peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #16
    Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

    otkacite dzekove sa dizni /od ecu/i prikacite dzekove sa masine za pranje na dizne dok su dizne jos na motoru.staryujte motor i pratite sta se dogadja u radu.
    Kako sinhronizuješ mehaniku i elektroniku aktuatora dizni mašine za pranje?
    Ili sinhronizacija nije potrebna za probu u radioničkim uslovima?
    Kakva su ti iskustva sa predstavljenim načinom ispitivanja?

    Comment

    • Gavra
      CBC Senator XXL
      • 06.03.2008
      • 2031
      • Beograd

      #17
      Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

      Cilj sekvencijalnog ubrizgavanja je PRECIZNO doziranje goriva putem injectora samo za cilindar koji je na taktu u****vanja kako bi se idealna kolicina goriva dovoljno zagrejala i isparila na sedistu ventila pre nego udje u cilindar i time se dobila sto pribliznija idealna stohiometrijska smesa koja u teoriji iznosi 14.7:1 kg

      Testom koji si ti naveo se ne moze dobiti nista sem problema i malo izgubljenog vremena i jos poneki deo za zamenu. Impulsator za dizne uvek aktivira sve i ne pravi razliku da li je zakaceno 4 ili 12 kao i vreme ubrizgavanja koje se jako grubo steluje,ako motoru koji je u radu dodas gorivo koje ce se grejati na izduvnom ventilu ono ce se upaliti i doci ce do detonacije koja ume da napravi stetu na motorima ali o tome se dosta pisalo na gasnom delu foruma

      ovo nije prva tema gde lupetas nesto sto si negde poluprocitao i gde ti je Google rekao da je to mozda tako.....Ako zelis da pomognes onda se pobrini da proveris sta kopiras pre nego napravis nekome stetu na automobilu.

      PS. Bez citiranja Vudrige i njegovih testova jer ti ocigledno nisu jasni a i moderatoski tim polako gubi strpljenje za tvoje ispade.

      edit: Stratos postavio jos neka pitanja na koja bih voleo i ja da cujem odgovor
      Poslednji nek ugasi svetlo

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

        Originally posted by vladaomega
        zasto bi ovim testom doslo do povecanja temperature motora i viska goriva u katalizatoru ?
        Zato sto je metoda koju si opisao uporediva sa sipanjem goriva direktno u motor bastenskim crevom nabijenim u leptir gasa.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #19
          Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

          Zato sto je metoda koju si opisao uporediva sa sipanjem goriva direktno u motor bastenskim crevom nabijenim u leptir gasa.
          I posledice su jedini razlog zašto je neko i izmislio sekventnu strategiju ubrizgavanja bilo kog goriva pa i autogasa.
          Sekventna strategija ubrizgavanja goriva u cilindar,osim softverskih,nosi sa sobom i neke hardverske promene. Doduše nevidljive običnom korisniku,ali vrlo značajne,te otuda proizilazi činjenica da savremeni motori tipa E3 i E4 ne mogu kvalitetno da rade ako bi im se,nedaj bože,inplementirao karburator umesto ubrizgavanja ili ekvivalent za gas kao gorivo je sekventni uređaj u odnosu na vakumski,onaj jeftiniji.

          Comment

          • vladaomega
            CBC Senator XXL
            • 11.10.2010
            • 484
            • beograd

            #20
            Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

            Originally posted by Stratos
            otkacite dzekove sa dizni /od ecu/i prikacite dzekove sa masine za pranje na dizne dok su dizne jos na motoru.staryujte motor i pratite sta se dogadja u radu.
            Kako sinhronizuješ mehaniku i elektroniku aktuatora dizni mašine za pranje?
            Ili sinhronizacija nije potrebna za probu u radioničkim uslovima?
            Kakva su ti iskustva sa predstavljenim načinom ispitivanja?
            sinhronizacija vrlo jednostavna rpm 800-900 ,vreme ubrizgavanja 4-5ms.za preciznu sinhronizaciju dijagnosticom ocitati tacno vreme ubrizgavanja i rpm.startovati motor i pustiti da radi na leru.ova metota ispitivanja je licno moja i primenjena je sa moje strane na vise tipova vozila i nemoze naneti nikakvu stetu motoru.

            Comment

            • Gavra
              CBC Senator XXL
              • 06.03.2008
              • 2031
              • Beograd

              #21
              Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

              Dijagnostika vrsi sinhronizaciju cega sa cim?!
              Poslednji nek ugasi svetlo

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

                ova metoda ispitivanja je licno moja i primenjena je sa moje strane na vise tipova vozila i nemoze naneti nikakvu stetu motoru.
                Jesi je patentirao? Očigledno ne čitaš šta ti ljudi pišu i ne shvataš razliku izmedju sekvent u full grupnog ubrizgavanja. Ljudi su hteli da ti kažu da će dobijati gorivo i onaj cilindar koji nije na paljenju i to u punoj dozi a to može biti opasno, ako nije bilo posledica to je dobro ali lako može doći do posledica. U svakom slučaju je štetno jer višak goriva ide dole u karter. Ti radi kako želiš ali nemoj ovde davati takve savete.

