Trazim savet- Jetta 2.8 VR6 2003 god automatik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • motorelektronik
    CBC Početnik
    • 25.12.2011
    • 9
    • ugljevik

    Trazim savet- Jetta 2.8 VR6 2003 god automatik

    Poceo sam da radim motor od jette 2.8 koji je zaribao tako da se radilica nije mogla vrtiti vise. U postupku demotaze menjaca nisam mogao da pristupim vijcima za vezu konverter-zamajac zbog ne mogucnosti da okrenem radilicu pa sam morao da odvojim menjac od motora i konverter mi je ostao na zamajcu tom prilikom mi je iscurilo ulje iz konvertera. sada sam u postupku sklapanja motora i zanima me ispravan postupak dopunjavanja ulja u automatski menjac. tolerancedata, ESI tronic, autodata,ELZA=nedovoljno podataka. Trazio sam i po netu. Da li ima neko iskustva sa ovim problemom? da mi kaze nesto vise o tome. hvala!
  • vladaomega
    CBC Senator XXL
    • 11.10.2010
    • 484
    • beograd

    #2
    Odg: Trazim savet- Jetta 2.8 VR6 2003 god automatik

    sipas 1-1.5l ulja u konverter i konverter montiras na menjac.menjac sa konverterom zajedno montiras na vozilo.na samom menjacu imas imbus m8 hex sluzi za ispustanje ulja iz menjaca i sraf 17 hex za dosipanje i kontrolu kolicine ulja u menjacu.

    Comment

    • motorelektronik
      CBC Početnik
      • 25.12.2011
      • 9
      • ugljevik

      #3
      Odg: Trazim savet- Jetta 2.8 VR6 2003 god automatik

      pozdrav za Vladu! E vlado ovako, posto vidim da si bio rad da odgovoris na moje pitanje, pokusacu da ti malo priblizim moj problem u vezi ovog menjaca. Naime radi se o menjacu JC7 09A, evo i okacicu slike tog menjaca jer ja nemam te vike za dopunjavanje. Ako mozes u vezi ovog menjaca da mi das tacan postupak punjenja!






      Comment

      • vladaomega
        CBC Senator XXL
        • 11.10.2010
        • 484
        • beograd

        #4
        Odg: Trazim savet- Jetta 2.8 VR6 2003 god automatik

        ovaj menjac na slici je japanski JATCO 5brzina.ugradjuje sa na ford,jaguar ,mazda,landrover,vw. ulje se dosipa u menjac sa bocne strane crveni cep.obzirom da je konverter skidan pre vracanja na menjac u konverteru moras imati 1-1.5l ulja dabi mogao da povuce ulje iz kartera menjaca.sraf za kontrolu kolicine ulja trebalo bi da se nalazi ispod glavnog konektora struje od ecu m5 mm.prvo sipanje ulja je do srafa za kontrolu kolicine ulja palis motor da radi 15-20 sek,gasis motor iponovo proveris kolicinu ulja.

        Comment

        • vladaomega
          CBC Senator XXL
          • 11.10.2010
          • 484
          • beograd

          #5
          Odg: Trazim savet- Jetta 2.8 VR6 2003 god automatik

          DIY Drain/Refill Fluid on 09A 5-Speed Tiptronic Transmission (This is simply a guide. Perform the procedures at your own risk/responsibility.) 1. Raise the car with a jack. Remove the 24mm (15/16 inch socket will work, just don’t strip it) drain plug and drain out the fluid (approximately 3...

          Comment

          • motorelektronik
            CBC Početnik
            • 25.12.2011
            • 9
            • ugljevik

            #6
            Odg: Trazim savet- Jetta 2.8 VR6 2003 god automatik

            To Vlado Kralju ), sad si mi stvarno pomogao i odklonio sve sumlje da cu nesto pogresiti . Evo bas sam malopre ubacio radilucu , klipove i stegao. Postavicu jos i glavu i lance danas. Pa sutra onda mogu opusteno i menjac postaviti-sada bez nervoze , Postavicu koju slicicu cim ga sklopim pred ugradnju, fali mi jos par sitnica. Nadam se da cu imati priliku da ti se oduzim! Srecna Nova

            Comment

            Working...
            X