Pre mesec dana izbacio je tecnost na cepu posude, kad se zagrejao na radnu temperaturu. To sam ustanovio kad sam se parkirao. Promenio sam tecnost, predhono nekoliko puta isprao sistem destilovanom vodom, i startovao motor. radio je normalno, ali mu treba mnogo vremena da se zagreje ulazno crevo u hladnjaku, oko 20min. u leru.
Kada dam gas u prelivnoj posudi se pojavljuju mehurici, koji prelaze u penu kada se gas pojaca. Temperatura na skali instrument table ne pokazuje pregrevanje. Izlazno crevo iz hladnjaka je hladno, tek se skoro izjednaci sa ulaznim za oko 20 min.
Motor moze da radi na leru ceo dan, nista se ne desava, dok u voznji na cepu ispusta tecnost. Napominjem da su creva pod normalnim pritiskom. Imam utisak da se i ventilatori kasno ukljucuju, jer su creva mnogo vrela.
Posto ne smem da odem kod majstora zbog kuvanja, kako mogu da utvrdim samostalno sta je u pitanju? Unapred hvala na odgovorima.
Kada dam gas u prelivnoj posudi se pojavljuju mehurici, koji prelaze u penu kada se gas pojaca. Temperatura na skali instrument table ne pokazuje pregrevanje. Izlazno crevo iz hladnjaka je hladno, tek se skoro izjednaci sa ulaznim za oko 20 min.
Motor moze da radi na leru ceo dan, nista se ne desava, dok u voznji na cepu ispusta tecnost. Napominjem da su creva pod normalnim pritiskom. Imam utisak da se i ventilatori kasno ukljucuju, jer su creva mnogo vrela.
Posto ne smem da odem kod majstora zbog kuvanja, kako mogu da utvrdim samostalno sta je u pitanju? Unapred hvala na odgovorima.
Comment