Skoda Fabia 03 Ventilacija radi samo na MAX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djj_mclaren
    CBC Početnik
    • 05.07.2007
    • 8

    Skoda Fabia 03 Ventilacija radi samo na MAX

    pozdrav ljudi, ako je neko imao slican problem ili zna o cemu se radi, bio bih mu zahvalan da napise.
    dakle, radi se o problemu sa ventilacijom, na 1,2 i 3 ne radi uopste motor ventilatora kabine, a na 4 (max) radi normalno.
  • TheWickerMan
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2007
    • 791
    • DE
    • AR Giulietta TCT

    #2
    Re: Skoda Fabia 03 Ventilacija radi samo na MAX

    Pretpostavljam da je otpornik-reostat za ventilator u pitanju... tebalo bi da se nalazi na samom ventilatoru...

    Comment

    • djj_mclaren
      CBC Početnik
      • 05.07.2007
      • 8

      #3
      Re: Skoda Fabia 03 Ventilacija radi samo na MAX

      tnx na brzom odgovoru, ako jos neko ima neko iskustvo neka pise.

      Comment

      • djj_mclaren
        CBC Početnik
        • 05.07.2007
        • 8

        #4
        Re: Skoda Fabia 03 Ventilacija radi samo na MAX

        ocekivao sam malo bolji odziv al' ajde, nema veze, pomucio sam se malo sam i nasao resenje pa rekoh da ga podelim sa kolegama forumasima.
        gore navedeni problem se resava tako:
        sto se skine fioka iznad suvozacevih nogu (5 srafova)
        iz ventilacione cevi na nekih 10cm od samog radnog kola motora (sa gornje strane) izvuce se set otpornika (maloprodajni izraz reostat ) , inace skida se vrlo jednostavno srafcigerom (na zabice je)
        kratko se prelemi otpornik koji je jedini vidljiv (nije zaliven u kuciste) nalazi se sa suprotne strane u odnosu na konektor okrenut popreko u odnosu na ostale otpornike u keramici.
        vrati se sve kako je stajalo ranije.
        nadam se da cu nekome pomoci sa istim kvarom cemu inace i forum sluzi...
        po prodavnicama delova taj set otpornika se krece od 2200rsd za kopiju do 3700 rsd za original, ruke u ovlascenom servisu naplacuju od 1500 pa na vise.
        pozdrav

        Comment

        • mishja
          CBC Veteran
          • 13.12.2013
          • 112
          • mladenovac
          • fabija, partner

          #5
          kako bih ja mogao proveriti dal me zeza prekidac ili reostat, ne rade mi 1 i 2 brzina, 3 i 4 rade
          na reostatu imam kratak spoj izmedju 1 i 4 kontakta i izmedju 2 i 3, zar ne bi trebalo to da bude sve u spoju preko otpornika i samo se prekidacem odredjuje na kom ce kontaktu doci struja za ventilator

          Comment

          • SHNAPSI
            CBC Član
            • 01.12.2010
            • 65
            • NIS
            • CITROEN XSARA 2.0 HD

            #6
            Originally posted by mishja View Post
            kako bih ja mogao proveriti dal me zeza prekidac ili reostat, ne rade mi 1 i 2 brzina, 3 i 4 rade
            na reostatu imam kratak spoj izmedju 1 i 4 kontakta i izmedju 2 i 3, zar ne bi trebalo to da bude sve u spoju preko otpornika i samo se prekidacem odredjuje na kom ce kontaktu doci struja za ventilator
            Reostat 90 % nešto slično se desilo meni .
            Kupovina novog dela je skuplja varijanta ide do 40 e .
            Popravka je jeftinije rešenje košta oko 500-1000 din mislim da se nešto čačka oko otpornika bar mi je tako rekao majstor.


            Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
            NISTA NE KASNI - SAMO JE KASNO ZATRAZENO +++++

            Comment

            • mishja
              CBC Veteran
              • 13.12.2013
              • 112
              • mladenovac
              • fabija, partner

              #7
              jeste bio reostat, kupio sam nov ne secam se koliko bese tacno al negde oko 2000din.
              nisam hteo da ekserimentisem sa termoosiguracem a ono je negde oko 300din.

              Comment

              Working...
              X