Pozdrav svima i da počnem jer sam zaglavio i ne znam šta dalje . Auto je Sierra 2.0i Dohc, ECU je EEC IV.
Evo ovako. Poblem je u prvom jutarnjem paljenju, tj. kada je auto hladan.
Zaverglam, auto startuje, ali se odmah i ugasi. Jedini način je da dodam malo gasa i držim ga tako dok se ne zagreje. Znam da bi trebalo da na startu obrtaji skoče na 1500, zatim da posle par sekundi padnu negde na 1100, dok ne dostigne negde 150-160 stepeni F(mrzi me sada da pretvaram u C).
Potom bi trebalo da ler dođe u normalu i to je to. Auto radi savršeno kada se ugreje i na plinu i na benzinu. Ali taj hladni start me izluđuje.
E sad proverio sam engine temperature control sensor (ETCS) kada je hladan, vrednost je 2,14 V na 23 C temperature vazduha, air charge temperature sensor (ATCS) , vrednost je 2,20 V na istoj spoljnoj temperaturi. thumbsuph
E sada, pravi problem je što na idle speed control vale (ISCV) vrednost koja dolazi iz EEC IV modula, ne prelazi 0,20 V, i ne daje mu punu otvorenost od 100% koliko bi trebalo da dobije na startu da se ne bi ugasio. Ne znam tačno koliki je napon potreban, ali nije ispod 5 V za svih 100% otvorenosti. Pokušao se sa novim ETCS i isto se ponaša.
Šta god sam pokušavao ne mogu da dobijem potreban napon da bi imao o.k. start hladnog motora.
Merio sam i na izlazu iz EEC IV modula i tu imam takođe istu vrednost, tako da nije do instalacije problem, kao ni do gore pomenuta dva senzora, za koje znam da utiču na hladan start.
Ideje sam istrošio, a i živce,
, pa ako ima nekih ideja i smernica, kuda dalje, biću zahvalan do neba, jer se vrtim u krug.
Evo ovako. Poblem je u prvom jutarnjem paljenju, tj. kada je auto hladan.
Zaverglam, auto startuje, ali se odmah i ugasi. Jedini način je da dodam malo gasa i držim ga tako dok se ne zagreje. Znam da bi trebalo da na startu obrtaji skoče na 1500, zatim da posle par sekundi padnu negde na 1100, dok ne dostigne negde 150-160 stepeni F(mrzi me sada da pretvaram u C).
Potom bi trebalo da ler dođe u normalu i to je to. Auto radi savršeno kada se ugreje i na plinu i na benzinu. Ali taj hladni start me izluđuje.
E sad proverio sam engine temperature control sensor (ETCS) kada je hladan, vrednost je 2,14 V na 23 C temperature vazduha, air charge temperature sensor (ATCS) , vrednost je 2,20 V na istoj spoljnoj temperaturi. thumbsuph
E sada, pravi problem je što na idle speed control vale (ISCV) vrednost koja dolazi iz EEC IV modula, ne prelazi 0,20 V, i ne daje mu punu otvorenost od 100% koliko bi trebalo da dobije na startu da se ne bi ugasio. Ne znam tačno koliki je napon potreban, ali nije ispod 5 V za svih 100% otvorenosti. Pokušao se sa novim ETCS i isto se ponaša.
Šta god sam pokušavao ne mogu da dobijem potreban napon da bi imao o.k. start hladnog motora.
Merio sam i na izlazu iz EEC IV modula i tu imam takođe istu vrednost, tako da nije do instalacije problem, kao ni do gore pomenuta dva senzora, za koje znam da utiču na hladan start.
Ideje sam istrošio, a i živce,

Comment