Ford Sierra, 1990, 2.0i, Dohc, 88KW, hladan start problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gazda
    CBC Član
    • 30.08.2005
    • 34
    • Beograd

    Ford Sierra, 1990, 2.0i, Dohc, 88KW, hladan start problem

    Pozdrav svima i da počnem jer sam zaglavio i ne znam šta dalje . Auto je Sierra 2.0i Dohc, ECU je EEC IV.
    Evo ovako. Poblem je u prvom jutarnjem paljenju, tj. kada je auto hladan.
    Zaverglam, auto startuje, ali se odmah i ugasi. Jedini način je da dodam malo gasa i držim ga tako dok se ne zagreje. Znam da bi trebalo da na startu obrtaji skoče na 1500, zatim da posle par sekundi padnu negde na 1100, dok ne dostigne negde 150-160 stepeni F(mrzi me sada da pretvaram u C).
    Potom bi trebalo da ler dođe u normalu i to je to. Auto radi savršeno kada se ugreje i na plinu i na benzinu. Ali taj hladni start me izluđuje.
    E sad proverio sam engine temperature control sensor (ETCS) kada je hladan, vrednost je 2,14 V na 23 C temperature vazduha, air charge temperature sensor (ATCS) , vrednost je 2,20 V na istoj spoljnoj temperaturi. thumbsuph
    E sada, pravi problem je što na idle speed control vale (ISCV) vrednost koja dolazi iz EEC IV modula, ne prelazi 0,20 V, i ne daje mu punu otvorenost od 100% koliko bi trebalo da dobije na startu da se ne bi ugasio. Ne znam tačno koliki je napon potreban, ali nije ispod 5 V za svih 100% otvorenosti. Pokušao se sa novim ETCS i isto se ponaša.
    Šta god sam pokušavao ne mogu da dobijem potreban napon da bi imao o.k. start hladnog motora.
    Merio sam i na izlazu iz EEC IV modula i tu imam takođe istu vrednost, tako da nije do instalacije problem, kao ni do gore pomenuta dva senzora, za koje znam da utiču na hladan start.

    Ideje sam istrošio, a i živce, , pa ako ima nekih ideja i smernica, kuda dalje, biću zahvalan do neba, jer se vrtim u krug.
    440 + KS !!!
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Re: Ford Sierra, 1990, 2.0i, Dohc, 88KW, hladan start problem

    A da prvo resetuješ benzinski računar (iliti PCM),ako već nisi?
    Ler motor (iliti ISCV) je sa 2 ili 4 žice? Šta kaže dokumentacija o vrednosti i obliku napona za aktuaciju ISCV-a?
    Proverio si ispravnost elektičnog i mehaničkog dela ISCV?

    Comment

    • gazda
      CBC Član
      • 30.08.2005
      • 34
      • Beograd

      #3
      Re: Ford Sierra, 1990, 2.0i, Dohc, 88KW, hladan start problem

      Ja bih kad bi znao kako da ga resetujem.
      ISCV je sa 2 žice.
      Nemam tačan podatak o vrednosti, sem da linearno radi od o - 100%, tako da predpostavljam da je i takav napon, ali dolazi direktno iz EEC IV modula i nema veze sa ostatkom instalacije. Kada merim prema minusu, dobijam 11,48V na jednom i 11,26V - 11,28V na drugom pinu.
      Proveriću ISCV, pa javljam.
      Pozz i hvala.
      440 + KS !!!

      Comment

      • Gavra
        CBC Senator XXL
        • 06.03.2008
        • 2031
        • Beograd

        #4
        Re: Ford Sierra, 1990, 2.0i, Dohc, 88KW, hladan start problem

        Skines minus klemu na 30min....
        Poslednji nek ugasi svetlo

        Comment

        • gazda
          CBC Član
          • 30.08.2005
          • 34
          • Beograd

          #5
          Re: Ford Sierra, 1990, 2.0i, Dohc, 88KW, hladan start problem

          Skinuo sam ceo EEC IV na jedno 3 sata i dobio sam samo malo poboljšanje kada sam ga vratio.
          Skidam ISCV da ga sredim, pošto propušta malo vazduha, pa probam da vidim da li će biti kako treba.
          Pozz i hvala.
          440 + KS !!!

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #6
            Re: Ford Sierra, 1990, 2.0i, Dohc, 88KW, hladan start problem

            E' ,gazda



            za ovu proveru će ti trebati nekakav osciloskop.

            Slabo se vidi...radi se o proveri signala i samog ISCV.

            Comment

            Working...
            X