                Ovih dana sam bio u fazonu gledanja tih mašina za čišćenej i testiranje ditni i sve imaju u ponudi opciju koju si naveo ali nijedna nema ECU uparen za svako vozilo...
                Tako da, mani se....
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #23
                  Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

                  Genijalno

                  - Vreme otvaranja 4-5ms u KOM tacno trenutku i kako masina za pranje dizni odredi taj trenutak? I za koji cilindar? I sta se desava sa gorivom iz preostale 3 dizne dok motor u****va gorivo za 1 cilindar, gde mislis da zavrsava?
                  - Ako se na neki nacin dijagnostikom ocitava tacan tajming otvaranja dizne sa ECU-a, koja je onda razlika i sta se postize time ako se sumnja na neispravan ECU? Ako daje nepravilan signal na dizne, davace ti i nepravilan signal na dijagnostiku.
                  - i jos jednom, cemu sve to? Poenta kacenja na aparat za ciscenje je ispiranje dizne na velikom DC-u, sto 5ms svakako nije. Niti se cisti dizna niti se eliminise bilo kakav problem?

                  Ako je poenta eliminisanje loseg signala sa ECU-a, ovo nije nacin. Ako je cilj oprati dizne, skini ih sa kola i operi na masini. Ako je cilj oprati dizne dok auto radi i proprati motor tim sredstvom, onda se umesto dovoda goriva zakaci aparat pa motor radi na to sredstvo...A ovu kombinaciju i njenu poentu ne razumem, ali ovako kako je opisano ne sluzi nicemu.

                  Ako se problem rotira zamenom dizni, problem moze biti i u samoj dizni vec je receno. Zakaci diznu na aparat za ciscenje na 90DC, zagrevaj je fenom, pa vidi da li ce da zatrokira.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • vladaomega
                    CBC Senator XXL
                    • 11.10.2010
                    • 484
                    • beograd

                    #24
                    Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

                    Originally posted by Gavra
                    Dijagnostika vrsi sinhronizaciju cega sa cim?!
                    dijagnostickim uredjajem se ocitava tacan rpm i vreme ubrizgavanja.ti podaci daju se masini za ciscennje dizni rpm 900 i vreme otvaranja dizni 5ms. startujes motor i pustis da radi na leru. ako motor normalno radi na leru a sa prikacenom instalacijo od ecu trokira najverovatnije nevalja ecu.metoda je vrlo jednostavna i potrebno je 30min proveriti moje tvrdnje.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

                      Vladaomega, poslednja opomena pred trajni ban. Ako nas zezaš ban je ok, ako nemaš pojma o čemu se piše nije problem da se nauči ali to može i čitanjem tako da je opet ban ok.
                      Ovo je tema za pomoć čoveku a na ovaj način se pola foruma raspravlja sa tobom ali gle čuda ti si u pravu a ostali nemaju pojma.

                      Svak sledeća tvoja poruka u ovoj ili bilo kojoj stručnoj temi a da daješ ovakve savete će biti trajni ban.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • vladaomega
                        CBC Senator XXL
                        • 11.10.2010
                        • 484
                        • beograd

                        #26
                        Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

                        doro nema nameru nikog da zezam i neradi se ovde o zajebanciji. u svakom slucaju nebih predlozio nesto sto nisam probao prvo na svom vozilu.ja necitam gluposti sa neta pa ih ovde prezentujem kao istinu.iza sebe imam 20 godina radnog iskustva a dijagnostiku snap-on posedujem 11 godina.jedno je pisati na forumima a drugo resiti problem musterijama .to naplatiti i dati garanciju za rad. svako na cbc moze sebe da predstavi kao Nikolu Teslu ali u praksi treba to i dokazati da jeste. ja od ovog posla zivim 20 godina i sigurno nebih u ovom poslu opstao dasam laik ili nestrucan.

                        Comment

                        • marko8883
                          CBC Član
                          • 08.06.2010
                          • 10
                          • beograd

                          #27
                          Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

                          Originally posted by crazyduck
                          da li mozda znas gde da nadjem tog majstora ili neki br???
                          Takac Mihajlo 0641162364, iz stare pazove. Znam da ti je daleko al nista te ne kosta da okrenes broj

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

                            Originally posted by vladaomega
                            doro nema nameru nikog da zezam i neradi se ovde o zajebanciji. u svakom slucaju nebih predlozio nesto sto nisam probao prvo na svom vozilu.ja necitam gluposti sa neta pa ih ovde prezentujem kao istinu.iza sebe imam 20 godina radnog iskustva a dijagnostiku snap-on posedujem 11 godina.jedno je pisati na forumima a drugo resiti problem musterijama .to naplatiti i dati garanciju za rad. svako na cbc moze sebe da predstavi kao Nikolu Teslu ali u praksi treba to i dokazati da jeste. ja od ovog posla zivim 20 godina i sigurno nebih u ovom poslu opstao dasam laik ili nestrucan.
                            Ja stvarno ne znam šta da ti kažem na sve ovo što si napisao...
                            Vratimo se na temu...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #29
                              Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

                              Ja znam sta bih mu rekao ali cutim. I brisem sledecu koju napise jer ovakvim popravkama ovde nema mesta.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Stratos
                                CBC Senator XXL
                                • 10.09.2008
                                • 2594
                                • Novi Sad

                                #30
                                Re: peugeot 106 1,4i 2000god zagreje se i radi na tri klipa

                                @Vladaomega
                                Razumem tvoj stav,razumem da će to moći tako na starijim motorima i to uslovno starijim a u zavisnosti od konstrukcije.
                                Na sistemu koji radi kao puna grupa,tj brizgaju sve 4 dizne zajedno može biti delimično efikasno,možda i za polusekventni sistem ubrizgavanja, ali ja to nebih smeo da probam na sistemima karakteristika punog sekventa. Radije bih,u svakom slučaju,pratio signal sa problematične dizne u mestu i u vožnji.



                                Ovo je samo moje mišljenje. Valjda kolege mogu slobodno da razmenjuju mišljenja...?

                                Comment

                                Working...
                                X