Pozdrav svima,
novi sam na forumu, nadam se da pišem post na pravom mjestu.
Ima sledeći problem, testirano par puta.
Auto mi u gradu troši od 18,19l do fantastičnih 22l na sto km, a
na otvorenom putu (podgorica - budva) 7-7,15l na 100km. Ima li
iko ideju šta bi moglo da bude?!!! Pomoć: lambda na dijagnostici
ispravna, ecu bez zabilježenih grešaka, očišćen i sredjen step
motorić, filter vazduha čist, čišćen i podmazan RGL ventil, (bio
je zaglavio, a da li radi sad ne znam, dobro sam ga očistio i
podmazao i klip se prilično lako pokretao), zamijenjen CTS seznor,
na auspuhu smrdi živo gorivo izlazi plavičasti dim, na turiranju
izbaciju dosta gareži i preptostavljam kondeza, testiran regulator
pritiska goriva ispravan, htio sam da radim reparaciju brizgaljki
ali mi je majstor savjetovao da to ne radim, jer da su brizgaljke
maksimalna razlika u potršnji bi mogla da bude do 5 litara izmedju
gradske vožnje i otvorenog puta, i da ne bacam pare... Koliko sam
ja mogao da vidim, gorivo nigdje ne curi, ne ostaju nikakve fleke
na parkingu ispod auta, .... Ako neko zna šta bi moglo da bude neka
me spašava, jer izgleda da mi iz istog razgloga ne radi ni plin, inače
BRC I generacija, digital sekvent "fabrički", mislim imam knjigu
od plina "Daewoo" ali ko zna koje ustvari to ugradio....
Unaprijed zahvalan na poklonjenom mi vremenu.
novi sam na forumu, nadam se da pišem post na pravom mjestu.
Ima sledeći problem, testirano par puta.
Auto mi u gradu troši od 18,19l do fantastičnih 22l na sto km, a
na otvorenom putu (podgorica - budva) 7-7,15l na 100km. Ima li
iko ideju šta bi moglo da bude?!!! Pomoć: lambda na dijagnostici
ispravna, ecu bez zabilježenih grešaka, očišćen i sredjen step
motorić, filter vazduha čist, čišćen i podmazan RGL ventil, (bio
je zaglavio, a da li radi sad ne znam, dobro sam ga očistio i
podmazao i klip se prilično lako pokretao), zamijenjen CTS seznor,
na auspuhu smrdi živo gorivo izlazi plavičasti dim, na turiranju
izbaciju dosta gareži i preptostavljam kondeza, testiran regulator
pritiska goriva ispravan, htio sam da radim reparaciju brizgaljki
ali mi je majstor savjetovao da to ne radim, jer da su brizgaljke
maksimalna razlika u potršnji bi mogla da bude do 5 litara izmedju
gradske vožnje i otvorenog puta, i da ne bacam pare... Koliko sam
ja mogao da vidim, gorivo nigdje ne curi, ne ostaju nikakve fleke
na parkingu ispod auta, .... Ako neko zna šta bi moglo da bude neka
me spašava, jer izgleda da mi iz istog razgloga ne radi ni plin, inače
BRC I generacija, digital sekvent "fabrički", mislim imam knjigu
od plina "Daewoo" ali ko zna koje ustvari to ugradio....
Unaprijed zahvalan na poklonjenom mi vremenu.
Comment