Dvoumim se danima da li da postavim pitanje i na kraju ću ipak pitati.
Na čepu od ulja i grlu imam žućkastu emulziju, kao i sitne kapljice vode. Pojavila se par dana nakon kupovine auta , dok je bilo ovo hladno vreme i nakon dužeg puta (120 km) u tazbinu nestala. Nakon par dana vožnje u gradu pojavila se ponovo i ostala i nakon ovih toplijih dana.
Poseta ovlašćenom servisu se svela na komentar da promenim ulje, jer su u Čačku, gde je auto i kupljen, za vreme velikog servisa sipali Triathlon ulje pa je po njima to problem.
Auto ne gubi vodu i nema nikakvih tragova u posudi. Creva nisu naduvena, ni kad je motor zagrejan ni kad je hladan. Kada otvorim čep ekspanzione posude dok je motor vruć, čuje se pšššt i podigne se nivo vode za otprilike 2-3 cm a zatim vrati nazad. Ekspanziona posuda je takođe orošena. Ne dimi na auspuhu.
U leru, dok čekam na semaforu, auto se bez ikakvog pravila povremeno stresa.
Mišljenje drugog majstora, koji je takođe pregledao auto i koji između ostalog održava par Octavia, je da je problem u čepu ekspanzione posude. Verovali ili ne već 6 dana čekam da stigne taj čep.
Treći majstor, moj rođak, kaže da vozim i ne razmišljam.
Da li postoji neki pouzdani metod da se proveri da li je u pitanju dihtung glave da ne otvaram motor bezveze ili da ne bacam pare menjajući ulje ako već moram da radim glavu.
Pošto je veliki servis rađen bukvalno pre 1000 km, koliko bi otprilike iznela zamena dihtunga glave motora.
Unapred hvala
Na čepu od ulja i grlu imam žućkastu emulziju, kao i sitne kapljice vode. Pojavila se par dana nakon kupovine auta , dok je bilo ovo hladno vreme i nakon dužeg puta (120 km) u tazbinu nestala. Nakon par dana vožnje u gradu pojavila se ponovo i ostala i nakon ovih toplijih dana.
Poseta ovlašćenom servisu se svela na komentar da promenim ulje, jer su u Čačku, gde je auto i kupljen, za vreme velikog servisa sipali Triathlon ulje pa je po njima to problem.
Auto ne gubi vodu i nema nikakvih tragova u posudi. Creva nisu naduvena, ni kad je motor zagrejan ni kad je hladan. Kada otvorim čep ekspanzione posude dok je motor vruć, čuje se pšššt i podigne se nivo vode za otprilike 2-3 cm a zatim vrati nazad. Ekspanziona posuda je takođe orošena. Ne dimi na auspuhu.
U leru, dok čekam na semaforu, auto se bez ikakvog pravila povremeno stresa.
Mišljenje drugog majstora, koji je takođe pregledao auto i koji između ostalog održava par Octavia, je da je problem u čepu ekspanzione posude. Verovali ili ne već 6 dana čekam da stigne taj čep.
Treći majstor, moj rođak, kaže da vozim i ne razmišljam.
Da li postoji neki pouzdani metod da se proveri da li je u pitanju dihtung glave da ne otvaram motor bezveze ili da ne bacam pare menjajući ulje ako već moram da radim glavu.
Pošto je veliki servis rađen bukvalno pre 1000 km, koliko bi otprilike iznela zamena dihtunga glave motora.
Unapred hvala
Comment