Kupio sam opel agilu iz 2001 (motor eko tek 1,2) na auto-placu. Pre same kupovine naglašeno mi je (a i pokazivani su mi računi) da je motoru urađen veliki servis.
Isprva, motor je radio savršeno, ali je uskoro počeo da daje zvuk kao da mu neki od ventila- klapara. Obzirom kakav je kvalitet goriva, tome nisam pridavao neki posebnu pažnju dok se "klaparanje" nije učestalilo bilo da je motor hladan ili vruć.
Odlaskom u servis, dobio sam informaciju da je razlog verovatno loše ulje, odnosno u motoru je obično, a ne polusintetičko ulje (opelovo).
Istovremeno, kako je krenulo hladnije vreme, na čepu motora (predviđenom za sipanje ulja) počela je da se pojavljuje skrama (kao da motor meša ulje i tečnost za hlađenje). Šipka za kontrolu ulja, kao i poklopac hladnjaka nemaju tu skramu, a od prvog dana, motor je trošio po malo tečnosti za hlađenje (na pređenih 300-400 km. po pola decilitra), ali nisam primetio da je tečnost ostavljala trag ispod automobila.
Molio bih nekoga (jer opela vozim tek par meseci), da pokuša da mi objasni šta mi je raditi, odnosno da li je potrebno da se motor otvara i popravlja, a voleo bih (ako je to potrebno) da mi neko kaze makar približnu cenu tih radova.
Naravno, sve ovo bih mnogao da saznam u servisu, ali bio sam u četiri servisa (od toga su dva ovlašćeni) i (verovali ili ne) dobio sam četiri sasvim različite priče od toga da motoru nije ništa i da može da se slobodno vozi, pa sve do predpostavke da motor mora da se otvara pa, čak i polugeneralna nije isjključena!
Molim vas za pomoć, jer ovo prerasta u noćnu moru, a ne znam kom servisu da verujem...
Isprva, motor je radio savršeno, ali je uskoro počeo da daje zvuk kao da mu neki od ventila- klapara. Obzirom kakav je kvalitet goriva, tome nisam pridavao neki posebnu pažnju dok se "klaparanje" nije učestalilo bilo da je motor hladan ili vruć.
Odlaskom u servis, dobio sam informaciju da je razlog verovatno loše ulje, odnosno u motoru je obično, a ne polusintetičko ulje (opelovo).
Istovremeno, kako je krenulo hladnije vreme, na čepu motora (predviđenom za sipanje ulja) počela je da se pojavljuje skrama (kao da motor meša ulje i tečnost za hlađenje). Šipka za kontrolu ulja, kao i poklopac hladnjaka nemaju tu skramu, a od prvog dana, motor je trošio po malo tečnosti za hlađenje (na pređenih 300-400 km. po pola decilitra), ali nisam primetio da je tečnost ostavljala trag ispod automobila.
Molio bih nekoga (jer opela vozim tek par meseci), da pokuša da mi objasni šta mi je raditi, odnosno da li je potrebno da se motor otvara i popravlja, a voleo bih (ako je to potrebno) da mi neko kaze makar približnu cenu tih radova.
Naravno, sve ovo bih mnogao da saznam u servisu, ali bio sam u četiri servisa (od toga su dva ovlašćeni) i (verovali ili ne) dobio sam četiri sasvim različite priče od toga da motoru nije ništa i da može da se slobodno vozi, pa sve do predpostavke da motor mora da se otvara pa, čak i polugeneralna nije isjključena!
Molim vas za pomoć, jer ovo prerasta u noćnu moru, a ne znam kom servisu da verujem...
Comment