Neznam dali će izgledati smešno ali me kopka i neznam dali tako treba.
Kada ujutro upalim auto kada su temperature u minusu ili čak i u plusu do 2-3 stepena C, očekujem da auto isparava na auspuhu, jer u državnoj firmi vozimo i jugiće i puntiće i fabije i astre, i dosta tih automobila.
Čak i sam posedujem renoa 5, brat r-25, i svi oni lepo ujutro isparavaju, vazduh na auspuhu je topao.
Međutim moj auto u tim situacijama nema isparavanja ili ih ima vrlo malo, skoro neprimetno, na leru.
Odvezem ga do posla, jedno 7-8 km i usput iz auspuha dok vozim isparavanja ima ali ne kao kod ostalih automobila.
Izduvni gasovi su u leru ujutro hladni, na r-5 su topli gotovo odmah po startovanju motora.
Moj auto je Renault Clio 1 ph3 1998, motor 1,1 d7f.
Dali je to problem ili nije.
PS. Grejanje na automobilu je vrlo slabo i u leru i u toku vožnje(malo slabije nego na leru), ali neverujem da je vezano sa ovim gore jer su creva topla i verovatno je do malog hladnjaka, ali ajd čisto da napomenem i to.
Kada ujutro upalim auto kada su temperature u minusu ili čak i u plusu do 2-3 stepena C, očekujem da auto isparava na auspuhu, jer u državnoj firmi vozimo i jugiće i puntiće i fabije i astre, i dosta tih automobila.
Čak i sam posedujem renoa 5, brat r-25, i svi oni lepo ujutro isparavaju, vazduh na auspuhu je topao.
Međutim moj auto u tim situacijama nema isparavanja ili ih ima vrlo malo, skoro neprimetno, na leru.
Odvezem ga do posla, jedno 7-8 km i usput iz auspuha dok vozim isparavanja ima ali ne kao kod ostalih automobila.
Izduvni gasovi su u leru ujutro hladni, na r-5 su topli gotovo odmah po startovanju motora.
Moj auto je Renault Clio 1 ph3 1998, motor 1,1 d7f.
Dali je to problem ili nije.
PS. Grejanje na automobilu je vrlo slabo i u leru i u toku vožnje(malo slabije nego na leru), ali neverujem da je vezano sa ovim gore jer su creva topla i verovatno je do malog hladnjaka, ali ajd čisto da napomenem i to.
Comment