upravo tako, cena je prica za sebe...kao u primeru gore gde je za Citroen jeftinije nego za Opela.
a francuze prati prica da su im delovi skupi a opelovi ekstremno jeftini...
nista sa cenama nije logicno niti jednoznacno, stvar je politika prema kupcima svake kuce za sebe.
sto se pocetnog pitanja tice, ja bih bez dileme isao na provereno resenje a to je jedino fabricki nosac motora od 2500 dinara.
ja sam menjao nosac menjaca a on je dalelko manje izlozen naporima, pa opet kada imam izbora uvek bih uzeo originalni bez dileme.
taj Saabov ces menjati sada i ko zna kada, taj neki jeftiniji mozda vec za 3 ili 6 meseci ponovo dodje na red pa ce ukupna cena biti drugacija.
neki moj rezon da fabricki rezervni deo je po pravilu najbolje resenje.
a francuze prati prica da su im delovi skupi a opelovi ekstremno jeftini...
nista sa cenama nije logicno niti jednoznacno, stvar je politika prema kupcima svake kuce za sebe.
sto se pocetnog pitanja tice, ja bih bez dileme isao na provereno resenje a to je jedino fabricki nosac motora od 2500 dinara.
ja sam menjao nosac menjaca a on je dalelko manje izlozen naporima, pa opet kada imam izbora uvek bih uzeo originalni bez dileme.
taj Saabov ces menjati sada i ko zna kada, taj neki jeftiniji mozda vec za 3 ili 6 meseci ponovo dodje na red pa ce ukupna cena biti drugacija.
neki moj rezon da fabricki rezervni deo je po pravilu najbolje resenje.
Comment