para ulazila u turbinu da je ne bi ostetila.
Takodjer, rečeno mi je da trebam da se pomirim sa time jer je to problem tih motora, jer im se u servisu ranije dešavalo da menjaju dihtunge na sličnim motorima i da oni posle i dalje troše antifriz.
Zaključak je da trebam da dolivam antifriz i da se ne izlažem trošku otvaranja motora.
Molim za pomoć ili mišljenje, jer bih voleo da rešim ovaj problem ako je moguće.
Ivan
Comment