Od pre dve nedelje sam vlasnik golfa 4 tdi 81 kw, auto mnogo dimi prilikom prvog paljenja i kad se ohladi. Dim je belicasto-plave boje. Uradjena je kompletna glava motora, proverene dizne, izmerena kompresija 26 bara kad je hladan, pokusali smo da smanjimo kolicinu goriva (sad je 1,8). Na dijagnostici ne izbacuje nikakve greske. Takodje auto ne sastavi rad,kao da trokira prvih dvadesetak sekundi. Ostalo je jos da se proveri bos pumpa, pa molim za pomoc ako neko zna u cemu bi mogao biti problem.
Golf 4 tdi 81 kw, pomoc...
Collapse
X
-
Odg: Golf 4 tdi 81 kw, pomoc...
Vrati kolicinu goriva na potrebnu vrednost.sad ga imas previse,podesi i proveri predubrizgavanje sa dijagnostickim uredjajem,proveri da nije otvoren EGR.Proveri zupcenje,ume da se razmrda kaisnik na radilici...bas nemas srece,tek si ga kupio a vec ozbiljni problemiLast edited by TECA; 11.10.2011, 18:24.
-
-
Odg: Golf 4 tdi 81 kw, pomoc...
Hvala na savetu, kolicinu goriva ce mi vratiti, predubrizgavanje je ok, a EGR je ociscen, i nije zatvoren. Majstor najvise sumnja na bos pumpu, na actuator, ako sam dobro upamtio to je uredjaj na pumpi za korekciju predpaljenja. Servisirao bi ja i pumpu, ali sta ako nije do nje.
Comment
-
-
Odg: Golf 4 tdi 81 kw, pomoc...
Ako je majstor dobro podesio predubrizgavanje,onda ima i cime da isprati rad tog aktuatora...ali s obzirom da je pretero sa kolicinom ubrizgavanja,sumnjam u njega.Stariji motori traze da predubrizgavanje bude na ranijem od definisanog ne bi li lakse palili i eventualno se izbegao los rad hladnog motora...falsiranje u dovodu goriva moze praviti slicne simptome..nem vise ideja
Comment
-
-
Odg: Golf 4 tdi 81 kw, pomoc...
Probali i to i dalje dimi kao parnjaca kad je hladan. Probao majstor i dva druga senzora temperature, ali isto. Danas sam primetio da kod prvog paljenja drzi isti broj obrtaja kao i kad je vruc, a na youtube sam video da kod hladnog starta tdi radi na 1000 i vise obrtaja. Da li neko zna da li je to tacno i da li to nije uzrok.
Comment
-
-
Odg: Golf 4 tdi 81 kw, pomoc...
Evo da javim sta se sve izdesavalo s autom. Promenjena 2 majstora, 2 bosch majstora, menjane, turbine,pumpe,senzori,protokomeri,nove dizne (Firad), i nista. Podignuta glava,skinut karter kad tamo sve 4 klipnjace muski iskrivljene. Majstor to promenio, kao i karike,lezajeve i dihtunge, upalio i zamalo da svi popadamo,dimi isto. Odnese pumpu kod bosiste ovaj je navodno sredi kad, krs nece vise ni da upali osim kad je 6 zuba u minusu paljenje. Jos jednom kod bosiste, koji kaze da je pumpa prezoubila, sredi i upalismo auto.Sad je OK ne dimi i ne trokira, jedino se malo cuju dizne.Stavio sam nove jer su stare bosove davale 190, a na telu pise 220.Da li je do dizni i koje da stavim,ili do stelovanja ubrizgavanja,Znam samo da je kolicina ubrizgavanja 4.rKoje dizne idu na ovaj ASV motor
Comment
-
Comment