Auto je Mazda 323f (BA model - Lantis), 1.5i motor 65kW (Z5 motor), 1997. god., presao 166.000km (skoro sam ga kupio, ko zna da li je ovo tacno). Ima ugradjenu plinsku instalaciju.
Elem, javljaju se sledeci problemi:
1. Uvek pali iz drugog puta. Nije bitno da li se prvi put vergla 10 minuta ili samo "pipne" kontakt, auto upali tek iz drugog puta. Isto se desava i sa hladnim i sa toplim motorom. Nije neki problem, ali je vrlo dosadan. . .
2. Kada upali hladan, cuje se neko lupanje (kao
) i to traje nekih 30ak sekundi, dok se malo ne ugreje. Kada je motor vruc, radi normalno i solidno tiho, tj. nema tog lupanja. Majstor je sumnjao na hidropodizace ventila, ali ih taj motor nema, tako da ni on nije siguran sta moze biti uzrok. Lupanje je isto i kada radi na benzinu i na plinu.
3. Povremeno se desava da zadnje kocnice blokiraju cim se pipne papucica, i pri veoma maloj brzini (npr, i u prvom stepenu prenosa...). Ovo se desavalo na oba tocka, ali ne u isto vreme. Majstor je samo ocistio pakne smirglom i to je samo privremeno resilo problem, tj ista stvar se ponovila nakon mesec dana. Razvodnik, klip i ostalo je ok, po recima majstora. Cak su i pakne dobre, tj imaju dosta "mesa", ali majstor sumnja da su nekvalitetne i tvrde, tako da cu prvo njih zameniti. . .
4. Kada hladan motor (ujutru npr) radi na plinu, neprestano podize i spusta broj obrtaja (u rasponu od 200 do 1.000), vrlo nepravilno radi i desava se da se ugasi ako zakasnim sa dodavanjem gasa. Cim se malo zagreje, radi ok. Na benzinu radi normalno, i kad je hladan motor.
Ako je neko iskusio slicne probleme i zna potencijalne uzroke, molim da mi pomognete. Unapred hvala!
Elem, javljaju se sledeci problemi:
1. Uvek pali iz drugog puta. Nije bitno da li se prvi put vergla 10 minuta ili samo "pipne" kontakt, auto upali tek iz drugog puta. Isto se desava i sa hladnim i sa toplim motorom. Nije neki problem, ali je vrlo dosadan. . .
2. Kada upali hladan, cuje se neko lupanje (kao

3. Povremeno se desava da zadnje kocnice blokiraju cim se pipne papucica, i pri veoma maloj brzini (npr, i u prvom stepenu prenosa...). Ovo se desavalo na oba tocka, ali ne u isto vreme. Majstor je samo ocistio pakne smirglom i to je samo privremeno resilo problem, tj ista stvar se ponovila nakon mesec dana. Razvodnik, klip i ostalo je ok, po recima majstora. Cak su i pakne dobre, tj imaju dosta "mesa", ali majstor sumnja da su nekvalitetne i tvrde, tako da cu prvo njih zameniti. . .
4. Kada hladan motor (ujutru npr) radi na plinu, neprestano podize i spusta broj obrtaja (u rasponu od 200 do 1.000), vrlo nepravilno radi i desava se da se ugasi ako zakasnim sa dodavanjem gasa. Cim se malo zagreje, radi ok. Na benzinu radi normalno, i kad je hladan motor.
Ako je neko iskusio slicne probleme i zna potencijalne uzroke, molim da mi pomognete. Unapred hvala!
Comment